Milá paní mi v telefonu oznámila že se nakonec pan ředitel Hacker rozhodl že mě do práce přijal. Paní se mě hned optala kdy bych mohla nastoupit, prý příští týden v pondělí. Odsouhlasila jsem to a šla se obléct abych pak měla ještě nějaký ten čas. Uteklo to rychle a za chvíli mi psal Jacob že tu už je. Vyšla jsem z domu a jenom se divila že máma ještě doma není. Neřešila jsem to a nasedla k němu do auta. ,, ahoj" ,, ahoj, tak jo mohli by jsme do kina, dávaj horror nebo avatara" ,, avatar" ,, Aneee" ,,ne" ,, Anee notaaaak"
Právě vycházím z kina, naprosto traumatizovaná tím co jsem právě viděla. ,, dneska neusnu" ,, můžeš zavolat" Jacob se usmál a já se na něj podívala. ,, jsem už unavená, jedem?" ,, jojo" po cestě jsme ani nemluvili, až u mého domu. ,, někdy zase půjdem, ahoj" usmála jsem se a otevřela dveře. ,, ahoj" ,, ahoj" odešla jsem, koukala jsem jak Jacob odjíždí a odemkla dveře, bylo 11 večer, dneska jsem vstávala brzo, proto jsem byla unavená. Máma doma ještě nebyla tak jsem ji jenom napsala zprávu a šla jsem spát.
Ráno když jsem vstala, máma pořád doma nebyla. Už jsem se opravdu začínala bát. Zavolala jsem ji a na podruhý mi to zvedla ,, Anne co se děje" ,, mami kde jsi je už ráno..." ,,.... cože... počkej kolik jee!!!" chvíli jsem jenom čekala než se podívá na čas. ,, no to snad ne, já přijdu pozdě, hned jsem tam pa" máma rychle típla hovor a já jenom přemýšlela kde je. Cca za dvacet minut tu byla ,, kde jsi spala???" ,, ahoj, ehmm u kamaráda" ,, vtipný" prokroutila jsem oči a šla si udělat snídani, máma rychle vystartovala a za 15 minut byla u stolu v kuchyni. ,, jee děkuju" ,, nemáš zač" máma poděkovala za snídani co jsem ji udělala. Podívala se na hodinky a zjistila že už měla deset minut jet do práce. ,, děkuju papa" naposled si kousla a běžela.
Celej zbytek týdne byl v pohodě, já s Jacobem jsme se vídali a už jsem si stihla tak nějak zmapovat město. Přesuneme se už na pondělí ráno, zazvonil mi budík, moje máma už chodila po chodbě a já musela vylézt. ,, první den v práci" zvedla jsem se a šla do koupelny. Když jsem sešla, v kuchyni vonělo kafe. ,, dobré ráno" pozdravila jsem mámu která na mě jenom mávla, zrovna s někým volala, a s telefonem odešla do jiné místnosti. Usmála jsem se a rychle se najedla, v pokoji jsem si oblékla něco slušného ale nesmím zase vypadat trapně, hodila jsem na sebe uplé černé šaty. Do práce mě hodila máma a já už prošla okolo recepce a mířila do kanceláře. ,, dobrý den" ,, dobrý den, Anne" ,, Raději mi říkejte Wett" usmála jsem se a položila si kabelku na můj pracovní stůl. ,, jsem Vincent" zavolal.
Během celého dne mě jedna žena zaučovala a já ke konci dne měla dost. Z práce jsem přišla v 5 a ještě se zastavila za Jacobem pro kafe. ,, ahoj" ,, ahooj" Jacob se usmál a já byla ráda že ho konečně vidím, on se nikdy nemračí je fajn. ,, co si dáš, počkej už vim, latte" usmál se a já kývla. sedla jsem si a Jacob za chvíli latte přinesl. A takto ubíhal další týden, až v pátek v práci jsem si uvědomila že vlastně jsem ještě jacobovi neřekla že jsem už nastoupila do práce. V pátek se v práci končí dříve, při odchodu jsem uslyšela opět jeho ,, při běhání raději neměj sluchátka" mrknul a já otráveně odešla. Šla jsem za mámou, ta končí dřív, dneska jako já, pojedu s ní. ,, ahoj" ,, ahoj Ann" ,, hele nechtěla by ses dneska dívat na film??" ,, hrozně ráda ale dneska někam jduu" usmála se a já pochopila kam. ,, jo v pohodě, hodíš mě alespoň domu?" ,, jo, za deset minut venku" máma někam odešla a já šla ven.
Když jsme přijeli napsala jsem Jacobovi ,, ahoj, nechceš dneska ven?" ,, jo, končim v půl šestý" ,, okk vyzvedneš mě??" ,, jo klidně" dál jsme si nic nenapsali a já si šla vzít něco fajn ale hezkýho. Za dvě hoďky tu Jacob byl a já nasedla za ním do černého auta. ,, nezajdem na jídlo??" jacob se zeptal a já kývla. ,, jak ses dneska měla" ,, šlo to, co ty" ,, bylo dost lidí" Jacob zaparkoval a šli jsme dovnitř. ,, co si dáš?" ,, něco lehkýho" vybrala jsem si salát s krevetami. A Jacob, už ani nevím jak se to jmenovalo. Když jsme jedli zavolal Jacobovi táta... ,, říkal že jsou na zahradě a přijela návštěva, mám jet, pojedeš semnou?" ,, já nevim, neznám je a abych jim nevadila" ,, ne ani náhodou, takže jedeš" Jacob se usmál širokým úsměvem a zachviličku jsme se ocitli před obrovským barákem.
Jacob mi otevřel dveře a pak jenom hledal kde jsou. ,, na zahradě, pojď"
ČTEŠ
Brothers
FanfictionTj, co se stane když se zamiluje do jednoho muže, a potom do jeho bratra, a myslí si že oba jsou dokonalí ale to, není ani jeden?