Gözlerim tekrardan dudaklarına kaydığında kendimi gazlayıp derin bir nefes çektim.
Ona daha da yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına bastırarak aniden çekilip okula kaçtım.
İçimden geçen tek şey 'sen bittin Jennie!!!"
Jennie'den
"Ne yaptım dedin?!!" Hee-Ran kulağımın dibinde bağırıp duruyordu.
"Öpüp kaçtım." Dedim dudaklarımı büzerek.
"Oha! Öptün yani iyiymiş. Peki bundan sonra ne olacak? Bak Üzülmeni istemiyorum." Dedi elini omzuma koyarak.
Kafamı salladığımda Jisoo ve Chae el ele gülümseyerek bize doğru geldiğinde Hee-Ran ile birbirimize baktık şaşkınca.
"Biz sevgili olduk!" Jisoo heyecanla konuştuğunda Chae ise gülümseyerek onu onaylarcasına kafasını salladı.
"Evettt çok güzel bir çıkma teklifi ettim ve aşkım, çiçeğim, böceğim, balım Jisuu da kabul etti." Chae hararetli hararetli Jisoo'yu övüp çıkma teklifini anlatmaya başladığında tek düşündüğüm şey Lisa'nın buna vereceği tepkiydi.
Çok üzülürdü kesin. Bir de üstüne onu öptüm. Asla pişman değildim baştan beri yapmak istediğim bir şeydi. Ama işte tepkisini merak ediyordum. Bana karşı tepkisini.
Ya benden nefret ederse demeden edemiyordum işte.. sanırım çok kızacaktı.
Jisoo'ya aşıkken bana bakmazdı değil mi? Şuan ona bu durumu anlatamazdım. Şimdilik susacaktım ama öncelikle şu öpücük mevzusunu halletmem gerekiyordu.
"Chae bebeğim ben derse gidiyorum. Çıkışta benim eve gidelim." Chae'ye bakarak göz kırptı Jisoo.
Jisoo gittiği gibi Chae heyecanla bize döndü.
"Kızlar bu cuma Jisoo'nun doğum günü. Evde parti vereceğim ona güzel bir sürprizim var. Siz de gelin, Jen ben zaten ablama söyleyeceğim." Dediğinde işte şimdi hapı yutmuştum. Lisa kesinlikle öğrenecekti.
Off off nasıl çıkıcam işin içinden!! Tanrım lütfen bana yol göster!
Kafamı salladığımda Hee-Ran ile birbirimize bakarak dudaklarımızı büzdük.
"Hee-Ran senin için Jongin'i de çağırdım."
Dediğinde Hee-Ran, Chae'ye parlayan gözlerle baktı."Gerçekten çağırdın mı?!" Dedi heyecanla. Tam bir yıldır ona yanıktı. Ama işte utangaçlık her şeyin önüne geçiyordu.
"Evet çağırdım!" Chae kıkırdayarak ona baktı. Hee-Ran heyecanlı görünüyordu. Onun mutlu olmasını istiyordum.
"Eee kızlar sohbetinize doyum olmaz ben de kaçıyorum. Sonra görüşürüz." Diyerek kalktığında Hee-Ran ile aynı anda birbirimize baktık. Biz onunla gözlerle bile anlaşıyorduk. Ve şuan dediği şey
"Sen hapı yuttun Jen!"di....
.
.
.Okuldan çıkmıştık. Şimdi Lisa'nın gelmesini bekliyordum.
Lisa gelmeden önce Hee-Ran beni tembihlemişti. Ne olusa olsun anlatmamı. Bir de Lisa bana karışırsa onu pataklayacağını söylemişti. Hee-Ran kardeşim gibiydi...
Yukardan Lisa'nın geldiğini gördüğümde tedirginlikle dudaklarımı dişledim. İşte başlıyoruz.
Arabadan inmeden camı açarak "bin arabaya!" Dedi dişlerini sıkarcasına.
Kesinlikle çok kızgındı. İyi de kötü bir şey yapmamıştım ki.
Yavaşça ön kapıyı açarak bindiğimde kapıyı kapattığı an arabayı hızla çalıştırarak sürmeye başladı.
.
.
.Uçurum gibi bir yere geldiğimizde hızla arabadan inerek benim kapımı da açıp kolumdan tutarak beni dışarı çıkardı.
"Kolum acıdı be!" Diyerek çığırdım. Kolum gerçekten acıdı ama. Bir öpücük yüzünden böyle yapacaksa.. ohoo işimiz vardı..
"Neden yaptın!?" Dedi bağırarak..
"Ne yapmışım ben!?" Dedim umursamazca.
"Neden beni öptüm Jennie!" Dedi dişlerini sıkarak. Neden sinirlenmişti ki?
"Ne varmış öpmemde?" Dediğimde üzerime üzerime yürüdü. Yüzü yüzüme denk geldiğinde gözlerini gözlerime dikerek dudaklarını yaladı.
"Ne varmış öpmemde? Bak Jen benle sen olmayız olamayız anladın mı? Baştan beri tavırlarının farkındayım ama olmaz! Hele ki ben başkasını böyle severken." Kalbim bin parçaya ayrıldı yeniden. İmkansız mıydı beni sevmesi?
" Ben Jisoo'ya aşığım hem de deli gibi. Anlıyor musun? Bunu o küçük kafana sok!" Dedi işaret parmağını kafama vurarak.
Ardından yüzüme bakmış sonra arkasını dönerek arabaya gitmeye başladı ki tekrar arkasını dönerek bana baktı.
"Ha bir de iğrençti bir daha sakın beni öpmeye kalkma!" Beni sözleriyle öyle aşağıladı ki yerin dibine girseydim de aşık olmasaydım sana dedim içimden. Gözlerim dolu dolu olmuştu.
Ama tutmadım içimdekileri. Direk arkasından bağırdım.
"Hey Lisa yerin dibine girseydim de senin gibi bir şerefsize aşık olmasaydım! Lanet olsun sana!" Dediklerimle duraksamış ardından arabaya binmişti. Gözyaşlarım dökülmeye başladı birden.
Şimdi ise ağlıyordum hem de hüngür hüngür. Hiç iyi değildim. Kalbim çok fazla kırılmıştı. Nasıl demişti o sözleri bana? Haklıydı..
O arabaya binip giderken ben orda tek başıma ne kadar gerizekalı olduğumu tekrar tekrar göz önüne getirerek daha çok ağladım. Keşke ölseydim de sana aşık olmasaydım..
Telefonumu elime alarak Hee-Ran'a mesaj atarak attığım konuma gelmesini söyledim.
Ama hiç beklemediğim bir anda duyulan silah sesiyle kendimi yerde buldum..
Bişi yok bişi yok... Lisa'yı Jen'e öyle bir aşık ettireceğim ki söylediği sözlerin hepsini burnundan getireceğim....
Herkese selamlar...
Saçma bir bölüm oldu sorry. Ama bir yerden sonra patlaması gerekiyordu.
Birazdan gidip Baby Sitter'a bölüm yazcağım o da yarın gelir diye düşünüyorum.
Her neyse bölümü nasıl buldunuz bakalım?? Umarım çok saçma olmamıştır.🥺
xxHee-Ranxx.
🍓.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BODYGUARD{Boss-3}Jenlisa
FanficJennie korumasına aşıktı.. ama koruması da Jennie'nin yakın arkadaşına vurulmuştu.. "~Tüm hakları Lisa'nın asilliğinde saklıdır~" SemeLisa UkeJennie GXG Başlangıç:25.01.23 Bitiş:02.05.23 '(+18) Sahneler mevcuttur. Okumak istemeyenler defolsun pls!!'