1. back in town

267 6 3
                                    

Právě jsem se vrátila do města, přijíždím od mého táty Joshe který se rozhodl pro jiný styl života. Našel si přítelkyni a chtěl cestovat. Rozhodla jsem se že nejlepší bude jet za mámou, jedu do Seattlu. Máma tu žije, zatím sama ale nouzi o muže nemá, je krásná. Do Seattlu jsem přiletěla už časně ráno, slunce se teprve dralo mezi mraky ale tady už bylo 20 stupňů, ano jsou prázdniny. Vyšla jsem před letiště a tam už na mě čekala máma, Janne, přišla jsem za ní a objala ji. ,, ahoj Annie ráda tě vidím" usmála se na mě. ,, já tebe taky" takhle mi říkala když jsem byla malá, to si pamatuji. Nasedly jsme obě do auta a jeli rovnou domu. V autě panovalo ticho a já se rozhlížela po domech, bylo to tu trochu jiný než v Kanadě. Máma zastavila u domu a já vyšla, podívala jsem se na krásnej velkej dům. ,, a ten je jenom pro nás?"  ,,jasně" vyndala kufry a jeden mi podala. V domě jsem si kufry odložila u schodů a šla se projít po domě, našla jsem pokoj, krásnej. ,, mami ten pokoj naproti koupelně je čí?" ,, tvůj" slyšela jsem zavolání z přízemí.  Pokoj se mi hrozně líbil, měl dvě velká okna a před ním sedačka ve výši oken. Stůl na líčení, dvě velké skříně a jedna komoda, na poličkách zatím nic nebylo ale už jsem na nich viděla své knihy.  Ale ta postel.. byla obrovská, skočila jsem do ni a zavřela oči.


,,Anne už je ráno, vylez" zaťukala mi máma na dveře a já se podívala na telefon, bylo 8 ráno. Vylezla jsem a šla rovnou do koupelny. Když jsem vyšla viděla jsem moji mámu, namalovaná a upravená už v půl deváté ráno. Sedla jsem si k jídelnímu stolu a zapnula počítač. ,, copak děláš?" ,, sháním si práci" ,, aha, nechceš si dát pauzu na ten jeden měsíc po škole??" ,, hmm bylo by to super ale jsem už dospělá a ty mě přece živit nebudeš" ,, proč by ne" máma se usmála a já jenom pokrčila rameny. Po nasnídání jsem se znovu podívala na práci a pak šla na chvíli ven. Musela jsem už konečně poznat Seattle.  Moje máma vyrazila za její kamarádkou, je víkend. Vzala jsem si klíče,  s sebou plátěnku a do ní nejpotřebnější věci.


Kousek od našeho domu jsem si všimla že se nachází krásná kavárna, byla jsem se podívat jestli mají ledové kafe. Když jsem vešla cítila jsem moc příjemnou vůni, porozhlédla jsem se a viděla okolo 10 stolků. Kavárna nebyla příliš veliká ale dvě prosklené stěny ji prostoru přidávali. Došla jsem k pultu za nímž stál vyšší tmavovlasý muž. ,, dobrý den, co si dáte?" hezky se usmál a já se zadívala na nabídku. ,, dobrý den,  jedno ledové oříškové kafe prosím" kývl a vydal se ho připravit k jednomu z větších kávovarů kousek od pultu. Počkala jsem, a rovnou vyndala peníze. ,, bude to 3,20 $ " podala jsem mu peníze a naposled jsem se na něj podívala. Když jsem odcházela ještě jednou jsem se otočila, usmíval se. Vydala jsem se do parku a při koukání do mobilu, jsem si na plastovém kelímku všimla instagramu, byl napsanej černou fixou. @_jacob.D_  usmála jsem se a našla si ho na instagramu, a jo byl to ten kluk z kavárny. Začala jsem ho sledovat.


Přišla jsem domů, máma tam už byla. Řekla jsem ji jen o tom kde jsem byla, pak jsem odešla do svého pokoje. Až teď jsem si všimla že tu visí naše společný fotky, moje s mámou. Nikdy jsem je neviděla ale jsou krásný. Byly mi tam asi 4, na další 6 a jedna i s tátou. Bylo mi líto že je tu nemám najednou, ale život pokračuje, už jsem dospělá. Nadechla jsem se a šla si připravit jídlo a pomoct mámě. 

BrothersKde žijí příběhy. Začni objevovat