6

223 23 5
                                    


 i cant handle change - Roar

Atsumu odasına döndüğünden beri boş bakışlarla tavanı izliyordu. Sabah yaşanan "şeyden" sonra hala olayın şokunda olan arkadaşlarına yapabildiği en iyi açıklamayı yapmıştı. 

"Birkaç gündür uyuyamıyordum, matematikten de kaldığım için babamla tartıştım zaten..." konuştukça arkadaşlarının kafasına takılan şeyler olduğunu biliyordu. Mesela Oikawa önceki dönem kendine matematik dersini veren Atsumu'nun nasıl kaldığını, "...ee projeler ve ödevlerin yoğunluğundan da gerildim biraz.." Bokuto projeden önceki teneffüs haberi olmasına rağmen ne stresi yaşadığını, "...ve şey antrenmanların etkisinden çıkıp bu boşluğa alışmakta da zorlanıyorum biraz ben..." Yaku  iki hafta önce takımdan ayrılan arkadaşının son 1 aydır adam akıllı antrenmanlara gelmemesine rağmen neyden bahsettiğini sorguluyordu. "...ilk kez de böyle bir şey yaşadığım için ne yapacağımı bilemedim o yüzden bu kadar kötüydü sanırım. Ben iyiyim, gerçekten. Sizi boş yere endişelendirdim." En çok da Kuroo ilk seferi olmadığını anlamasına rağmen neden öyle söylediğini sorguluyordu. Yine de hepsinin söylediği yalanlara, verdiği açıklara rağmen kafasını onaylarcasına salladığını ve gülümseyip sorun olmadığını söylediğini gördü.

Ne bekliyordun ki?  Yataktan kalkıp aynanın karşısına geçti Atsumu. Baştan aşağı inceledi kendini. Bokuto doğru söylüyordu. Kilo vermişti, vücudunun kaslı kalıbı yerini cılız bir bedene bırakmıştı. Aslında yemek yiyorum diye düşündü. Yiyor muydu? Hatırladığında yiyordu. Günde kaç kere yemek yemesi gerektiğini hatırlıyordu ki emin değildi. Üzerindeki formayı çıkartıp yatağına bıraktı. Elini vücudunda gezdirdi. Bedenine değer verirdi. "Sağlıklı zihin sağlıklı vücuttan geçer. " ilkokuldaki koçu daima bunu söylerdi. 

"ATSUMU SENİ SİK BEYİNLİ BANA NE ZAMAN SÖYLE- SiKTiR GiT BU ODANIN HALİ NE BÖYLE!" Kafasını odaya hışımla giren ikizine çevirdi. Eli yatağa fırlattığı formayı bulmak için yana uzandı ama bir türlü bulamadı. "Siktir Osamu ya uygunsuz bir pozisyonda olsaydım ne bok yiyecektin?" Kardeşi ona 'dalga geçiyor olmasın' anlamına gelen bir bakış attı. "Alt ranzada kendine çeken birinden ne zaman ahlak abidesi oldun?" "Siktir git." 

"Bu odanın hali ne amına koyayım bir günde kaç kişiyi alıyorsun sen bu odaya." 

"Pis zihnini ve sikik esprilerini alıp ne zaman geldiğin hızla odana dönersin Samu?" 

"Komiksin, benim odam burası aptal." Atsumu sonunda eline gelen formayı hızlıca başından geçirdi. Yerdeki kıyafetleri toparlayan kardeşinin yanından geçip tek başına kullandığı mini dolabından teneke soda çıkardı. Ve yanda duran çalışma masasına yaslandı. Tek kaşını kaldırıp "Öyle mi dersin?" dedi ima dolu sesiyle. Osamu gözlerini kapatıp sinirli bir nefes aldı, elinde yeni topladığı kıyafetleri tekrar yere attı. "Derdin ne senin, grupta da saçma sapan imalarda bulunup duruyorsun?" Atsumu sodasından büyük bir yudum alıp destek aldığı masadan kendini ileri ittirdi ve ona sinirle bakan kardeşinin önünde dikildi. " Bir şey ima etmiyorum Samu, olan şeyi söylüyorum en son ne zaman uğradın bakalım odana?" 

"2 gün önce aptal herif haberin olmaması normal çatıda zıkkımlanmakla meşguldün!" 

"Kıyafet almak için uğradığından bahsetmediğimi biliyorsun en son ne zaman kendi sikik yatağında uyuduğunu söyle bana!" Osamu ağzından bir hah sesi çıkarıp bir adım geriledi. "Herkes senin gibi kendini odaya kitleyip tüm gününü odada geçirmek zorunda değil benim ilgilenmem gereken gerçek bir hayatım ve bir se-" ne dediğini fark edip cümlesini yarıda kesti ama tüm dikkati üzerinde olan ikiz kardeşinden bu kaçmamıştı. "Ve? Neyin var, söylesene sevgilin mi yoksa? Ne zamandan beri bir sevgilin var?" " Hayır! Aptal mısın sevgilim olsa sana söylemez miydim?" Atsumu iç çekti iki elini havaya kaldırıp "Bilmem söyler miydin Samu? Uzun süredir bana bir şeyler söylemiyorsun. Bir örnek ister misin, hemen veriyorum mesela geçen gün beni reddettiğin işinin aslında Suna ile okuldan kaçmak olduğunu söylemedin... " diye bağırdı ve devam etti  "...Veya 2 hafta önce gittiğim filmde beni ekip diğer arkadaşlarınla buluştuğunu da bana söylemedin sikik instagram hikayesinden öğrendim. Daha saymamı ister misin Samu?" Osamu iki eliyle yüzünü sıvazladı, yüzündeki ifadeden söyleyecek bir şey bulamadığını anlamıştı Atsumu. Üzerine gitmek istiyordu ikizinin onla konuşmasını istiyordu. Neden zorluyorsun? 

when i thinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin