2.1

25 4 28
                                    

🐛Hatırlatma🐛

Ömer ve Öyküm dağ evine gidip geldiklerinde Ömer, Öyküm'ü evine bırakır. Ege Arda'nın ona verdiği Öyküm ile Ömer'in arasını bozma görevini yerine getiremeyince buna sinirlenen Arda işi kendi çözmek için Öyküm'ün evine girer ve Öyküm'le anlaşma yapmak ister.

🐛Hatırlatma bu kadardı 🐛

🐙Anlaşma günü🐙

Drilci: (Öyküm'ün karşısındaki koltuktan kalkıp karşısına geçer ve elini uzatır.) Bir anlaşma yapalım.

Öyküm: Ne...ne anlaşması?

Drilci: (Güler) Hadi ama elimi havada mı bırakacaksın? Sadece elimi sıkman yeterli. Tek bir anlaşma. O güzel ağzından tek bir evet cevabı.

Öyküm: (Bir eline bir de Arda'nın yüzüne bakıp geriler.) Hiç bir şey anlamıyorum?

Drilci: (Elini indirip kalktığı koltuğa oturup düşünür gibi yapar.) Hmm... O zaman sana bir hatırlatma yapayım belki bu anlamana yardımcı olur.

Öyküm: (Kafasını sallar ve gülerek karşısına oturur.) Dinliyorum. Aydınlat beni.

Drilci: Aydınlatacağım merak etme. Hatta nasıl başlasam, her şeyin bir oyun olduğunu biliyorum desem. (Öyküm kaşlarını çattığında Arda elini sağ sola doğru sallar.) Ya da konuşmalarını duydum, başından beri oyun oynadığını biliyorum desem?

Öyküm: (Bir an ayağa kalkar.) Sen...sen ne saçmalıyorsun?

Drilci: Ahh seni aptal kız ampul yandı değil mi?

Öyküm: (Gülerek Arda'ya doğru yürür.) Bana iftira atıyorsun.

Drilci: (Omzunu silker.) Peki. Ses kaydına bakalım iftira mıymış?

*Ses kaydı*

---: Ondan gerçekten hoşlanıyor musun?

Öyküm: (Güler.) Ne o heriften mi? Asla.

---: Asla asla deme.

Öyküm: Her neyse. O salağı avcuma aldım sayılır sadece birazcık daha zaman gerek.

---: Amacın ne?

Öyküm: Eğlenmek. Hele böyle Ömer gibi kendini bir bok sanalarla nasıl zevkli.

---: (İnanamıyormuş gibi ses çıkartır.) Sen şeytansın.

*Ses kaydı biter.*

(Öyküm öylece dururken Arda alkış yapar.)

Drilci: Bravo sana kız, bunca zaman nasıl da masum, salak kız rolü yaptın. Sinema geçmişin var mıydı? (Kafasını eğip Öyküm'e bakar.) Yok muydu? Üzülme bundan sonra kesin olur.

Öyküm: Bu ses kaydını... Nasıl?

Drilci: (Sesini önemsiz bir şey gibi inceltir.) Çok kolaydı ama seni ilgilendirmez.

Öyküm: (Bir an Arda'nın yakasına yapışır.) Bunu ona vermeyeceksin!

Drilci: (Yakasını Öyküm'ün ellerinden ayırır.) Niye? (Öyküm susmaya devam ettiğin de Arda güler.) Benimki de soru işte aşık oldun ona değil mi? (Ayağa kalkar ve Öyküm'ün yanağından makas alıp karşısına geçer.) Demek ki o kadar da akıllı değilmişsin.

Öyküm: Ne istiyorsun?

Drilci: Neden fikrin değişti de bir an oyun oynamayı bıraktın?

Öyküm: Bağımlı oldum. O oyunu oynamaya bağımlı oldum. Oyunu oynamaya devam ettikçe duygularım benden bağımsız olarak hareket etmeye başladı.

KELAYNAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin