1.3

28.2K 1.4K 267
                                    

Multi=Buğra

Mükemmel dakikalar geçiriyordum. Berke ve Samet çocuklarla top oynuyordu. Kızlar kendi aralarında konuşuyorlardı. Yani Eylül, İrem ve Yaren. Eylül bana pis pis bakıyordu arada. Zaten son zamanlarda bunu çok yapmaya başlamıştı. İrem sessizce anlatıyor , Yaren "İyyyy." diyordu her kelimede.

Sonra Eylül "Aman boşver o salağı! Başka birisi mi yok sana çok güzelsin zaten hayatım." diyordu İrem'e.  Yaren de "Kanka kes üzülmeyi bak ne oldu biliyor musun?..." diye bağırdı sonra sesi alçaldı ve duyamadım. Kesin bu kızlar yine erkeklere kafayı taktı.

Hopso mol o orkokloron bor tok boz mokommoloz. Cono cohonnomo. Hopso oyno oşto

(Hepsi mal o erkeklerin bir tek biz mükemmeliz canı cehenneme. Hepsi aynı işte)

Tarzı şeyler kesin. Belli yani. Kızlar sanki herkesle sevgili olmuş gibi "hepsi aynı." der.

İrem ağlamaya başlamıştı. Sonra Eylül ve Yaren koluna girdi ve dağlara doğru uzaklaşmaya başladılar.

Yani bende n'apayım Samet'lerle top oynayayım.

Berke Deniz'in kanayan dizine bakıyordu. Yine düşmüş bir yerlere velet.

Samet bıkkın bir şekilde onları izliyordu.

Ve yine bir bildirim.

Yine ne yazdı o kız acaba!

Hemen telefonun kilidini açmadan mesaja baktım. O değilmiş.

Eylül Kuzen: Buğra şu dağların önüne gelsene.

Buğra Kandemir : Bir sürü dağ var Eylül. Hangisi?

Eylül Kuzen : Ya tamam Yaren geliyor seni almaya.

Telefonu kapattım. Ve Yaren'i bekledim.

Acaba yine ne iş çevireceklerdi? Kızlardan korkulur, tamam. Ama Buğra Kandemir'in kuzenleri farklı. Temkinli olun. Ben zaten temkinliyim.

O sırada Yaren geldi ve:

"Buğra gel hadi önemli bişey var." dedi.

Takip ettim. Sonra bizim kızların ve iki üç erkeğin olduğu bir yere geldik. Eylül onlara düşermiş gibi bakıyordu. İyice yanlarına yaklaştım ve "Ne var?" dedim.

İrem "Biraz kibar ol Buğra." dedi sanki hiç ağlamamışta çok mutluymuş gibi.

"Daha demin ağlıyordun. Ne oldu şimdi?"

"Sınav notları çok gereksiz şey. Neden ağladıysam."

"Bence erkek muhabbetiydi de." diye homurdandım.

"Efendim?"

"Neden buradayım, diyorum."

Eylül "Şu çocukları görüyor musun?"dedi.

"Evet." dedim.

"İşte o çocuklar bize sapık sapık bakıyor. Bir de şu sarışını İrem'in üstüne yürüdü. Hemde "Naber güzelim."dedi." derken Eylül ben bunlar doğru mu diye gözlerimle İrem'e soruyordum. O da kafasını salladı.

Vay vay embesillere bak sen.
Benim kuzenlerime bakıyorlar he?  Emanet lan onlar. Daha sabah Serhat amcam (İrem'in babası) "sana emanet ediyorum kızımı. Gözüm arkada kalmaz. Senden yana şüphem yok." dedi.
S*ktim sizin belanızı.

Kızlara "Siz Berke'lerin yanına dönün." dedim ve o çocuğun kafasını bir yerine sokmaya gittim.

Aslında böyle planlamıyordum  ama hikaye böyle oldu.

Keyifli okumalar.






️♥️

HAMİLE MİSİN ? | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin