15.📌

796 58 15
                                    






"Sikeyim seni güzelim!" Dediğinde gülümseyerek kafamı salladım. Becerebilirdi beni bunu istiyordum zaten.

Beni aniden kucağına alıp yukarı çıkmaya başladığında kahkaha atarak kafamı boynuna gömüp kokusunu soludum.

Sanırım bu gidişle odadan çıkmayacaktık... Zaten böyle bir şey istemiyordum..


Jennie'den

Sabah kalçamın ağrısıyla tısladım. Dün o kadar sevişmeden sonra.. Dün Lisa beni odaya çıkardığında akşama kadar yatakta sevişip öpüşüp durduk. Ee arada sevgilim yeneklerimi de aksatmıyordu. Lisa ile masum masum sarılarak uyuduğumu düşünmediniz değil mi?


Hemen yataktan çıkarak Lisa'nın üstünü örttüm. Okul için hazırlanmam gerekiyordu. Evet maalesef okulum vardı bugün. Ama Lisa biraz daha uyuyabilirdi. Ben de ikimize kahvaltı hazırlayacaktım.

.
.
.

Masa hazır olduğunda tam arkamı dönecektim ki belime sarılan kollarla gülümsedim.

"Immh bir uyandım bebeğim yanımda değil. Ben de acaba rüya mı gördüm diye düşündüm." Dediğinde kıkırdayarak ona dönüp dudaklarına sulu bir öpücük bıraktım.

"Rüya değildi aşkım." Dediğimde gülümseyip bu sefer o boynumu öptü.

"Doğru rüya olmayacak kadar güzeldi. Tekrarı olsun lütfen." Dediğinde utanarak kafamı eğip boynundaki saçlarına  gömüldüm.

"Hadi gel bak sana kahvaltı hazırladım. Beraber yapıp öyle çıkalım." Dediğimde boynumdan kafasını çıkarıp çatılı kaşlarla yüzüme baktı.

"Nereye güzelim?" Gözlerimi devirdim. Sanırım dün ateşli dakikalarımız ona aklını kaybettirmşiti.

"Okula aşkım? Hani okulum var benim bugün." Dediğimde aydınlanmıştı sonunda.

"Haa evet doğru. Ne yapayım ben güzelim aklımı kaybettirdin bana." Ne demiştim ama?

"Vardır öyle huylarım." Yan bir gülüş sunduğumda kıkırdayarak anlımı öptü.

"Senin o huylarını yerimm." Dediğinde elinden tutarak masaya oturttum. Biraz daha devam edersek evden çıkamayacaktık biliyordum..



.
.
.

"Jennie güzelim hazır mısın?" Lisa kapıdan bana seslendiğinde rujumu sürdükten sonra çantamı alıp çıktım odadan.

Merdivenlerden aşağı indiğimde Lisa ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu.

"Şaka mı yapıyorsun?" Tepkisiyle kaşlarımı çatarak gözlerine baktım.

"Kötü mü olmuş? Ben beğenmiştim amaa~" dediğimde kafasını iki yana salladı kendine gelmek istercesine.

"Kötü dersem çarpılırım güzelim ama sen benim katil olmamı mı istiyorsun?" Gözlerimi devirerek boynuna sardım kollarımı.

"Hadi aşkım gidelim bak geç kalıyoruz." Dediğimde Lisa hala söyleniyordu.

"Umarım birilerini dövmem." Onun beni böyle kıskanması hoşuma gidiyordu.

.
.
.

Arabayla okulun önünde durduğunda hemen yanağına sulu bir öpücük kondurdum.

"Dikkat et bebeğim. Çıkışta seni almaya geleceğim." Dediğinde kafamı salladım. Tam arabadan ineceğim zaman beni kolumdan tutarak çevirip dudaklarıma yapıştı. Dilini ağzımın için ittiğinde istemsizce inledim.

BODYGUARD{Boss-3}JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin