Jennie'den
Aynanın karşısına geçmiş makyajımı yapıyordum. Biraz güzel olmam gerekliydi değil mi?
Aslında dışarı çıkacak kadar önemli bir işim yoktu. Ama yeni korumamı denemek amaçlı biraz alışverişe çıkabilirdim değil mi?
Son dokunuşları yapıp dudaklarıma kırmızı rujumu da sürdükten sonra artık hazırdım.
Aynadan kendime alıcı gözüyle baktığımda cillop gibi kızdım. Beni beğenmeyenler utansın.
Lisa'nın tepkisini merak ediyordum beni böyle görünce. Kırmızı yandan yırtmaçlı mini deri eteğim ve şeker rengi beyaz cropumla mükemmeldim. Fazla iddalıydım. Çantamı da aldığıma göre artık çıkabilirdim.
Aşağı indiğimde babamla göz göze geldim.
"Oo benim güzel kızım böyle hazırlanmış nereye gidiyor?"
"Ufacık bir alışveriş yapmam gerekiyor babacığım."
"Hımm o zaman dikkat et de tüm mağazayı eve taşıma."
Kıkırdayarak"tamam babacığım taşımam." Diyerek dışarı çıktım.
Bakışlarım direk simsiyah giyinmiş ve kafasında şapka ile seksi görünen korumama gitti. Tanrımm o çok seksi!!
Kıvırtarak yanına gittim. Bakışları bana döndüğünde beni baştan aşağı süzdü. SÜZDÜ!!!!!!
"Nereye böyle küçük hanım?" Yine sinirlerim tepeme çıktı.
"Birincisi ben küçük hanım değilim. İkincisi alışveriş yapacağım."
"Peki önden buyrun." Dedi sırıtarak. Ellerini geçmem için işaret ettiğinde gidip arabanın yanında durdum. Kapımı açıp arabaya binmeme yardım etti.
O da bindiğinde arabayı çalıştırarak bahçeden çıktık.
.
.
.Off çok sessiz bu ya! Şu an sıkıntıdan patlamak üzereydim.
Çünkü seksi korumam hiç konuşmuyordu. Ama o konuşmasa da ben konuşurdum.
"Bişey soracağım."
"Sor." Ağağa sert sesine öldüğüm... Ama yinede çok soğuk put yaa!!
"Kaç yaşındasın?"
"Otuz." Omg omg otuz mu çüş! Çok küçük görünüyor.
"Otuz mu? Ohaaa"
"Ne oldu şaşırmış gibisiniz."
"Tabiiki de şaşırdım. Baya büyükmüşsün. Yaşını göstermiyorsun."
"Sen kaç yaşındasın ki?"
"24 yaşındayım. Aramızda altı yaş var."
"Peki sevgilin var mı?" Diye sordum tekrar kendimi tutamadan.
"Sevgilim yok ama beğendiğim biri var." O böyle söylediğinde kalbime bir ağrı girdi. Neden böyle oldu? Sevdiği biri mi vardı yani? Neyse Jennie aşık olma!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BODYGUARD{Boss-3}Jenlisa
FanfictionJennie korumasına aşıktı.. ama koruması da Jennie'nin yakın arkadaşına vurulmuştu.. "~Tüm hakları Lisa'nın asilliğinde saklıdır~" SemeLisa UkeJennie GXG Başlangıç:25.01.23 Bitiş:02.05.23 '(+18) Sahneler mevcuttur. Okumak istemeyenler defolsun pls!!'