14. Nessa

54 1 0
                                    

,,no a proč jsi vlastně přijal mě? při pohovoru jsi nevypadal moc nadšeně"

Vinnie se na mě podíval s úsměvem. ,, pamatuješ jak jsme se srazili v parku?" ,, ano" ,, no tak už tam jsem si tě nějak zapamatoval a když jsi přišla na ten pohovor hned jsem tě poznal" ,, já tebe taky" ,, no a při tom pohovoru jsem se ale bál že budeš jako všichni ostatní před tebou ale řekl jsem si že ti nakonec šanci dám, ale to jenom díky Margaret na recepci, ta mě přemluvila, prý jseš jí sympatická a má z tebe dobrý pocit." Něco okolo půl druhý ráno jsme se vrátili na pokoj. Došla jsem si do koupelny a pak padla do postele. Objala jsem vinnieho a dala mu dlouhou pusu. 

Když jsem se ráno probudila, vinnie už byl vzhůru, seděl u stolu a něco vyřizoval, nevšimnul si že už nespím a když mu zazvonil telefon, odešel s ním na chodbu. Já jsem se posadila na postel a viděla že opět vyřizuje jeho práci v bance. ,, dobré ráno" ,, ahoj, ty už nespíš? jsem tě určitě probudil, omlouvám se" ,, ne v pohodě já jsem se probírala dřív" ,, co si dáš?" ,, kafe prosím" vinnie se usmál a šel pro něj. Já si zatím došla do koupelny, když jsem si omývala obličej, vinnie už byl zpátky, vykoukla jsem z koupelny. ,, děkuju" ,, nemáš zač"

Když jsme se vrátili, vinnie se omluvil že musí dnes vyřizovat práci. Což pro mě znamená že na mě nemá čas, chápu to. Napsala jsem Nesse. ,, ahoj, nemáš dneska čas?" ,, ahoj, jo mám jdeme ven?" ,, jo ráda bych můžeme ve 3 ven?" ,, jo jasně tak v parku" ,, jojo zatím" ,, ahoj"  došla jsem za vinniem a řekla mu že jdu ven. Když konečně padla třetí odpoledne vzala jsem si nějaký věci a dala vinniemu pusu. ,, papa" ,, a dej na sebe pozor" kývla jsem a už jsem běžela si obout boty. Na sobě jsem měla džínový kraťasy a černý tílko, na krku mi vyseli řetízky. Vzala jsem si conversky a konečně vyšla.

Venku jsem měla namířeno do parku, už na kraji parku na mě čekala Nessa, jsem ráda že ji tu nemusím hledat. ,, ahoj" ,, ahooj, tak konečně jsme se sešli" ,, jojo, kam chceš jít" ,, chtěla jsem jít s tebou na five street, je tam skate park" ,, ale já sebou skate nemám, ani jsem na něm nikdy  moc nejezdila" ,, neboj můžem si tam cokoli půjčit" ,, tak jo" sebrali jsme se a prošli asi čtyři ulice než jsme se tam dostali, pak už tam stála veliká tmavá budova s velkým žlutým nápisem SkatePark. Vešli jsme do budovy a zaplatily vstup, pár lidí tu bylo, ale spíše venku. Vypůjčily jsme si dva skaty a šli s nimi také ven,zrovna bylo moc hezky, bylo teplo a nebe naprosto modré.  Nikdy jsem tu nebyla, jenom vinnie říkal že sem dřív chodil.  Venku byla spousta stromu u kterých byli lavičky. Ve předu byla lehčí dráha, opravdu pro malé děti, Nessa mě táhla do zadu, byli tam dva kluci co opravdu jezdit uměli. Koukala jsem na ně a děsila se toho se stu dá všechno dělat.

Když jsme jezdili, spíše já se to učila a jen tak se odrážela, povídali jsme si. Zjistila jsem že Nessa je opravdu fajn holka a rozumíme si, takže mám asi novou kamarádku. ,, ale od doby co se stalo něco mezi tebou a Jacobem to není on" bylo mi blbý o tom mluvit, i když to tak bylo asi správně. ,, minule se někdo zmínil o vinniem, myslím ta tvoje kolegyně, říkala že začal chodit s jeho zástupkyní, s tebou, a Jacoba to docela vzalo, tři dny nepřišel do práce, až když ho šéf upozornil že by ho mohl jinak vyhodit" celou dobu jsem se o to vlastně nezajímala, ale vypadá to že teda zas tak šťastnej s jeho novou rodinou není, neříkám že se má hůř, to ne ale jenom přece přišel o pár lidí během pár dnů. ,, nemohla by jsi si s ním promluvit, mám o něj strach" kývla jsem ,, zkusím to" ,, děkuju"

BrothersKde žijí příběhy. Začni objevovat