4.📌

1.2K 73 9
                                    






Yazar'dan

Jennie Lisa'ya ne kaybettiğini göstermek istiyordu. Gerçi buna hakkı var mıydı ki? Garip bir ergen şakasına. Ama sadece bir deneme yapmak istiyordu.




Çünkü ona aşkını ilan etmemişti ama Lisa'nın onu görmesini istiyordu bu yüzden Hee-Ran, öncelikle Lisa'nın Jennie'yi kıskanıp kıskanmadığını, ona kur yapıp yapmadığını anlamak istiyordu.





Aslında salak saçma bir plandı. Çünkü daha ilk günden kim kime aşık olabilirdi ki. Jennie'ye göre kendisi bu konuda salaktı biraz. Daha ilk günden tanımadığı birinden etkilenmiş üstüne sevdiği kişinin arkadaşı Jisoo olduğunu öğrenmişti. Ama neyse konumuz şu an bu değildi..




Plan oldukça basitti. Hee-Ran önceden bahçeye çıkıp biraz oturucak ardından Jennie Lisa'nın gözü önünde gidip Hee-Ran'ın kucağına oturucaktı. Böylece Lisa'nın Jennie'ye ilgisi var mı yok mu ona bakacaklardı.







Jennie'den

Plan için oldukça korkutucu ve gergindi. Vereceği tepkiyi merak ediyordum. Ama ulaşacağım sonuçtan da korkmuyor değildim.





Hee-Ran önden bahçeye çıktığında ben de arkasından gidip gülerek kucağına oturdum.




"Hıhı Hee-Ran ben senin yapacağın plana sokayım!"



"Hıhı canım kankam çok biliyorsan sen bir plan yapsaydın." Diyerek göz ucuyla Lisa'ya baktı.


Sonra ağzından 'tch' nidası çıktığında korkuyla yüzüne baktım.



"Ne oldu buraya baktı mı? Ne tepki verdi?"



"Jen bence sen bundan vazgeç. Çünkü amına koyduğumun malı bir bakış atıp önüne döndü. Şimdi arabayı silmeye devam ediyor." Dediğinde sıkıntıyla oflayıp yüzüne baktım.






"Ama vazgeçmek istemiyorum. Ne yapmalıyım? Beni görsün istiyorum. Tamam daha yeni tanıştık ama sanki yıllardır tanışıyormuş gibi geliyor bana." Cidden öyleydi. Ne bulmuştum ki onda? Aklım ermiyordu buna.




"Biliyorum çiçeğim. Ama bakmıyor işte hem o nasıl Jisoo'ya aşık oldu ya? Belki Jisoo'nun Chaeyoung'a aşık olduğunu söylersek vazgeçer." Dediğinde kafamı hayır olarak salladım.





"Hayır Hee-Ran söylemeyeceğim. Üzülmesini istemiyorum. Ya bunu söylediğim için benden soğursa. O zaman ne yapacağım?"



"Haklısın çiçeğim bence akışına bırak. O zaman her şey düzelir." Dediğinde tebessüm ederek kafamı salladım.




"İçeri gidelim mi?"




"Gidelim burda işimiz kalmadı." İçeri girerken göz ucuyla ona baktım fakat bir tepki dahi göstermeyip arabayı siliyordu.



Arabanın da amına sokayım Lisa!





.
.
.






3 Hafta sonra..



Salak planımızın üzerinden bir hafta geçmişti ama ben hala onu düşünüyordum. Aptallar gibi.. Lisa yine ilgilenmemişti bununla. Ben de soğukluk yapmaya devam etmiştim. Hiçbir şekilde konuşmamıştım bile.




Şimdi ise hazırlanıp okula gidecektim. Eşyalarımı alarak aşağı indiğimde babam her zamanki yerinde oturmuş kahvaltı yapıyordu diyecektim ama bu sefer Lisa da masadaydı.





BODYGUARD{Boss-3}JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin