(Selamm yeni bölüm yazma melekleri gelmişken hemen yazıyorumm)
•••
Eleanor ve five eve girmiş kimseyi uyandırmamaya çalışarak aldıklarını yerleştirmişlerdi ve anor five'ın koluna pansuman yapıp sarmıştı.
"Su alacağım. Sende ister misin?"
Five başını hayır anlamadında salladığında oturduğu yataktan kalkıp koridora çıktı. Odanın kapısını kapatıp koridora döndüğünde görmek istemediği birini görmüştü.
"Kardeşlerinizden eve geldiğinizi duydum efendi Eleanor. Gelmenize sevindim."
Pogo.
"Kardeş? Benim bir kardeşim yok!"
Pogo diyecek birşey bulamadı. Karşısındaki genç kız bu konuda ne derse desin haklıydı.
"Yarın babanızın cenazesi var sizide orada görmek isterdi"
Eleanor göz devirdi.
"Görmek istediği için mi beni yetimhaneye bıraktı? Görmek istediği son kişi olduğuma eminim."
"Yanılıyorsunuz efendi Eleanor. Babanız.."
Eleanor sinirlenmiş ama alaya vuruyordu. Dayanamayıp lafını böldü.
"Ne baba ama!"
Pogo'nun yanından geçerek mutfaktan su aldı ve geri odaya çıktı.
"Uyuman lazım five. Gücünle zamanda yolculuk yaptık"
Eliyle five'ın kolunu işaret etti.
"Yaralısın ve yarın sana ihtiyacım olacak"
"Evet yarın hastneye gitmeliyiz ve seninde uyuman lazım"
Five yatakta yana kaydı ve yanına birkaç kez vurdu. Eleanor yatağa yaklaşırken kırmızı ışıklarla fiveın pijamalarından birini giyinmişti.
•••
"Uyandırmalı mıyız?"
"Evet klaus!"
"Ama çok tatlı uyuyorlar!"
Duyduğu sesleri sonradan algılamaya başlamıştı genç kız. Gözlerini açtığında ışıktan dolayı kısmak zorunda kalmıştı. Yanında uzanan ve elini göğsüne koyduğu gence baktı. Uyuyordu. Yavaşça yatakta doğrulup odadaki üçüncü ve dördüncü şahıslara döndü.
"Ne güzel bir sabah!"
"Beni gördüğün için hayatım" diyip göz kırpmıştı klaus. Eleanor ise kusma taklidi yapmış ve yataktan çıkıp kırmızı ışıklarla üstünü değiştirmişti. Ağzı açık ona bakan ikiliyi umursamadan ışıklardan rahatsız olup uyanan oğlana döndü.
"Günaydın yakışıklı"
Five gözlerini duvardan çekip odaya baktı. Dağılmış saçları, hafif şiş gözleri ve uyku sersemliğiyle çok tatlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİVE HARGREEVES-ELEANOR PİTTS
Fanfiction𝕰𝖐𝖘𝖆𝖓𝖙𝖗𝖎𝖐 𝖒𝖎𝖑𝖞𝖆𝖗𝖉𝖊𝖗 𝖛𝖊 𝖒𝖆𝖈𝖊𝖗𝖆𝖕𝖊𝖗𝖊𝖘𝖙 𝖘ö𝖗 𝕽𝖊𝖌𝖎𝖓𝖆𝖑𝖉 𝕳𝖆𝖗𝖌𝖗𝖊𝖊𝖛𝖊𝖘 ö𝖟𝖊𝖑 ç𝖔𝖈𝖚𝖐𝖑𝖆𝖗𝖉𝖆𝖓 𝖘𝖊𝖐𝖎𝖟𝖎𝖓𝖎 𝖊𝖛𝖑𝖆𝖙 𝖊𝖉𝖎𝖓𝖒𝖎ş𝖙𝖎. 𝕭𝖚 𝖘𝖊𝖐𝖎𝖟 ç𝖔𝖈𝖚𝖐 𝖉𝖆𝖉ı𝖑𝖆𝖗𝖑𝖆 𝖞𝖊𝖙𝖎ş𝖙𝖎𝖗�...