16. latte

35 1 0
                                    

Hned ráno, jsem zavolala bráchovi, nezvedal mi to, tak jsem zavolala tátovi. Chvíli taky nic ale nakonec mi zavolala zpátky. ,, ahoj Annie" ,, ahoj tati" ,, co se děje, nezníš moc dobře" ,, víš máma si někoho našla a já se tam mezi nima vůbec necítím dobře, mohla bych přijet?" ,, jasně!" byla jsem ráda že to táta říká. ,, tak jo mohla bych přijet kdy?" ,, šlo by to třeba za týden? já jsem teď v jižní Americe, jsem na dovolené s Gaby a vrátím se až za 5 dní" ,, jo, já doufala že jsi doma že bych mohla přijet třeba zítra" ,, to vydržíš chviličku zlatíčko" ,, tak jo ahoj" ,, ahoj" tak tento plán mi moc nevyšel, zkusila jsem tak znovu zavolat bratrovi. Když mi to zvedl na podruhé, děkovala jsem bohu. ,, ahoj" ,, čus to jseš ty ann?" ,, jo" ,, jak se máš" ,, no právě... kde jseš?" ,, já? máme tento měsíc s klukama koncerty právě jsme v Chicagu, co se děje?"    ,, máma si někoho našla a potřebovala bych vypadnout" ,, hele zkus zavolat tátovi, třeba ti pomůže, je mi to líto ale já musím jít ahoj, rád jsem tě slyšel" ,, čau" 

Ani jeden z nich mi zrovna moc nepomohl. Právě jsem byla docela ve sračkách. Bydlím na hotelu na kterej mi asi i brzo dojdou peníze, do práce kterou mám rozhodně nehodlám jít. Avšak ještě mě čekal rozhovor s Jacobem...

Napsala jsem Nesse, jak má Jacob směny, během chvíle mi napsala že dnes je v práci do 5.  Oblékla jsem se a namalovala, při odcházení jsem paní řekla ať mi tu ten pokoj nechá raději zamluvenej, nevím jak to vše dopadne, a díky tomu že ona je opravdu milá paní, slíbila mi to.         Po cestě jsem se docela prošla, bylo to trochu štreka ale i já jsem dala slib. Když jsem došla do kavárny, všimla jsem si Jacoba za pultem a Nessy právě nesoucí kafe. ,, hele Ness můžeš sem na chvíli? já si potřebuju odskočit" Když mě Nessa viděla, děkovně se usmála. ,, ne teď ne, musím rychle obsloužit dva stoly" Mezitím jsem došla k pultu kde se objednává káva. ,, jedno latte a krátký rozhovor" Jacob se na mě podíval vážným pohledem a začal připravovat latte. Když mi ho podal zaplatila jsem ale dál stála u pultu. ,, jsem tu, jen běžte" 

Jacob i přes protesty se mnou odešel ven na posezení které měli za kavárnou. ,,o čem jsi chtěla mluvit?" ,, chtěla jsem se zeptat jak to celý jde, a taky se asi omluvit" Jacob nic neříkal...                   ,, vím že i ty jsi to neměl lehký" Jacob kývnul ale stále se nerozmluvil. ,, máme strach jestli jsi v pohodě.." ,, jsem" ,, prý jsi se hodně změnil" ,, to jo, ale myslím si že je to tak lepší, než si k sobě opět pustit někoho kdo se s váma rozejde když ho nejvíc potřebujete" ,, ty jsi mě očividně nepotřeboval" ,, ale jo" ,, byl jsi tvým tátou tak zaujatej že jsi ani nevěděl že existuju" ,, vážně? ty máš alespoň oba rodiče celej život, já jsem se o svým tátovi dozvěděl a jako co? Měl jsem nad ním mávnout rukou?" když už jsem opět viděla jak se naše hlasy zvyšují, nechtěla jsem aby zase vše dopadlo jako s vinniem. ,, a chceš něco říct?" ,, hm" ,, vinnie tě ani doopravdy nemá rád, jenom si s tebou hraje" Jacob se mi doslova vysmál ,, já... už to vim.." do očí se mi nahrnuly slzy a já vyběhla ven, prošla jsem chodbou a kavárnou, když mě Nessa viděla, hned šla za Jacobem. Já běžela do parku. 

,, co tam?"

BrothersKde žijí příběhy. Začni objevovat