Глосарій

2 0 0
                                    

РАСИ І ВИДИ 

Нарди — біологічний рід рукокрилих, створений богинею природи Араною після занепаду людства. Врахувавши деякі свої попередні помилки, вона трохи знизила загальний рівень інтелекту своїх нових творінь та дала їм чудодійну регенерацію для кращого виживання. Також спільним для цих істот наявність додаткової пари кінцівок у вигляді рук та блакитного пігментами шкіри.

Хеми — перший вид, створений Аранаю, на її суб'єктивну думку більш вдалий. Має подвійну статеву систему — чоловічу і жіночу одночасно. В середньому виглядають досить андрогінно. Хіба що, у тих хемів, що народили, можуть вирости невеликі груди.

Хікаци — спільна назва хемських етносів, родом з групи островів в південній півкулі.

Колись утворили найбільшу імперію світу, що проіснувала десять тисяч років і тільки за останні дев'ятсот років остаточно розвалилася. Серед них найбільше прихильників ідеї своєї переваги над тваринами та іншим розумним видом. Саме тому вони не ображаються на прізвисько «зелеботи», яке масово вживають всі інші народи до них поза очі. Хікаци вважають, що вищі від цього. Мають світло-блакитну шкіру, зелене волосся та жовті, або чорні очі.

Дейнаси — загальна назва вихідців з материка Еште та острова Аме. Довгий час перебували під гнітом вище згаданих хікаців і тільки під час Шостої Світової війни почали виборювали свободу.

Мають широкий спектр зовнішності. Колір шкіри варіюється від темно-блакитного до індиго. Волосся чорне, може бути як прямим, так і дуже кучерявим. Очі можуть бути, як великими лупатими, так і маленьким.

Дакти — спільна назва хемськи етносів, родом з материка Кме, що колись конкорувала з хікацами за право володіти світом, але безнадійно програли. Під час Шостої Світової війни їхній материк зазнав критичних руйнувань, а населення отримало настільки великі дози радіації, що змінилося до невпізнаваності. Дакти повністю облисіли, втратили зовнішні вуха, наростити роги та нову орнажеву шкіру поверх злізлої старої.

Саме ці зміни змусили світових лідерів відмовитись від ядерної зброї, та заборонити все технологічніше за зубочистки. З тих пір було прийнято покладатись виключно на магію.

Ануби — другий вид, створений Араною. На відміну від хемів, у них є розподіл на чоловіків та жінок. Але на цей раз богиня вирішила подарувати більшу м'язову міць жінкам. Для того щоб подивитивитись, що з цього вийде... В результаті, жінки відібрали в чоловіків «чесно впольованих мамонтів» та збудували матріархат.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Sep 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Один демон на трьохWhere stories live. Discover now