21.FİNAL📌

531 42 22
                                    





"Aşkım diyen o dudaklarını yerim!" Diyerek hızlıca dudaklarıma yapıştı. Islakça öpmeye başladığında tişörtünü sıkarak ona tutundum.

Ayrıldığımızda gülümseyerek anlımı öptü.

"Seni seviyorum güzelim." Dediğinde dudaklarına kapanmadan önce konuştum.

"Ben de seni seviyorum aşkım."

.
.
.

2 Hafta sonra

Jennie'den

Şimdi gelinliğimi giymiş saçlarımı yaptırıyordum. Her şey çok hızlı gelişmişti.

Lisa hemen düğünümüzün olmasını istemişti ee ben de istiyordum tabiiki. Babamdan bahsetmiyordum bile. O bizden daha fazla heyecanlıydı. Sanki o evlenecek!

"Bayan Kim saçınız hazır." Kız son dokunuşları yaparak eşyalarını toplamaya başladı. Ardından bana selam vererek odadan çıktı.

Kapı yavaşça aralandığında yavaşça gelinliğimin eteklerine dikkat ederek oraya döndüm. Hee-Ran ve Jisoo dolu ve mutlu gözlerle bana bakıyordu.

"Yaa çiçeğim çok güzel olmuş tü tü tü!" Hee-Ran dolan gözleriyle konuştuğunda benim de gözlerim dolmuştu.

"Yaa güzel olmuş muğ?" Ben ağlayarak sorduğumda Hee-Ran kafasını sallayarak kollarını bana uzatarak sarıldı.

"Ağğ Jennie gelin oldun gidiyon!!" Dediğinde ben de ağlayarak daha sıkı sarıldım. Jisoo da kahkahalarla rezil halimizi izliyordu.

"Rezilsiniz cidden."

.
.
.


Evet biraz ağladıktan sonra neyse ki kendimize gelmiştik. Şimdi ise Lisa'nın ve Rose'un gelmesini bekliyorduk.

Telefonumu elime alarak numarasını çaldırdım. Açtığında hemen sorularımı sıraladım.

"Ya Lisa sen beni öldürmek mi istiyorsun?! Nerdesin ya!! Yoksa sen.. sen artık beni sevmiyor musun? Beni terk mi ettin!? HEM DE DÜĞÜN GÜNÜMÜZDE!" Diyerek gözlerimi doldurdum.

"Hayır bebeğim trafiğe takıldık. Birazdan oradayız sakin ol tamam mı?" Dediğinde kafamı salladım onaylarcasına. Salak ben sanki görecek!

"Huu tamam dikkatli olun." Diyerek elimi göğsüme koydum ve telefonu kapattım.




.
.
.


"Çiçeğim Lisa ve Rose geldi." Hee-Ran heyecanla konuştuğunda gülümseyerek Lisa'yı bekledim ben de. Ardından Hee-Ran, Rose ve Jisoo odadan çıktı.

Siyah takım elbisesiyle içeri girdiğinde hayranlıkla ona bakmaya başladım. Tanrım çok güzeldi. O da benden farksız değildi. Parlayan gözlerle beni izliyordu. Hemen koşarak yanına gidip sıkıca boynuna doladım kollarımı. Kafamı boynuna gömerek kokusunu içime çektim derince.

Şimdi şöyle ki biz aslında Lisa'ya gelinlik denetmek istedik ama Lisa tutturdu takım elbise giyeceğim diye. Ee ben de itiraz edememiştim.

"Seni özledim." Dedim mırıldanarak. Kokusu öyle güzel ki resmen mayışıyordum.

"Ben de seni özledim bebeğim, çok güzel olmuşsun." Dediğinde kısaca teşekkür edip tebessüm ettim. Beni kucağına alarak koltuğa oturdu. Ona daha da sokularak gözlerimi kapattım huzurla. Çok fazla uykum vardı. Gece boyunca heyecandan uyuyamamıştım.

"Güzel bebeğim benim. Seni çok mutlu edeceğim." Son duyduğum şey Lisa'nın yumuşak mırıltısıydı.

.
.
.

BODYGUARD{Boss-3}JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin