selamün aleykğm

1.4K 44 12
                                    

herkese selam. muhtemelen bu kitabın son bölümü bu. bi kaç şey söyleyip gideceğim. öncelikle profil fotosunu değiştirdim. neden yaptım bilmiyorum. belki tekrar eskisine dönerim. her ne kadar az takipçim olsa da okunmalarımın fazla olduğunu düşünüyorum bu yüzden çıkaramazsınız diye söyleyeyim dedim.

bir diğer konu bu kitaba olan nefretim bitmediği sürece, bi anda özel bölüm atma aşkım gelmediği sürece artık bi özel bölüm gelmeyeceğini belirtmek istiyorum. dört özel bölüm bence fazla bile.

ve son olarak benden fazlaca nefret eden insanların olduğunu fark ettim. tabiki çok zeki olduğum için fark etmedim. :D

bugün profildeki konuşmalar kısmına bakarken bu mesajı buldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bugün profildeki konuşmalar kısmına bakarken bu mesajı buldum. yani bilmiyorum eskiden olsa muhtemelen ağlardım ama şuan gülüyorum sadece. herkese geliyor mu böyle yorumlar bilmiyorum, gelmiyor sanırım, artık kalbimi kırmıyor böyle yorumlar.

herkesi memnun etmek palyaçoların işi sonuçta🤡

şaka bir yana (komik değildi ırmak) yani bir kitap yüzünden ben asla birine böyle şeyler yazmam. hadi benim kitap biraz sorunlu kabul ediyorum da yine de ben atmazdım. bu yüzden takmıyorum.

ama yine de bu bölümü okuyan herkese sesleniyorum bu tarz yorumlar hoş değil. bazı insanlar (ben de bi aralar bazı insanlardandım) çok içerleniyor bunlara.

yapmayalım 👍

ha bu arada bu yorumu yazan kız bunu okuyorsan sağol yorum için sen kitap yazarsan okumak isterim ve ilk vote da benden

hadi allaha emanet.

(ilk cümlede midem bulandı demesi ve ilk cümlenin hamile misin olması 😃)

ırmak

HAMİLE MİSİN ? | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin