7

21 8 6
                                    


Sık sık bölüm atmaya çalışıyorum umarım beğeniyorsunuzdur. Yorum atmayı ve oylamayı unutmayın. İyi okumalar.

Medya; Naz

§ § § § § § §

Hemen resmi işlemler başlatılmasını emrettiğinde kendi kişisel telefonundan da son aramalarında çeteden olup olmadığı belli olmayan kızın numarasına bulup aramayı başlattı.

§ § § § § § §

Uyandığımda ailemin gösterdiği o müsamahanın iki günlük ömrünün bittiğinin bilinciyle güne mutsuz başladım. Yatakta bir saat kadar pineklediğimde artık acıkmaya başladığımdan yataktan çıkma kararı aldım. Telefonumu şarja koyup elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Annemin de akşam ki yemek için mutfakta hazırlık içinde olduğunu görünce telefonumu almadan annemle sohbet eşliğinde kahvaltımı yaptım.

Annem sonunda konuyu iş aramaya ne zaman çıkacağıma getirdiğinde onu birkaç şey söyleyip geçiştirdim. Bu geçiştirtmeyi akşam abimle babama yapamayacağım için bir yandan da acaba çıkıp cidden iş mi baksam diye düşündüm. Odama bu düşünceyle varıp Rabiyi aramak için telefonumu aldığımda şok olmuştum. Geçen gün ki adam pardon altını çiziyorum emniyet müdürü olan adam beni aramış. Acaba o da benim sesimden hoşlanıp yüksek zekalı olduğumu sesimden fark edip beni emniyet müdüresi mi yapmak istiyor. Şaşkınlıktan saçmalamaya başlamıştım. Hem bir hata yapmamak için hem de en başında düşündüğüm ama aramayı görünce aklımdan uçan düşünce için rabiyi arayamaya karar verdim. Telefonu "efendiiim" diyerek neşeyle açtığında hemen konuştum " rabi şimdi elime telefonu aldığımda ne bildirimi gördüm bil bakalım" tahmin etmesi imkansız bir şey olduğundan rahat bir şekilde devam ettim " bilirsen cash üç yüz tl bak" bir iki saniye sessizlik olduğunda düşündüğünü anladım. " hesabınıza bir milyon transfer oldu bildirimi mi" keşke öyle olsaydı diye içimden geçirmeden edemedim. " saçmalama olum ya geçen gün ki adam geri beni aramış. İyi ki numarasını silmemişim. Neden aradı ki geri aramadan önce danışayım birinize dedim. Şok oldum bildirimi görünce" birkaç hışırtı sesi gelince telefonu kulaklığa bağladığını anladım rabinin " bende şok oldum şuan bence geri ara ama numarasını silmişsin gibi yap beni aramışsınız kimsiniz filan ayağı yani" dediği mantıklı gelirken kapı zilinin üst üste çalmasıyla annemin evde olmadığını anladım. Telefonu şarjdan çıkartarak kapıya doğru ilerlerken bir yandan da rabi ile konuşmaya devam ediyordum. " bana da mantıklı geldi şuan bide şey diyecektim sizin dükkanın şu karşısında ki mağazaya başvurmak için geleyim diyorum bugün hem beraber gider " kapıyı açtığımda cümlemi yarıda kesmek zorunda kalmıştım. Karşımda ki iki polis memuruyla " rabi adamın benden hoşlandığı için aramadığı bariz belli oldu şuan" rabi dediğimi anlamayıp telefonda sorular sorarken bende karşımda ki memurlara sordum " buyurun memur bey" hafif sakallı diğerinden daha üst olduğu belli olan polis konuştu " Nazlı Durukan hakkınızda şikayet var bizimle karakola kadar geliyorsunuz" günün başlangıcında uğursuz bir gün olacağı belliydi zaten " tamam memur bey iki dakika beklerseniz üstümü değiştireyim hem de ailem evde değil onlara haber vereyim" polis beni " tamam, çabuk olun" diyerek onayladığında kapıyı aralık bırakıp odama çıktım. Telefonun hala açık olduğunu gördüğümde geri kulağıma götürdüm. Rabi hala "ne oluyor ne polisi şaka mı yapıyorsun naz" diye sorduğunda bir yandan üstümü değiştirirken ona cevap verdim " sanırım o adam şikayet etmiş beni karakola götürecekler şimdi dükkanı kapatıp yanıma gel eceyi de haberdar et annem evde değil onun kulağına gitmeden mahalleye de uğra herkesi sustur yanlış gelmişler filan bir şeyler dersin. Annemlerin kulağına gitmesin bende adam şikayeti geri çeksin diye uğraşacağım" yapılacakları kısa bir şekilde özetledikten sonra cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattım. Kızlara mesaj atıp acil durum rabiye ulaşın anlatır da dedikten sonra montumu giyinip kapıya indim.

Polis arabasına bindiğimde keşke kelepçe taksalardı diye düşünürken şey derdim 'bileklerine kelepçe vuran polisler bile ona hayrandı' düşünceme hemen kendi kendime yok yok Allah korusun dedim. Telsizden gelen sesler dışında yolculuk aşırı sessiz geçerken sıkıldığımdan ve merak ettiğimden konuştum " polis bey telsizle konuşabilir miyim bende" polis dikiz aynasından bana tip tip bakınca devam ettim "şey hep merak ederdim de o yüzden" beni takmadıklarında bende susma kararı aldım.

Sessizlik içinde geçen yolculuk sonrası karakola vardığımızda arabadan inip polis memurlarını takip ederek içeri girdim. Şuan bile herkes bana tip tip bakarken kelepçe olduğunu görseler nasıl bakarlardı kim bilir diye düşünürken kelepçe takmadıklarına şükrettim.

Polis memurun oturun diyerek gösterdiği yere oturduğumda polis memuru yanımdan ayrılmadan önce " birazdan çağırırız bekle burada" dedi ve gitti. Yarım saat boyunca sessiz bir şekilde beklerken ufaktan sıkılmaya başlamıştım. Elime telefonumu bile kızarlar ve gözlerine daha çok batarım diye alamıyorum. Sonunda buraya beraber geldiğim memurlardan biri yanıma geldiğinde yönlendirmesiyle sorgu odasına doğru ilerlemeye başlamıştım. Çantamı ve telefonumu girişte bıraktırdıklarına daha çok endişelenerek ilerlemeye devam ettim.

Sorgu odasından içeri girdiğimde içerisinin dizi ve filmlerde ki gibi olmaması beni bir tık hüsrana uğratmıştı ama şuan ondan daha büyük bir sorunum olduğundan hüsrana uğrama durumunu birkaç gün sonra ertelemeye karar verdim. İçeride kasvet beni boğmaya başladığında açılan kapıya doğru döndüm. İçeriye üniformasız biri girdiğinde kızların benim için avukat ayarladığını düşünüp rahatladım. Ayağa kalkıp adamla tokalaşmak için elimi uzattım "merhaba ben naz sizi de kızlar ayarladı sanırım avukatsınız" adam elini uzatmıyacak diye düşünürken elimi indirme kararı aldım. Ben elimi indirirken o elini uzatıp elimi sıktığında konuştu " bende can sanırım bu sefer de siz yanıldınız" adamın dediğinden bir şey anlamazken sesinin tanıdıklığıyla gözlerimi büyülttüm. " avukat değilim yaşadığınız ilin emniyet müdürüyüm"

§ § § § § § § 

Mahalle BaskısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin