9. problems

70 3 0
                                    

Seděla jsem na přední sedačce a vůbec se mi tam nechtělo, Jacob mi psal a volal ale já na něj neměla náladu, vím, on za to nemůže ale i tak jsem z nějakého důvodu byla naštvaná i já na něj. Máma zastavila s autem plným našich osobních věcí před velkým domem. A ano byl to ten dům ve kterým jsme byli na té párty. Vystoupila jsem, a šel nás přivítat Lee. Já jsem ho obešla obloukem a šla si najít pokoj, pak jsem nějakej našla, vkus strašnej ale stejně tu budu co možno nejkratší dobu. ,, Anneee" slyšela jsem hlas za mými zády. Viděla jsem Jacoba, přišel a chtěl mě políbit ,, teď nemám náladu" on kývnul a já si sedla na postel ,, proč jseš smutná?" ,, nelíbí se mi tohle, chtěla jsem žít s mojí mámou sama, neznám tvýho tátu" ,, jo to já tvoji mámu taky ne, ale zamiluješ si to tady!!" Jacob měl opravdu radost ale nedokázal pochopit že já ne. ,, proč jsi mi nebrala telefon" ,, nevím neměla jsem náladu" On na to nic neřekl, zvláštně se zatvářil, a odešel.

Připadala jsem si jako bych nikoho nezajímala, venku už byla tma a já měla vybaleno, oni tří seděli v obýváku a povídali si. Vytáhla jsem telefon a všimla si že mám žádost o sledování. Potvrdila jsem ji a pak si všimla že Vinnie je aktivní. ,, ahoj, máš čas?" ,, jo" hned se mi na ploše ukázal příchozí hovor. Byla jsem ráda že zavolal on, já se cítím vždy trapně. ,, ahoj" ,, ahoj, na to jak se máš se asi nemusím ptát" ,, ne" chvíli bylo ticho ,, Jacob se odstěhoval,... mluvil o tom že nejspíš bude bydlet s tebou, je to tak?" ,, jo, je celej na větvi z toho" protočila jsem očima i když vím že to Vinnie nevidí. ,, a jak se tam líbí tobě" vzpomněla jsem si na to všechno, potichu jsem popotáhla ,, Anne..." ,, já tu nechci být" můj hlas se v půlce naprosto zlomil. S vinniem jsem si volala ještě půl hodiny, nic moc jsme neříkali on mi hrál na kytaru. Pak jsme se rozloučili, s tím že se uvidíme zítra v práci.

S Jacobem jsme se ráno akorát pozdravili, naši rodiče ještě neví že spolu něco máme. Radši sem to řešit nechtěla.. Odešla jsem do práce kde jsme se s vinniem na sebe usmáli, je fajn mít alespoň nějakýho kamaráda co vás vyslechne. Práci sem si oddělala, zazvonil mi telefon, byl to Jacob. ,, ahoj, nechceš jít dneska někam?" ,, jo klidně" pousmála jsem se, třeba se to zlepší. Šla jsem po práci hned do kavárny, potkala jsem tam opět tu slečnu, co na jmenovce měla Nessa. ,, jacob je v zadu, co si dáš?" ,, asi zase latte" usmála jsem se na ní. ,, dáš mi tvůj ig? Anne že?" ,, jojo" vzala jsem telefon a podala ji můj účet ona si ho hned našla a poslal mi žádost. ,, jinak jsem Nessa" usmála jsem se na ni a potvrdila ji žádost, začala jsem ji sledovat zpět. ,, tak někdy můžem zajít ven" ,, určitě" odpověděla sem ji a pak už viděla Jacoba jak vychází ,, ahoj" ,, ahoj" dal mi pusu a já ho chytila za ruku ,, tak my jdem, čau" ,, ahoj" na Nessu jsem mávla a odešli jsme. ,, kam chceš jít?" zeptala jsem se ho. ,, netuším"

Nakonec jsme šli na pouť, byla ve městě a domu jsme se vrátili když se stmívalo ,, víš že tu je bazén?" ,, faktt půjdem?" Jacob kývnul, a už u nás, v našem novém domě, jsme si šli pro plavky. Vzala jsem si dvoudílné, celé černé. ,, no tobě to sluší" Jacob na mě písknul a já rychle skočila do vody. Když jsme plavali, rodiče přišli domu, všimli si nás a mávli. Když jsme je už konečně viděli zacházet do kuchyně, vyskočila jsem si na něj. Dívala sem se mu do očí a začali jsme se dlouze líbat...

,, tohle jako opravdu nehodláme tolerovat" ,, ale my jsme spolu chodili už než jsme vůbec věděli že vy, jste se dali dohromady" ,, Anne ale chápeš jak budou lidi nahlížet na naši rodinu, ti co nás neznají si budou myslet že tu máš něco s " bráchou" " máma bylo opět nasraná. ,, hele Jacobe" promluvil jeho otec a pokračoval ,, takto to nejde, jestli spolu chcete být, v tom případě se budete se muset nastěhovat jinam, ty by jsi ale určitě šel za mámou" ,, tati, já jsem se těšil že tě tu konečně mám a že tu budu bydlet, já nechci zpátky ale nehodlám se rozejít ani Anne" rodiče na nás vyvíjeli tlak. Sebrala jsem se a začala si balit kufr. Už od začátku jsem věděla že tady dlouho nebudu. Sešla jsem schody ,, tak si to tu užijte" moje máma se hned zvedla a začala ječet. Uže mě z ní bolela hlava. Tahala se semnou a přistála mi i facka. Pak vyšel Jacob ,, jdeš se mnou?" ,, nemůžu" věděla jsem že by mohl, stejně jako já ale on nechtěl. ,, tak jo buď tu ale už mezi náma nic není" měla jsem v očích slzy a on taky.

BrothersKde žijí příběhy. Začni objevovat