Bölüm 5:Geri Dönüş

42 7 4
                                    

***

Barlas'ın omzuna yaslanmış öylece yatıyordum.En son gözlerimin kapandığını hissettim.Barlas'ın beni kucağına alışı ve yumuşak bir yere yatırılışım güvende olduğumu hissettiriyordu.

Uyandığımda Barlas'ın odasında olduğumu fark ettim.Ben şimdi Barlas'ı uykusuz mu bırakmıştım?

Yavaşça salona doğru ilerledim.Barlas koltukta yatıyordu!

Rahat uyuyamamıştı hepsi benim yüzümden oldu.

Hemen Barlas'ın odasından ona yorganını getirdim ve üzerini örttüm.

Üzerini örttüğüm sırada kıpırdandı.Gözleri yavaş yavaş açılınca göz göze geldik.

"Günaydın." Dedim.

"Günaydın ruhumun ışığı." Dedi ardından.Yüzümde küçük bir gülümseme oldu.

"Uyanır uyanmaz iltifatta ediyormuşsun bakıyorumda." Barlas'ın yüzünde bir gülümseme oldu."Tabikide.İnsan kalbinin bir parçasına iltifat edemez mi?"

Hayranlıkla ona bakıyordum.Konu değiştirmek için;"Bugün nereye gideceğiz?" Dedim.

"Sen nereyi istiyorsan.Çağan ve İdil'de gelir"

"Tamam, ben kahvaltıyı hazırlıyorum."

Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa doğru ilerledim.Barlas kahvaltıda ne yerdi ki?Uzun süre bunu düşündükten sonra menemen yapma kararı aldım.

Menemeni yaparken aklıma annem kahvaltı hazırlarken onu izlemem ve soru sormalarım aklıma geldi.Gözümden bir damla yaş geldikten sonra işime devam ettim.

Tam menemenin kaşarlarını koyacakken Barlas'ın arkamdan sarıldığını hissettim.

"Neler yapmış benim sevgilim." Barlas'ın böyle şeyler söylemesi beni utandırıyordu.

"Barlas öyle söyleme."

"Niye sevgilim?"

Barlas'tan kurtulup onun önüne geçtim.Tam kalbinin üzerine elimi koyduktan sonra konuşmaya başladım.

"Çünkü burası çok hızlı atıyor."

Alt tarafı kahvaltı hazırlayacaktım.Ortam romantizm ortamına döndü.

"Neyse.Bu kadar romantizm yeter." Dİyip işime geri döndüm.

Menemen pişince Barlasla beraber kahvaltı yapmaya başladık.

"Senle yaptığımız ilk kahvaltı." Dedi Barlas.

"Aynen öyle."

Yazarın Anlatımıyla..
(3.kişi ağızıdan)

(Spoiler içerir.Spoi yemek istemeyen bu paragrafı geçebilir.)

Barlas ve Nida mutlu bir şekilde kahvaltı yaparken dışarıda olanlardan habersizlerdi.

"Onlar evden çıkınca onları takip edin.Tek düşürünce ikisine de ne yapacağınızı biliyorsunuz."
Dedi Ferit tek nefeste.

Ferit artık eskisinden de daha güçlüydü.Artık eskisi gibi yirmi tane koruması yoktu.

Onlarca koruması vardı ona hizmet edebilecek.

"Tamam efendim." Dedi Ahmet.

Ferit'in beş koruması da Barlas ve Nida'nın olduğu evin etrafındalardı.

Barlas ve Nida'yı çok maceralı ve adrenalin dolu bir gün bekliyordu.

(Nida'nın Anlatımıyla)

Ruhumun Işığı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin