Oy vermeyi unutmayın. Ve yorumlar kısmında fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim. İyi okumalar.
§ § § § § § §
Adam gülmesinin ardından sonunda konuştu " hanımefendi şuan İstanbul emniyet müdürüyle konuşuyorsunuz." adam keşke konuşmasaydı " yalan söylediğimi düşünüyor olabilirsiniz. Bunları birkaç gün içinde emniyette yüz yüze konuşuruz" adam bunu dediğinde böyle düşünmüyordu çünkü kızın fazla acemi olduğunu veya arkadaşlarıyla şakalaşmak için bu toplara girdiğinden emindi, çok gelmişti böyle olaylar.
Çağrıyı hemen sonlandırdım. Ayağa kalkıp odanın içinde hızlı adımlarla sağa sola yürümeye başladım. Yerimde duramıyorum bu sefer ayvayı baya sağlam yedim. Bir de mantıklı plan demiştim değil mi. Değilmiş mantıklı ben bir aptalmışım. Ben çoktan hükmüme karar verip yirmi yıl hapis kararı verilmiş suçlu gibi tribe girdim. Odada volta atarken bir yandan da ne yapabileceğimi düşünüyordum. Adamı kendi telefonumdan arayıp kızlardan birini annemmiş gibi konuşturup özürler mi diletsem. Kafamda birden yanan yeşil ışıkla hemen telefonumu elime aldım.
Kızlara attığım sesten beri telefonu elime hiç almamıştım. Kızlar bir sürü cevapsız arama yapmış. Aramaları silip whatsappa girdim. Sesimin üstüne kızlar bir sürü mesaj atıp 'yapma başın belaya girer gerizekalı' gibi bir çok mesajla uyarılarda bulunmuşlar.. Mesajları üstün körü okuyup ses attım " geç kaldınız arkadaşlar." ağlamaklı sesimle devam ettim. " düştüm mahpus damlarına öğüt veren çok olur."
Attığım sesin üstüne kızların arayacağını bildiğimden sesimin üstüne mesaj yazdım " müsait olan seri bize gelsin" şuan sadece Rabi ve Dog evde olduğundan ikisi gelir muhtemelen. Onlar gelene kadar biraz olsun kendime gelebilmek için elimi yüzümü yıkayıp balkona hava almaya çıktım.
Yarım saatin ardından kızlar gelmiş ve ben olayları özet geçmiştim. Anlatmam bittiğinde kızlardan yediğim azar ve hakaretlerin ardından ne yapabileceğimizi konuşmaya başladık. Gelen birkaç fikirle Eceye de danışmak için onu bekledik.
§ § § § § § §
Kızlarla geçen iki saatin sonunda Ece geldi. Konuyu ona da özet geçtikten sonra aynı azar aşamasını geçtim. Sonrasında çağrı listesi kayıtlarından adamın numarasını aldığımı söylediğimde kızlarla hemfikir olarak adamı arayıp özür dilemem gerektiğini hatta yetmezse ağlayıp yalvarmamın gerektiğini düşündük.
Adamın numarasını kendi telefonuma tuşladıktan sonra aramayı başlattım. " iyi akşamlar efendim kusura bakmayın rahatsız ediyorum, müsait misiniz" bence gayet iyi bir başlangıç yaptım. " Buyrun müsaitim, kimsiniz" telefonu hoparlöre alıp konuştum. " abi ben sabah aramıştım. Vergi banka filan muhabbeti. Arkadaşlarla oyun oynuyorduk böyle bir ceza verildi, özür dilerim ben dolandırıcı değilim." adam zaten tahmin ettiği şey çıktığı için rahatlayıp bu tarz oyunlar oynamamaları için biraz daha korkutmaya karar verdi.
" Sen sabah ki kızsın, iyi oldu kendi numarandan aradığın biz daha kimliğini tespit etmemiştik işimizi kolaylaştırdın." kızlar şok içinde gözlerini belertirken ben salaklığıma yanıyordum. Keşke özelden arasaydım. " abi " adam öksürünce düzelttim "memur bey yemin ederim dolandırıcı değilim ben fakirim fasfakir. Dolandırıcı olsam zengin olurdum ama değilim. Vallahi değilim" nefessiz kaldığımda soluklanmak için durdum. Adamın hala daha ikna olmadığını gördüğümde çirkefleşip plandan sapacaktım ki kızlar fark edip beni dürtünce sakinleşmeye çalışıp özürler dilemeye devam ettim.
" tamam sakin ol, en başında biliyordum zaten dolandırıcı olmadığını korkutmak için devam ettim. Böyle konulardan uzak durun ve numaramı silin lütfen, iyi akşamlar."
§ § § § § § §
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Baskısı
Teen FictionHer gün evden iş aramaya diye çıkıp türlü bahanelerle işe alınmadığımı söyleyerek günü kurtarma çabasındayım. Oldukça zor bir süreç. Bu süreci olduğundan da zor hale getiren tabii ki aile ve mahalle baskısı... Gelin bu baskıyı birlikte göğüsleyeli...