Özel Bölüm | BİR

13.1K 530 251
                                    

"İrem bakar mısın buraya?"

"Nereye bakayım Buğra?"

"Bana bak mesela?"

"Seni gözüm görmesin!"

"İrem bak... Özü-"

"İstemiyorum senin özrünü."

"Özür dilerim."

"Defol git."

"Ama canım benim. Hayatım, güzelim, aşkım, bir tanem, karıcığım, yavrumun annesi, çikolatam, çileğim, kır çiçeğim, papatyam, gülüm, kolalı jelibonum, künefem, baklavam, kıymalı böreğim, yaprak sarmam. Öfff canım çekti beh. Yapsana biraz bana. Hı?"

"Buğra gider misin? Ayrıca kıymalı börek ne? Beni öperken kıymalı börek tadı mı alıyorsun?"

"Ben sana seni öperken kıymalı börek tadı alıyorum demedim ki çukulatam? "

"Olsun."

"Bak elmalı kurabiyem. Ben sana şişkosun demek istemedim. Sadece aşermekte bir yere kadar yani. Bu ne böyle camış gibi oldun."

"İyi ki dememişsin. Pislik."

"Hadi gel. Sen bana kıymalı börek yap."

"Sen bok ye."

"Ama yakışıyor mu bu söz o kiraz dudaklarına."

"Susar mısın?" Makyaj masasında duran ve "bebek istediği için" boğa boyutuna gelen karımın beline sarıldım. Tabi kollarımı zor birleştirdim ama.

"Hadi gel, bak aşağıda annemler bekliyor. Kahvaltı yapacağız."

"Sen ye. Ben camış olduğum için yemiyorum."

"Prensesim ben sana şişkosun demiyorum. Sadece böyle çok yemişsin. Kaç kilosun sen?"

"Sana ne?"

"Aman iyi be. Sana da yaranılmıyor. Zaten şuan yürüyen dünyasın eğer biraz daha yersen yürüyen güneş olacaksın."

Yanımdan çekilip yatağa gidip oturdu ve ağlamaya başladı. Hormonları da azdı zaten. Ben en iyisi çocuk büyüyen kadar gideyim. Yoksa çektiğim tripler yüzünden ölebilirim.

"Hadi bay bay. Ben aşağı iniyorum. Yemek yiyeceğim. Sofrada domates peynir var. Birde çilek reçeli falan. Aaa annem patateste kızartmıştır. Ama neyse sonuçta sen yemeyeceksin. Ben gideyim. Aaa açma da vardıı."

"Tamam ben de geliyorum. Zaten ben yemiyorum bebeğim yiyor."

"Aynen yani. Sen diyettesin diye benim oğlumu niye aç bırakıyorsun?"

"Benimde oğlum o."

"En çok benim oğlum."

"Hıı aynen hıı.''

"Elini tutayım mı?" dedim yanına sokularak.

"Elin batsın senin."

"Tatlım dört buçuk aydır bana trip atıp duruyorsun. Benimki de can ama."

"Hak ediyorsun. Sus."

"Tamam küstüm ben."

Yüzünü ekşitip aşağı indi. Bende arkasından. Demek artık küsmekte işe yaramıyordu. Tüh!

Hemen masada ki yerine geçip masayı süpürmeye başladı. Muhteşem Yüzyıl'daki Hürrem gibi. Bende Sülüman'ın dediği gibi :

"Böyle yemeye devam edersen bu kapılardan zor geçersin."dedim.

HAMİLE MİSİN ? | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin