Закінчивши з розстановкою мертвих стражників, Кай присів закурити. Вони таки десь помились... Наче в підтвердження цього сумного факту, він відчув наближення місцевого «світла», і був вимушений глибше заховатися в проході. стражники пробігли повз, навіть не озвавшись до двох мертвих побратимів, яких Кай приплавив до стінки — мов вони як і раніше стоять на варті.
«Кай?..» — від несподіванки мало не впустив цигарку. На долю секунди Каю здалося, що це той виродок вирішив знову до нього заговорити. Але ні, це всього лиш Дарсі намагається спілкуватися подумки. «Поможи... » Кай завагався. З одного боку на вулиці повно клятих стражників зі світлими захисними амулетами, а з іншого — є вірогідність, що при поверненні пані Ханде прозріє та з'їсть його за нахабне ставлення до її доньки.
«Ґреґ з тобою?»
«Так!..»
Це вже цілковито змінювало справу! Кай миттєво вилетів зі свого сховку, на лету формуючи закляття. За уривчастими вказівками Дарсі він доволі швидко дістався до місця, де і розгорталось основне дійство. Ґреґа, Дарсі та ще трьох приблуд оточили кляті стражники, з не менш клятимм світлим магом. Відділяв їх один від одного примітивний, але товстий щит від єдиної жінки серед приблуд. Також всі присутні знаходилися під «тупняком» від Дарсі, яка не мала права навіть поворухнутись, щоб не порушити цілісність свого ж закляття. Хоча, заради справедливості, його могли порушити й інші зовнішні фактори. Наприклад, летюча «монашка».
Побачивши настільки незвичний літаючий суб'єкт, маг опам'ятався та взявся кричати на своїх підлеглих. Але вже через мить він кричав від плавлення власних обладунків. Скоро така доля мала спіткали інших стражників, Кай докладав до цього всі свої сили, одним оком спостерігаючи за вакханалією внизу. Ось випадковий згусток сили вбив одного з приблуд, ось якісь надрозуми почали кидати в самого Кая зброю...
Я твоя доля, я твій спаситель, я...
«Виродок ти!» — подумав Кай, перевертаючись в повітрі та намагаючись оговтатись від болю. Та залізяка запросто могла б проломити йому голову! Але, судячи з відчуттів, він просто годинку-другу побуде без правого ока... Приземлившись на дерево, Кай спробував сфокусуватися на навколишньому дійстві. Вціліле око бачило доволі мутно, в голові щось клацало (спасибі, хоч більше ніхто не розповідав про «спасителя»).
ВИ ЧИТАЄТЕ
Один демон на трьох
FantasyОпинившись на межі життя і смерті, Ґреґ мав честь переговорити з істотою, підозріло схожою на богиню смерті. Та попросила принести душу «матері», яка втекла в інший світ від смерті. А якщо він цього не зробить, то Накса передчасно забере всіх, кого...