15. chat

36 2 0
                                    

Domů za vinniem jsem se vrátila až večer, když jsem přišla, stále seděl u počítače. ,, ahoj" přišla jsem za ním a dala mu pusu na tvář ,, ahoj.." zabrumlal. Věděla jsem že toho má moc ale měl by si už odpočinout. Stoupla jsem si za něj a promasírovávala mu krk. ,, pojď si odpočinout, sedíš u toho určitě celej den" vinnie si promnul oči a pak se odsunul od židle. ,, jdu si dát sprchu" bez jediného dalšího slova prostě odešel. Koukala jsem se co se s ním děje, nevím. Buď je to jenom prací, nebo za tím stojí víc. Mezitím jsem se ve vinniem pokoji převlekla do mého černého topu a legín. Seděla jsem na posteli a čekala na vinnieho aby jsme si mohli promluvit. Když přišel, vypnula jsem telefon i přes to že jsem právě projížděla opravdu zajímavé story jedné slečny co nemusím. ,, vinnie pojď za mnou" poklepala jsem rukou na místo na posteli.

Seděla jsem na proti vinniemu a on mě. Prohlížela jsem si ho, byl trochu jinej, jeho oči nezářili jako dřív. ,, nevím jestli je jen moc práce nebo se děje toho mnohem víc, a tak bych chtěla vědět pravdu" ,, jen moc práce" chytila jsem vinnieho za ruku, když to říkal koukal jinam, to většinou lidi dělají když lžou, ale nechtějí. Sedla jsem si tak blíže a koukala se na něj ,, tak jak" vinnie věděl že jsem dávno pochopila že mi lže. ,, fajn...." vinnie vytáhl telefon a projížděl jakýmsi chatem. Pak ho zastavil a já viděla jak se mu třese ruka, to jsem ještě nevěděla že to brzo zasáhne i mě. 




......čus....(?)

.....nazdaar dlouho jsme nepsali......(?)

                                                                               ............ čau, jak se máte....(vinnie)

......hej dobře, jsme tě viděli v noci jet s nějakou buchtou domu....(?) 

                                                                                  ......jo kamarádka, teď chvíli bude bydlet u mě.....(vinnie)

....hej vincente, uděláme si z ní prdel, se tu vsadíme!...

                                                                                ...... o co?..........(vinnie)

..... že tu borku sbalis a pak se na ní vysereš....(?)

.... určitě si to pamatuješ! jednou jsme to už udělali!....(?)

                                                                   .....jasně že si to pamatuju..(vinnie) 

.............. já se vsázím že to neudělá......(?)

......já že jo........(?)

.......vincente dělej, to alespoň zkus!.......(?)

                                                                     ........fajn.........(vinnie)

                        __________Po několika dnech_____________

......čus, slyšel jsem že s ní už chodíš.....(?)

.........jo já taky.....(?)

                                                                   ..............jo.......(vinnie)

..........no tak to se s ní už můžeš rozejít ne?".......(?)

                                                           ..........ne, záleží mi na ní......(vinie)

................nedělej, dřív s tebou byla prdel....(?)

.......hoši já říkal že to nedá......(?)

.............jo už není co býval........(?)

                                                        ........fajn tak počkejte ještě pár dní....(vinnie)

........

.........









Když jsem to dočetla, měla jsem slzy v očích koukala jsem stále do zpráv a nemohla uvěřit tomu co vidím! ,, to jsi posral" ,, já vím" stoupla jsem si a telefon jsem mu hodila do postele. ,, jak jsi mohl, já byla celou tu dobu jenom sázka" brečela jsem a bylo mi hrozně, cítit ten pocit že to celé nebyla pravda. ,, ale ann tak to není, já tě miluju...." koukal se na mě uslzenýma červenýma očima. ,, ne tohle je moc". Celou dobu se omlouval a prosil mě, omlouval se a doufal že neodejdu, ale dveře se zaklaply. 



Stála jsem na ulici, s jedním kufrem a svojí kabelkou. Odcházela jsem z domu a mezi tím přemýšlela kam, celej můj život tady stojí za hovno! Když jsem stála u silnice na chodníku v jedné z ulic, která už dávno spala, napadlo mě si zavolat taxi. Spát se mi v tomhle počasí venku moc nechtělo. Ačkoliv nepršelo či nesněžilo, zrovna teplo tu nebylo. Taxi mě odvezl na hotel, malinkej, sotva pár pater. Uvnitř byla ale fajn paní, vyhověla mi a našla mi nejmenší pokoj, pro jednoho. Když jsem si vzala klíče nastoupila jsem do chrastícího výtahu a vyjela do třetího patra. Když jsem našla svůj pokoj, odemkla jsem a uložila si věci. ,, zítra půjdou věci do pohybu"

BrothersKde žijí příběhy. Začni objevovat