Seděli jsme v kuchyni, na barových židlích u kuchyňského ostrůvku. Celá kuchyň byla slazena do černé a světle hnědé dřevěné barvy. S Vinniem jsme pili čaj, když v tom jsme slyšela přicházet domu Natea. ,, ahoj, už jsi doma Vinn??" ,, jo, ahoj" Nate přišel do kuchyně za námi. ,, dobrý den" ,, ahoj, ty jsi Anne že??" ,, jojo" Nate kývnul a šel si připravit něco k jídlu. ,, kde je máma?" ,, přijede až dýl, dneska má do 6" ,, aha" S vinniem jsme odešli obývákem na zahradu, už jsem tu jednou byla, pamatovala jsem si cestu. ,, co takhle normálně děláš ?" ,, nevím občas streamuju, nebo si čtu, různý" konečně jsme došli na zahradu a já si ji znovu zmapovala, bazén, houpačka, posezení a ohniště. Ale od minule tu přibyly dva záhony s květinami.
Šla jsem přímo k houpačce, posadila jsem se na dřevěné prkno ze kterého šly čtyři provazy přímo k silné větvi stromu. Vinnie se posadil na zem pod strom a zadíval se na mě. ,, cojee" zasmála jsem se. ,, nic jsi jenom krásná" nevěděla jsem co na to říct, obvykle mluví málo a teď tohle...? ,, to určitě" slezla jsem z houpačky a sedla si vedle vinnieho zem. ,, jsi" ,, nevěřim" Vinnie si mě k sobě přitáhl a políbil mě ,, už mi věříš?" ,, možná, musím se ještě přesvědčit" tentokrát jsem políbila já jeho, a stalo se z toho líbaní. Podívala jsem se do jeho očí, viděla jsem v nich něco jiného než u Jacoba, měli cíl za kterým si šly, lásku a touhu. Byl to jiný pocit...nedokážu ho popsat.
K večeru, jsme oba šli ven, fotili jsme společný fotky, koukali na hvězdy, tancovali na písničky z mobilu v parku a smáli se. ,, nikdy jsem tě takovýho neviděla" ,, protože jsem takovej od dětství ani nebyl" jeho oči zářili a já mu projížděla prsty ve vlasech. ,, miluju tě" ,, miluju tě" koukala jsem se mu stále do očí. Byli jsme venku dlouho do noci, vrátili jsme se až když vinnieho máma i táta spal. Vešli jsme do jeho pokoje a vinnie rozsvítil a já šla hned do koupelny, odlíčila jsem si lehký makeup a vyčistila si zuby s čímž jsem se i převlékla. Když jsem si česala vlasy, vinnie ke mě přišel, a zezadu mě objal, zavřel oči. Pak si vyčistil zuby a opláchl si obličej, chytil mě do náruče a šel se mnou do postele. ,, máš hlad?" ,, trochu" vinnie odešel a přinesl nějaký jídlo. Leželi jsme vedle sebe v posteli, koukali na seriál, jedli salát, brambůrky a bio čokoládový sušenky.
Hned druhý den, jsem s vinniem jela pro moje oblečení do domu k mým "rodičům". Vinnieho rodiče už vědí o tom co se stalo a řekli ať tu jsem jak dlouho budu chtít, Jacobovo máma je docela smutná, že ji Jacob vyměnil za jeho otce který se mu ani nevěnoval. Ale být Jacobem, nechtěla bych aby se ke mě takto nevlastní otec choval. Po cestě se mi nechtělo mluvit, to místo nemám ráda, vinniemu obvykle v autě hrají nějaké písničky ale věděl že na ty já nemám náladu. Před domem jsme oba vystoupili, zazvonila jsem na dům, nevím zda budou doma, je sobota. Ale kupodivu ano, během dvou minul přišla moje máma. ,, ahoj, tak co vrátila ses?" ,, ne" vzala jsem Vinnieho za ruku a šli jsme přímo do "mého" pokoje.
Sbalila jsem si nějaké věci a vinnie mi pomohl je skládat. ,, děkuju" dala jsem mu pusu a pak jsem vzala jeden kufr a vinnie druhý. V pokoji nezůstalo nic, jen ten nábytek který už tam byl. Během chvíle nikdo ani nepozná že tam někdo kdysi bydlel. Když jsem vynášela kufr všimla jsem si Jacoba, stál na konci chodby u balkónu. Když viděl vycházet i vinnieho zarazil se. Vydal se k nám..
ČTEŠ
Brothers
FanficTj, co se stane když se zamiluje do jednoho muže, a potom do jeho bratra, a myslí si že oba jsou dokonalí ale to, není ani jeden?