(Ahh slytherin...)
•••
Herşey düzelecek, herşey yoluna girecek demişlerdi. Herşey bitti. Yolda o bitenlerden milyarlarca şeyden biriydi.
Daha küçükken saçma bir karar verip hayatını mahvetmişti five. Belki o portalları açmasa güzel bir hayatı olacaktı kim bilir? Güzel bir hayat yarine şuanda yanındaki genç kızı tercih ederdi.
O yanında olunca hayat zaten güzelleşmişti.
İyi yönünden bakınca; Eleanor'u bulmuştu, kıyameti öğrenmişti ve engellemeye çalışıyordu.
Kötü yönünden bakınca ise; kıyameti nasıl durduracağını bilmiyordu, 13 yıl tek başına harab olmuş bir Dünya'da yaşamaya çalışmıştı, suikastçi olmuştu ve onlarca insanı öldürmüştü, kardeşinin ölümünde yanında olamamıştı ve bunu engelleyememişti...
Five düşünceleriyle boğuşurken yanındaki kız ona seslendi.
"Sola dönecektin"
En son yapılan 'aile toplantısı' sonrası, yaklaşı 3 gündür Vanyadan haber alınamıyordu.
Haberlerde gördükleri bir olayda üç yaralı adam hastaneye kaldırılmıştı. Adamlardan ikisi ölü, biri bir gündür komadaydı. Olayın nedeni ise bilinmiyordu.
Bu sabah Allison koşturarak herkesi salona toplamış ve haberi göstermişti. Bir direğin üstünde vanya'nın atkısı duruyordu. O atkıyı çocukluklarında Allison Vanya'ya Noelde hediye etmişti ve kenarına 'vany & als' yazıyordu. Net olmamakla birlikte bu yazıyı görmüşlerdi ve Allison'un ısrarı üzerine Vanya'yı aramaya çıkmışlardı.
Diego umursamamış akademiden gitmişti. Klaus ise.. bir tekelde eline gelen viskiyi sepete atıyor ve bayağı eğleniyordu. Reginalddan kalan mirasın hepsini alkole vermeye yeminliymiş gibiydi.
Luther Vanya'nın evine gidecekti, Allison işi olduğunu söyleyerek gitmişti, five ve Eleanor da keman kursuna gidiyorlardı. İkiside sessiz bir şekilde arabada oturuyordu ki five dalgınlığından girmesi gereken sokağa girmeyip düz devam etmişti.
"Pardon, dalmışım."
Eleanor, five için endişeleniyordu. Geçirdikleri üç günde five çok dalgındı. Her an düşünceleriyle boğuşuyordu. Eleanor'un ise bu düşüncelere son vermek için birşey yapmamıştı. Ne yapmalıydı bilmiyordu.
☂☂☂☂☂
Luther, Vanya'nın evinde birşey bulamayınca akademiye dönmüştü. Kapıyı açıp içeriye girdi. Yol boyu düşündüğü şeyi gerçekleştirmek için pogo'yu bulmalıydı. Merdivenin ilk basamağına basıyordu ki salondan gelen sesle durdu. Grace'in sesiydi ve biriyle kanuşuyordu. Yavaş, bir o kadar sessiz olduğunu düşündüğü adımlarla salona gitti. Kapıda durduğunda sesleri dinlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİVE HARGREEVES-ELEANOR PİTTS
Fanfiction𝕰𝖐𝖘𝖆𝖓𝖙𝖗𝖎𝖐 𝖒𝖎𝖑𝖞𝖆𝖗𝖉𝖊𝖗 𝖛𝖊 𝖒𝖆𝖈𝖊𝖗𝖆𝖕𝖊𝖗𝖊𝖘𝖙 𝖘ö𝖗 𝕽𝖊𝖌𝖎𝖓𝖆𝖑𝖉 𝕳𝖆𝖗𝖌𝖗𝖊𝖊𝖛𝖊𝖘 ö𝖟𝖊𝖑 ç𝖔𝖈𝖚𝖐𝖑𝖆𝖗𝖉𝖆𝖓 𝖘𝖊𝖐𝖎𝖟𝖎𝖓𝖎 𝖊𝖛𝖑𝖆𝖙 𝖊𝖉𝖎𝖓𝖒𝖎ş𝖙𝖎. 𝕭𝖚 𝖘𝖊𝖐𝖎𝖟 ç𝖔𝖈𝖚𝖐 𝖉𝖆𝖉ı𝖑𝖆𝖗𝖑𝖆 𝖞𝖊𝖙𝖎ş𝖙𝖎𝖗�...