Bana sarıldığı için mi ağlıyordu?Saçmalık! Kim birisini bu kadar sever ki?Veya numara yapıyor da olabilir.
Beni timsah gözyaşlarıyla avlayacak. Sonra ona körkütük, sırılsıklam aşık olacağım. Sonra telli duvaklı evleneceğiz. Ve mirasın üzerine konacak. Babam ölünce kendi payını alacak. Ardından düğünde ki takıları alıp kaçacak ve başka bir adama gidecek. O gününü gün edecek. O adamla paraları harcayarak aşklarını yaşayacak. Bende giden paraya mı yoksa karıya mı yanayım, diye düşünüp karalara bağlayacağım. Ve depresyona girip intihar edeceğim. Kurtarmaya çalışacaklar. Bileklerimi kestiğim için. Belki bir çaresi vardır, diyecekler. Ama ben çoktan ölmüş olacağım. Sol tarafımdaki büyük ve derin acıyla...
Pislik kız!
Hemen ondan ayrıldım. Ve onu evden itekleyerek çıkardım. Sonra da telefondan engel attım.
Ve:
"SEN KENDİ YOLUNA BEN KENDİ YOLUMA! BİR DAHA ASLA KARŞIMA ÇIKMA! GÖZÜM GÖRMESİN SENİ! ENGELİ DE KALDIRMAYA ÇALIŞMA!"
Belaydı böyle kızlar. En doğru olanı yaptım. Tamam salak biri değilim. Sadece kızdan kurtulmak için bahane üretiyorum. Ve bu konuda biraz başarısızım.
Aferin bana.
Sonra 'ahh' diye bir inilti çıktı arkadan. Bir de beni arkama çevirmek istiyor.
Arkamı dönüp onu azarlayacaktım. "BAK BENİ YOLUMDAN ÇEVİRMEYE ÇALIŞMA! SEN NE SEVGİMİ NE DE PARAMI HAK EDİYORSUN!" dedim.
Dizleri kanıyordu. Aslında biraz içim acımıştı. Kötü kalpli biriyim. Ama ben kırmazsam başka biri kıracak. Alışmalı.
Sonra kız ilk defa konuştu.
"Ya sen ne geri zekalı birşeysin? Ne salaksın? Görmüyor musun halimi? Perişan oldum peşinde. Tamam, dedim. Bir daha engel atmaz sen yine engeli kaldır, dedim. Gurursuz gibi her defasında engelimi kaldırdım. Gurursuz gibi her defasında ilk mesajı attım. Gurursuz gibi seninle bu buluşmaya geldim. Gurursuz gibi... Zaten ne gurursuz gibi diyorsam? Gurursuzum işte! Aşkta gurur olmaz, dedim gurursuzluk yaptım. Ne olursa olsun, dedim her seferinde peşinden koştum. Sen onu seviyorsun, dedim peşinden koştum. Sen ona aşıksın, dedim yine peşinden koştum. Ne istiyorsun? DAHA NE YAPAYIM SANA YARANMAK İÇİN? DİBİNDEYİM FARK ETMİYORSUN! GÖZÜNÜN ÖNÜNE SOKUYORUM KENDİMİ FARK ETMİYORSUN! İMALARDA BULUNUYORUM YİNE FARK ETMİYORSUN! BUĞRA DİBİNDEYİM DİBİNDE! O AT GÖZLÜKLERİNİ ÇIKAR VE ARTIK GÖR BENİ!" sona doğru ağlamaya başlamıştı.
"Tamam engelini kaldırıyorum. Ama gidiyorum." deyip engelini kaldırıp gittim.
Sesini tanıyordum. Hemde çok yakından. Yani dejavu yaşıyordum adeta. Sesi çok tanıdıktı.
Merhabalar.
Sizce anonim kız kim?
Sizce bir dahaki bölümde ne olacak?
İyi günler!
♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAMİLE MİSİN ? | TAMAMLANDI
Humor0530***: Hamile misin? Buğra Kandemir: ? 0530***: Hamile misin, diyorum. Buğra Kandemir: Ben erkeğim. Yanlış numara. *hikaye türünü mizah yapmışım :') kitaptan daha komik lol*