"Kızım bunun teklifi mi kaldı? Zaten sevişiyorsunuz daha ne?!" Tanrım babam çok utanmaz bir adamdı. Deve kuşu olsaydım da kafamı yere gömebilseydim.
"Baba lütfen sus!" Dediğimde Lisa'ya baktım göz ucuyla o bile kızarmıştı.
"Ay sanki ne dedim? Ama çabuk evlenin de torun seveyim." Dediğinde utanarak tekrar kafamı masaya yasladığım koluma gömdüm.
.
.
.Jennie'den
Lisa beni bir tepeye getirmişti. Açıkçası ne yapacağımızı daha çözememiştim. Aval aval etrafa bakıyordum çünkü.
"Lisa aşkitom biz niye geldik buraya? Ben anlamadım da acaba mal mıyım?" Dedim ciddi ciddi düşünerek.
"Saçmalama güzelim buraya geldik çünküü sana bir sürprizim var." Dediğinde inanamamış gibi ona baktım daha sonra ne dediğini algıladığımda hemen çığlık atıp zıplayarak boynuna sarıldım.
"Yiaa bana sürpriz mi hazırlamış benim güzel sevgilim aww~" ben yanaklarını sıkarak sesimi inceltip konuştuğumda o bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Eee nerde sürpriz?!" Dediğimde alnıma minik bir öpücük kondurarak benden ayrılıp arabaya doğru yürüdü.
Bagajı açarak içinden bir sepet ve sofra bezi çıkardığında yüzümde istemsizce oluşan gülümsemeye engel olamamıştım.
"Piknik yapacağız bebeğim. Sadece sen ve ben." Dediğinde hemen yanına giderek yanağına sulu bir öpücük kondurdum. Sevinmiştim çünküü..
Elindeki bezi alarak yere serip üzerine oturduk beraber. Lisa sepeti açarak içinden çeşit çeşit yiyecekleri çıkararak yere koydu. İçinden bir kase çileği çıkardığında gözlerim ışlıdamıştı resmen.
"Ohağğ çilek mi o?!" Dediğimde Lisa gülümseyerek içinden bir tane alıp ağzıma uzattı. Hemen ısırarak ağzıma dağılan çilek tadıyla resmen bayılacaktım. Çileği çok seviyorum ne yapayım.
"Hadi o zaman karnımızı doyuralım sonra güzelce baş başa vakit geçirelim." Dediğinde gülümseyerek bana bir sandviç çıkartıp elime uzattı.
.
.
."Off amma yedim haa!" Diyerek karnımı ovarak homurdandım.
"Dünyayı yedin bebeğim. O nasıl yemek öyle." Lisa kıkırdayarak konuştuğunda dudaklarımı büzerek sarkıttım.
"Sen.. sen bana obur mu demek istiyorsun Lisa?!" Biraz trip atsam bir zararı olmaz değil mi?
"Hayır güzelim nerden çıktı bu şimdi?" Kaşları çatıldığında gözlerine baktım.
"Sen artık beni sevmiyorsun." Kollarımı bağladığımda gülümseyerek yanıma gelip beni kolları arasına aldı. Kolları o kadar güven vericiydi ki ömrümün sonuna kadar burda yaşayabilirdim.
"Güzelim benimle uğraştığının farkındayım." Dediğinde gülümseyerek boynuna sokuldum.
"Ve ben seni çok seviyorum. Bir daha aklına böyle şeyler getirme." Dediğinde gülümseyerek kafamı salladım onaylarcasına.
"Lisa?" Dedim kafamı kaldırıp ona bakarak.
"Efendim bebeğim?" Dediğinde beline sarıldım.
"İlk beni gördüğün zaman ne düşündün?" Dediğimde burnunu enseme dayayıp kokumu derince içine çekti.
"Çok güzeldin. Ama tabi ben o zamanlar bunu kendime yedirememiştim." Dediğinde tebessüm ederek boynunu öptüm.
"Özür dilerim bebeğim sana öyle davranmak, seni tehlikeye atmak istememiştim. Seni çok kırdım biliyorum bunlar affedilemez şeyler." Dediğinde hemen kafamı kaldırarak parmağımı dudağına koyarak onu susturdum.
"Hayır Lisa seni affettim ben ve bir daha böyle düşünme. Bak şimdi yanındayım. Güvenli yerim olan kollarının arasındayım." Dediğimde uzanarak dudaklarıma ıslak bir öpücük kondurdu.
"Sen peki.. sen ne düşündün benim hakkımda ilk gördüğünde?" Dediğinde sırıtarak yüzüne baktım.
"Ben seni ilk gördüğümdeee dedim ki bu taşşaklı korunma benim olmalı. Ve açıkçası seni tavlama planları bile kurmuştum." Dediğimde kahkaha atarak bana sarıldı.
"Taşşaklı mı?!" Dediğinde utanarak kafamı sallayarak onu onayladım.
"Ah benim güzel bebeğim hadi anlat bakalım neler kurdun beni tavlamak için?" Dediğinde gözlerim faltaşı gibi açıldı.
"Ya anlatmasam." Dediğinde beni reddederek anlatmamı bekledi.
"Şey kendime tanga alacaktım onu önünde giyip s-seni baştan çıkaracaktım." Dediğimde sırıtarak koyulaşmış gözleriyle gözlerimi esir aldı. Ellerini çıplak kollarımda gezdirdiğinde titredim anında.
"Beni baştan çıkarmak için tanga giymene gerek yok güzelim. Teninin kendisi beni baştan çıkartıp delirtiyor zaten." Sesi aniden kalınlaştığında.. Omen Tonrem o ses tonu ne öylee!!?
"Ama istersen sana yüzlercesini alabilirim." Dediğinde utanarak kafamı salladım.
"K-konuyu kapatabilir miyiz utanıyorum." Dediğimde kıkırdayarak saçlarıma öpücüklerini kondurdu.
"Tamam benim utangaç sevgilim." Dediğinde kafamı eğdim.
"Bebeğim yüzüme bak." Dediğinde hemen kafamı kaldırıp ona baktım tekrardan.
"Daha iyisini hak ediyorsun ama-" cebinden lacivert bir kutu çıkartarak açtı. Bunlar çift yüzükleriydi. "Ömrümün sonuna kadar benimle olur musun güzelim?" Dediğinde aniden dolu dolu olan gözlerimle kafamı sallayarak boynuna sarıldım bir süre. Daha sonra kutudaki yüzükleri çıkartarak birini bana taktı. Diğerini de ben çıkartarak onun parmağına takıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
"Ömrümün sonu değil sonsuza kadar seninle olurum aşkım." Dediğimde dişlerini sıkarak derin bir nefes aldı.
"Aşkım diyen o dudaklarını yerim!" Diyerek hızlıca dudaklarıma yapıştı. Islakça öpmeye başladığında tişörtünü sıkarak ona tutundum.
Ayrıldığımızda gülümseyerek anlımı öptü.
"Seni seviyorum güzelim." Dediğinde dudaklarına kapanmadan önce konuştum.
"Ben de seni seviyorum aşkım."
Hehe softing akıyor resmen kdkkdk
Bölümü nasıl buldunuz bakalım??
Bunlara güzel bir düğün yapmam gerekiyor hehe kdkkdkd
Final yakınnnnn! Uzatmanın bir anlamı yok diye düşünüyorum. Zaten ficlerimi fazla uzatmayı sevmiyorum tadında bitirmek en iyisi...
Neyseee oy ve yorumlarınızı bekliyorum çiçeklerr..
Sizleri seviyorum diğer bölümde görüşmek dileğiylee
xxHee-Ranxx.
🍓.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BODYGUARD{Boss-3}Jenlisa
FanfictionJennie korumasına aşıktı.. ama koruması da Jennie'nin yakın arkadaşına vurulmuştu.. "~Tüm hakları Lisa'nın asilliğinde saklıdır~" SemeLisa UkeJennie GXG Başlangıç:25.01.23 Bitiş:02.05.23 '(+18) Sahneler mevcuttur. Okumak istemeyenler defolsun pls!!'