Ráno jsme se s Jacobem pozdravili, šla jsem mu pomoct se snídaní. ,,Dobré ráno" pozdravila jsem zbytek jeho rodiny co tu seděla u jídelního stolu nebo v kuchyni. Všichni mě pozdravili, až na Vincenta, ten se zvedl a odešel. Jacob protočil oči a dál jsme připravovali snídani. Zhruba po hodince jsem odjela domu, Jacob mě tam odvezl i když jsem říkala že nemusí, že bych šla stejně běhat. Doma máma ještě nebyla ale volat jí nebudu, je sobota. Došla jsem do pokoje, vzala si sportovní oblečení, kraťasy a tílko v béžové barvě, a šla si zaběhat, když jsem se vrátila osprchovala jsem se a přemýšlela co budu dělat. Vyřídila jsem si nějaké moje papíry do práce, pak přijela máma a jeli jsme nakupovat, prý ten její kamarád pořádá párty a máma mě má vzít sebou.
Nakoupila jsem si dvoje šaty a máma mi koupila kabelku. Pak jsem si musela ještě koupit nějaké boty na podpatku, moc jich nemám. Pak jsme si zašli na jídlo a máma se chtěla ještě zastavit v kavárně. Tak joo, byla to kavárna kde pracuje Jacob, ale ten tu dneska není. Když jsme vešli měla tam směnu jedna z tech holek co si mě už pamatuje. Obě jsme pozdravili a slečna se usmála. Máma mi řekla co by si dala ať to koupím, někomu zrovna odepisovala. ,, takže jedna černá káva a latte že" usmála se a já jenom kývla. ,, Jacob tu dneska není" řekla mi když zrovna připravovala kávu ,, já vím" odpověděla jsem ji a ona mi podala dvě kafe. ,, tady" podala jsem ji peníze které seděli přesně a jedno kafe podala mámě. ,, jakej Jacob?" máma se usmála a nadzvedla jedno obočí. ,, kamarád"
Večer jsme s mámou odjeli kousek za město, k baráku, ani ne velký ani né malý. Koukala jsem se, dům měl dost oken a i přes tu tmu jsem viděla že z boku, mají zimní zahradu a z druhé strany zase balkon. Otevřel nám vysoký pán a s mojí mámou se hned přivítali, už tam nějaká auta byla a uvnitř už lidí taky bylo dost. pozdravila jsem ho a šla se podívat po domě, moje máma odešla s ním za dalšíma dospělýma. Moc se mi to tu ale nelíbilo, z domu jsem neměla dobrý pocit, spousta zvláštního nábytku, naprosto mimo můj styl. Celej večer jsem se tam nudila a konečně později večer, něco okolo 12 hodiny jsme odjeli. ,, jak se vlastně jmenuje??" ,, myslíš toho pána? to je Lee Day" v tu chvíli jsem se zarazila a máma to očividně poznala. ,, co se děje?" ,, ale nic"
Zbytek víkendu jsem nad tím přemýšlela, pak ale nastalo pondělí a já opět musela do práce. ,, dobrý den" pozdravila jsem Jull na recepci. ,, dobré ráno" přešla jsem do druhého patra k mému stolu. ,, Dobré ráno" pozdravila jsem Vincenta a paní která tam pracuje se mnou. ,, Anne, na chviličku" kývla jsem a podívala se na pani zda neví co chce, pokrčila rameny. ,, ano?" Vincent se opřel o svůj stůl a koukal na mě ,, co je mezi tebou a Jacobem?" nechápala jsem proč to řešit zrovna teď a tady. ,, jsme v práci" otočila jsem se a chtěla odejít. Silně bouchl rukou do stolu, škubla jsem sebou a zastavila jsem. Jeho kroky směrovaly ke mě stoupl si za mé záda ,, omlouvám se" vzpamatovala jsem se a odešla zpět.
Co den utekl jsem šla za jacobem do kavárny. ,,ahoj" políbili jsme se a já si sedla ke stolu, přinesl mi kávu co jsem si objednala. ,, jak ses dneska měla" ,, šlo to, ty?" ,, teď se mám nejlíp, hele když počkáš půl hoďiny můžem pak ven, dneska je super počasí" ,, jo klidně" Jacob se zvedl a šel dál pracovat. Potom jsme šli do parku ,, já bych taky chtěla psa" dívala jsem se na pár kterej vedl krásnýho psa. ,, třeba si ho jednou taky pořídíme" jacob se usmál a políbil mě. Když jsem se ohlídla viděla jsem že v tu chvíli parkem probíhal Vincent, Jacob si mě k sobě ještě blíže přitáhl a já se mu dívala do očí.
ČTEŠ
Brothers
FanfictionTj, co se stane když se zamiluje do jednoho muže, a potom do jeho bratra, a myslí si že oba jsou dokonalí ale to, není ani jeden?