1. Bölüm:Ödevini Yap

197 14 17
                                    

Merhaba!
Ben Berin(:
Kitap yazmaya küçük yaşlardan beri
İlgim var ama hiç bir yazdığım
Kitabın güzel olmadığını
Düşünüyorum.c

Bu kitabı yazmaya başlama tarihim:5 Ocak 2023✍️

Hikayede kullandığım isimlerin
Anlamları(Ana karakterler)
Barlas:Kahraman,
savaşçı.
Nida:Bağırma,sesle çağırma.
İdil:Ün kazanmak.
Çağan:Doğan kuşu.
Ferit:Avcı kuş.

Neyse size iyi okumalar<3


Sabah 7de kalkıp okula gitmek istemeyen kaç kişiyiz?
Mesela ben.Bu sabah yeni okuluma başladım.

"Nida uyan kızım ilk günden okula geç kalıcaksın!"Evet benim adım Nida'ydı.Çoğu kişiye adımı söylediğimde"Nisa"diyorlardı.Adımı söylemek bu kadar zor değil ama!

" Tamam anne kalkıyorum"dediğim sırada bayağı uykum vardı.Kalkıp elimi yüzümü yıkadığım an annem seslendi;

"Kızım ben Nurten Teyzene gidiceğim,sen geldiğinde evde olmam.Sana dün yaptığım poğaçalardan yersin tamam mı yavrum?"Yeni taşınır taşınmaz ne ara arkadaş edinmişti annem ya.Hiç ona çekmemişim bu konuda,arkadaşa ihtiyacım yok.

"Anne Nurten kim?" Annemin yanıma geldiğini gördüm;"Birinci katta altıncı dairede oturuyor kızım" dedi sadece.
Hemen okula hazırlanırken saate baktım.Hayır! sadece beş dakikam kalmıştı.

"Anne benim çabuk çıkmam lazım kahvaltıyı okulda yaparım seni seviyorum görüşürüz!"diye mırıldandım.

" Tamam kızım hızlı ol!"Süratle ayakkabılarımı giyip asansörü beklemeden hızla merdivenlerden indim.Tam geldiğim sırada servis gelmişti.Serviste en arka koltuğun cam kenarına bakan kısmına oturdum kulaklığımı çıkarıp bir şarkı açtım."Söyle nefesim,söyle anlat ona" diyordu şarkı.

13 dakika sonra okula varmıştık, kulaklığımı ve telefonumu çantama koyup indim.Yeni okulum bayağı şahşalı gözüküyordu.Biri buraya uzaktan baksa saray sanar!

Sınıfım 12/C idi.Sınıfımı bulduktan sonra en arkaya cam kenarına oturdum.Sınıfta çok fazla kişi vardı.Kendimi zor buluyordum.

Kapıdan bir ses geldi ve ardından sınıfa bir öğretmen girdi.
"Selam arkadaşlar.Yeni eğitim öğretim yılınızda başarılar diliyorum.Bu sene sizin eğitim hayatınızın son yılı,bolca eğlenip ders çalışın."Dediği anda herkes"Tamam hocam"diye bağırdı.

"Çocuklar gitmeden önce sınıfımıza yeni birisi geldi gördüğüme göre en arka sırada oturuyor.Adı Nida."dediği sırada herkes gözünü hocadan çevirip bana baktı.Hoca son bir konuşma yaptı;

"Buraya gel kendini tanıt Nida"Heh bide bu eksikti...
Kalbim küt küt atıyordu tahtanın karşısında öylece durmuş sınıfa bakıyordum.

"S-selam ben Nida 18 yaşındayım buraya Urfa'dan geldim"
Konuşma yaparken bana biri öyle bakıyordu ki...Ona baktığım sırada kaşlarını çatıp,gözlerini devirdi.

"Evet çocuklar Ayşe hocanız gelir birazdan ben çıkıyorum size iyi şanslar."

Ne! İlk günden ders mi yapıcaktık!Umarım ki bu bir kâbustur.

Hoca içeri girer girmez masasına oturdu.Eliyle "oturun" emri verdi ve hızlı bir şekilde konuşmaya başladı;

"Çocuklar bu sene sizden üstün başarı bekliyorum.Sınıfa yeni gelenleriniz var galiba, adım Ayşe sizin Coğrafya öğretmeninizim."

Ruhumun Işığı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin