2.4

26 1 21
                                    

📸 ARDA'NIN EVİ 📸

Taha: Ne oldu dünden beri böyle bir garipsin?

Arda: Şu kız-

Taha: (Kaşlarını çatar.) Öyküm mü?

Arda: (Kafasını sallar.) Ta kendisi. Sanırım anlaşmayı bozacak.

Taha: (Oturduğu yerde elindeki bardağı çevirir.) Bu kanıya nereden vardın?

Arda: (Volta atmaya son verip Taha'nın karşısına oturur.) Defol git bir daha seni görmek istemiyorum diye diye beni yaka paça evden attı.

Taha: (Kafasını sallayıp telefonuna bakmaya devam eder.) Hmm bayağı kötüymüş. Anlaşmayı bozmuş yani.

Arda: (Gözlerini büyütür.) Vay canına ya ben bunu farketmemiştim. Sağol.

Taha: (Omuz silkip gülümser.) Rica ederim canım.

Arda: Şimdi ne yapacağım?

Taha: Ne demek ne yapacağım Ömer'e ses kaydını dinleteceksin.

Arda: Emin misin? Öyküm benden nefret eder.

Taha: (Gülmeye başlar.) Etsin. Sen neden böyle bir anlaşma yaptın ki zaten? (Kafasını sallayıp telefonuna bakmaya devam eder.) Tabi ki ondan etkileniyorsun. Ne bok var kızda da anlamadım hiç bir özelliği yok, ben daha güzelim.

Arda: (Ters ters Taha'ya baktığın da eline gelen ilk yastığı ona doğru fırlatır.) Kes sesini!

Taha: Yalan mı ne var onda yani herkes ona aşık? Ben sadece kendime ve şerefsizlik yaptığında bazen sana aşık oluyorum.

Arda: (Sırıtan Taha'nın yüzünün bakıp göz devirdiğinde kafasını koltuğun başına yaslar.) Uzak dur benden azgın.

Taha: (Sesini inceltir.) Duramam hayatımm. (Ayağa kalkıp Arda'nın başına gider.) Kalk hadi.

Arda: (Gözlerini açar.) Nereye?

Taha: (Arda'nın koluna vurup kapıya doğru ilerler.) Yeni bir mekan buldum kalk hadi.

Arda: (iç çekip kafasını salladığında koltuktan destek alarak ayağa kalkar.) Geliyorum.

📸📸📸📸📸📸

Öyküm: (Arabadan inip camdan içeri bakar.) Beni arabada bekle tamam mı?

Ömer: Ben de geleyim.

Öyküm: (Kafasını salladığında öne doğru eğilip Ömer'in yanağını öper.) 5 dakika. Hemen geleceğim, burada kal tamam mı?

Ömer: (Kafasını sallar.) Sen nasıl istersen.

Öyküm: (Kafasını omzuna yatırıp tatlı tatlı gülümser.) Seni seviyorum.

Ömer: Ben de. (Elini sallayıp camı kapatmak için tuşuna basar.) Git hadi çabuk gel özetleme kendini.

Öyküm: Tamam.

(Öyküm arkasını döner ve hastaneye girip Sude'nin kaldığı odanın kapısına gelir. Bir kaç saniye öylece bekleyip derin bir nefes aldığında kapıyı tıklatıp içeri girer.)

Öyküm: Şey... gelebilir miyim?

Gözde: (Sinirle ayağa kalkar.) Hayır siktir git. Ne yüzle geldin sen buraya?

Sude: Gözde!

Gözde: Ne Gözde Sude?

Sude: (Gözlerini açıp kapatır.) Lütfen terbiyesizlik yapma canım.

(Gözde sinirle Öyküm'e omuz atıp odadan çıkarken Öyküm Sude'nin yanındaki koltuğa oturur.)

Öyküm: (Ellerini önünde birleştirip elleriyle oynamaya başlar ve gülümseyerek Sude'ye bakar.) Nasılsın? Bir şeye ihtiyacın var mı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KELAYNAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin