TANITIM - 01

122 14 0
                                    

**

Şilla... Başkent Hanyong sokakları, ürünlerini iyi bir fiyata satmaya çalışan pazarcılar, parlayan güneşten tenlerinin kusursuz beyazlığını korumak için dantel şemsiyelerinin altında küçük adımlarla dolaşan asilzade hanımlar, asil hanımların birkaç metre arkasından yürüyen ve ellerini bellerindeki pusatların kabzasından ayırmayıp etrafı keskin kartal gözleri ile tarayan tetikteki korumalar, Goguryeo ya da Japonya'dan getirilen kıymetli ürünleri herkesten evvel alıp efendilerinin gözüne girmeye çalışan konak kahyaları ve ellerinde şekerleri ile ülkede olup bitenlerden habersizce ortalıkta koşturan çocuklar ile dolup taşıyordu.

Herkeste bir mutluluk havası hakimdi. Yıllar süren savaşın biteceğine ve cepheye giden askerlerin geri döneceğine dair umutlar, karamsarlıkla geçen ayların ardından nihayet yeşermişti. Şilla ve Baekje yaklaşık üç yıldır süren bir savaşın içindeydiler ve her iki tarafın da ne maddi ne de manevi olarak dayanacak gücü kalmamıştı. Yine de karşı tarafın pes etmesini bekliyor ve imkânlarını sonuna kadar zorluyorlardı. Nihayet Baekje kralı Min Young-il, iki tarafı da tatmin edecek bir öneri sundu. Ailelerin birleşmesi... Öneri mantıklıydı. İki aile bir evlilik bağı ile bağlanırsa savaş sona erecek, dahası ileride tekrar savaşma olasılığı da ortadan kalkacaktı.

Sorun şu ki, Min Young-İl'in bilmediği şey, Şilla kralı Park Kang-de'nin hiç bekar kız evlâdı olmadığıydı. Ve Park Kang-de'nin bilmediği de, Min Young-il'in evlenme çağındaki tek bekar oğlu Yoongi hakkında kulaktan kulağa dolaşan bazı fısıltılar olduğuydu.

**

SECRETS (YoonMin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin