ÖZEL BÖLÜM |ÜÇ

8.5K 384 88
                                    

Elindeki çay fincanını salatalık olarak, fotoğraftakini biraz göbekli bir Buğra olarak hayal edersek medya : Buğra

Kulağıma gelen ağlama sesiyle önümdeki Yağız'ı boşverdim. Zaten eğer boşvermeseydim İrem uykusundan uyanır beni ayağının altına alırdı.

"Bence sen oğluna bak. Çocuk çatlayacak."

Sen demesen bakmayacağım zaten. Bu kılıkta nereye gittiği de belli değil aslında. Güya su içiyormuş! Hah, sen onu benim külahıma anlat! Sevgiline gittiğini ikimizde biliyoruz. Sabah yedide hiçkimse kalkmaz böyle enerjik.

Küçük oğlanın odasına vardığımda Uğur kardeşini almış sallıyordu. Allah'tan İrem'in uykusu derin de uyanmadı.

Kucağıma alıp uyutmaya çalıştım. O sırada Uğur gelip bacağımı dürttü ve:

"Baba, Onur ağliyo."

Yavrucuğum şuan ağlamıyor. Ya Rabbi! Neden bütün aile fertlerim böyle.

"Uğur ağlamıyor artık."

"Baba ben baktıkığımda ağliyodu."

"Şimdi ağlamıyor."

"Şindiyle ilgilenmiyom."

"Git ananın yanına. Gece gece amcanla bir olup beni bezdirmeye mi çalışıyorsunuz?"

"Ben seni anneye söyleysem görürsün şindi."

"Annen şimdi uyanmaz. Ayrıca bin defa dedim sana. Şindi değil şimdi."

"Şeni ivgilendilmez. Men böyle diyom."

"Hadi git annenle uyu."

"Şindi gidiyorum. Ama yavın anneme sölicem. Hahahahaha."

Sonra çıkıp gitti. Bir de kötü gülüşü yaptı. Ah ah! Ben bu çocuklarla başa çıkamıyorum.

Onur'u uyutup beşiğinin yanındaki yatağa uzandım. Sonra da uyudum.

***

Sabah kalktığımda bir de ne göreyim? Ne göreyim? Hmm... Ne göreyim?

Aslına bakılırsa güzel bir kahvaltı sofrası iyi olurdu ama tavanı gördüm. Şansıma küsüp yataktan kalktım ve banyoya gittim. Tam dişimi fırçalarken kapı yumruklandı. Şu sıralar ekşına ihtiyacım olduğu için kapıyı katil mafyaların yumrukladığını hayal ettim. Veya beni Marvel'a almak isteyen bir Hulk? Ama açtığımda kimseyi göremedim. Bu sefer beyin yiyen görünmez zombilerin yumrukladığını düşünüyorum ki aşağıdan biri pantolonumu çekiştiriyordu. Bir cüce olabilir! Hemde vampir bir cüce.

Ama maalesef sadece Uğur'du.

Şu rutin hayatımda biraz ekşın istedim. Sadece biraz.

"Şindi gördün gününü. Seni anneye söyledim. Aşağıda seni bekliyo. Hahahaahah!"

Kollarını bağlamış bir şekilde söylediği bu cümle sonrasında havasını atarak arkasını döndü. Sonra tekrar bana bakıp iki parmağıyla önce kendi gözlerini gösterdi sonra tek parmağıyla beni. Kısaca gözüm üzerinde dedi.

Arkamı dönüp yüzümü yıkamaya devam ettim. Zombiler gelmediği için üzgündüm. Biraz ağladım sonra aşağıya indim.

İrem kucağında Onur ile salonda oturuyordu. Sonra bana bakıp:

"Ne yaptın yine acaba?" dedi.

"Ben bir şey yapmadım ki?"

"Uğur diyor ki gece Onur ağlarken uykum var deyip uyumuşsun. Ve benim küçük oğluşumu yakışıklı abisi uyutmuş."

HAMİLE MİSİN ? | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin