Ранок розпочався зі злої Дарсі, котра, судячи зі звуків, намагалася придушити бідного вампіра. Ґреґ, ліниво відкривши одне око, спостерігав за цим дійством. Схоже, це була розплата за те, як вони розбудив її для перемикання Каєвих особистостей. А Кай своєю чергою, пригадав за забуті в людському місті речі та кинувся їх забирати. Але зовсім скоро він повернувся з сумною новиною: «кляті люди» встигли збудувати захисний бар'єр зі світлої енергії, отже Каю смертельно небезпечно до нього навіть наближатися. Тож по речі довелося йти Дарсі...
— І ти теж прокидайся! Хутко! — тепер оздоблена фігура нависла над ним.
— Я не можу, мене щастя привалило, — зітхнув Ґреґ. Роздратована Дарсі миттю стягла з нього хропляче «щастя» на ім'я Кай. Останній після такої грубості, невдоволено забурчав та всівся в траві.
— Що вже трапилося?! — скуйовджений та нещасний вампір висловив спільне переживання.
— Сюди йдуть стражники обвішані світлими артефактами та світлі маги, — тихо проказала Дарсі. — Я відчуваю їхню ненависть та азарт... А ви їх відчуваєте?
— Забираймося звідси! — скомандував Кай після секундних роздумів і миттю показав іншим приклад, розправивши крила та злетівши.
Дарсі та Ґреґ зробили те ж саме. Останній раптом подумав, що некрасиво ось так кидати напризволяще вампіра, з яким вони вчора начебто уклали угоду. Озирнувшись, він побачив як занімілий від шоку Ірату пливе слідом за ними в повітрі, підхоплений Каєвим закляттям. Але чого він не побачив, так це натовпу вороже налаштованих людей ні на дорозі, ні серед соняшників... Взагалі на відкритому просторі між приліском та міською стіною не було видно жодної живої душі. Ґреґ припустив, що після вчорашнього, люди стали обачнішими, і тому прикрили свою процесію якимось закляттям невидимості. Але вони не змогли чи не здогадались приховати власні сили від Кая та Ірату, та емоції від Дарсі! В принципі все сходилось. Тож він з чистою совістю міг посунути це спостереження десь на край свідомості та зосередитись на нагальніших справах.
Наприклад, не відставати від друзів! І поки Ґреґ вдивлявся в абсолютно безлюдне поле, Кай прямо на льоту ініціював обговорення нового маршруту та планів. Підтягнувши до себе все ще нещасного та шокованого вампіра, він взявся допитували його про місцеву магічну систему, місця, де могла рости лоза та про якесь місто з дуже красномовною назвою, яку не можна не згадати!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Один демон на трьох
FantasiОпинившись на межі життя і смерті, Ґреґ мав честь переговорити з істотою, підозріло схожою на богиню смерті. Та попросила принести душу «матері», яка втекла в інший світ від смерті. А якщо він цього не зробить, то Накса передчасно забере всіх, кого...