G-eazy & Halsey - Him & i
♫
"...bu yüzden iki, temas gerektiren bir kuvvet."
kırklı yaşlarını geride bırakmış fizik öğretmeninin sanki bir ninni söylermişçesine yavaş ve mırıldanarak dersi anlatması daha günün ilk dersinden sınıfın durgunluk ve halsizliğin sarmasına sebebiyet vermişti. bu durgunluk öyle bir hâkimiyet kurmuştu ki sınıfta öğretmen bile göz kapaklarının ağırlaştığını hissetmeye başlamıştı.
jimin ve daejung kenarda yirminci rüyalarını görürken mingyu dün gece izlediği animeyi namjoonla seokjine anlatıyor ve seokji'nin izlemesi için baskı yapıyordu. namjoon ise animenin mangasında öğrendiği herhangi bir olayı arkadaşını sinir etmek için ortaya sunmaya hazır halde bekliyordu.
taehyung boş bakışlarıyla hocanın yazıp çizdiği tahtaya bakarken hocanın gözünde dersi dinlemeye çalışan ama anlamayan bir öğrenci olabilirdi ancak sadece kulakları dış dünyaya kapatmış kendi kafasında kurduğu dünyada dolaşıp duruyordu.
jungkook, seokjinlerin muhabbetine kulaklarını kapamış yeni aldığı kitaba tüm ilgisini vererek kendi halinde takılıyordu. seokjin ona yaslanarak muhabbete katılıyor arada okuduğu satırlara göz gezdiriyordu.
ders çalışacak kadar ayık kişi sayısı üçü geçmezken dersi dinleyen kişiler koca sınıfta sadece hyunsu ile yoongiydi. hyunsu kendini ayık tutmaya zorlasa bile bunda oldukça zorlanıyor ikide bir gözü saatine kayarak teneffüs için dakikaları sayıyordu. bu iki kişinin aksine hoseok paragraf testini çözüyor ihtiyar hocasının hangi konuyu işlediğine bile bakmaya tenezzül etmiyordu.
hoseok işaret parmağının ucuyla yoongi'nin omzunu dürttü. yoongi elini kaldırarak beklemesini ima etmiş ve hocanın tahtaya yazdığı soruyu göz ucuyla çözüp cevabı hocaya söyledikten sonra kafasını hoseok'u görebilecek şekilde çevirmişti.
"kotarmak ne demek?" kelimeyi yanlış söylememek için yandan testine bakarak konuşuyordu hoseok.
yoongi biraz hafızasını yokladı. "bir işi bitirmek gibi bir anlamı vardı sanırım. ama bir şeyi boşaltmak anlamında da kullanıldığı oluyordu."
hoseok, "teşekkürler," diye mırıldanarak öğrendiği bilgiyle tekrar soruya baktı ancak soruyu itinayla iki kere okuduktan sonra bile hala bir şey anlamadığını fark edince yoongi'nin omzunu tekrardan dürterek test kitabını uzattı. "yuvarlak içine aldığım soruya baksana bi'." soruyu onlarca kez okuduğu için mi beyninin bulandığını hissediyordu yoksa soru gerçekten beyin bulandıracak bir soru muydu karar veremiyordu.
yoongi herhangi bir şey demeden ona uzatılan test kitabını alıp işaretlenen soruyu okumaya koyulduğunda hoseok gibi onlarca kez okumasına gerek kalmadan cevabı işaretleyerek kitabı tekrar hoseok'a uzattı. "cevap e," dedi. hoseok'un duyabileceği ama hocanın dikkatini çekmeyecek bir ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biz ölmek için doğduk ➸ sope
أدب الهواةeğer canımı yakmadan sarılırsan bana, bunu yapan ilk kişi sen olacaksın. 17