••••••••••••••••••••••••••♪••••••••••••••••••••••••••••
Bu bölümü okumanızı rica ediyorum çünkü diğer bölümlerle doğrudan ilişkili olacak.
Beste'nin güncesinden
18.10.2022 Cuma
2 hafta önce evimden atıldım. Nedeni ise evde kedi beslemenin yasak olmasıydı. Kedim Şeker her ne kadar uslu bir kedi olsa onu burada besleyemezdim.
Şimdi ise yeni evime taşınmaya çalışıyorum. Bu evi sevdim. 1+1 küçük bir ev, mutfak ve salon birleşik. Hem işime de yakın. Bir de sahibi kedileri seviyor. Dördüncü kattayım ve inanılmaz bir manzarası var. Bu evi bu kadar ucuza kiralamamın sebebi sahibinin yaşlı bir kadın olması. Bu semtteki evler en az iki binden başlarken ben bu evi bin beşyüze tuttum.
Öncelikle binayı anlatayım. Biraz eski bir bina, sanırım 15 yıllık. Dış boyası açık yeşil. Geçen sene boyatmışlar. İç boyası ise sarımsı bir renk. Açıkcası binanın içi pek iç açıcı değil. Mahalle tatlı bir mahalleye benziyor. Teyzeler binaların önünde örgü örüyor. Çocuklar sürekli oyun oynuyor ama bir çocuğu oynatmıyorlar. Beni de mahallede oynatmazlardı. Evime gelirsek eğer küçük bir mutfağım var. Ev sahibi mutfağı ellemememi söylediği için aynı şekilde duruyor. Salonda ise sadece koltuk ve halı var. Televizyon siparişim daha gelmedi. Odamda çok takılmasam da orayı da biraz toparladım. Eşyalarımın bir kısmı hâlâ kutularda. Bu günlüğü babam hediye etti. Diğer evimdeyken vermişti aslında ama zamanım olmamıştı.
Bu mahallede dikkatimi çeken başka bir şey ise çamaşır askılıkları. Karşı binadaki komşumla ortak çamaşırlığımız vardı. Camların arasında upuzun bir ip vardı. Mahalledeki herkes çamaşırlarımı görmek zorunda mı? Neyse bende onlarınkini görüyorum zaten. Bu günlüğü bitirdiğimde babama hediye etmeyi planlıyorum. İşim başımdan aşkın ve ben gece saat 2 de günlük yazıyorum. Kafayı yedim sanırım.
Karakterler:
Beste Çelik:
Adin Çağlar:Kuzey Çağlar:
Bartu Sağlam:Kerem Kaya / Mert
Ali Çağlar:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahru |yenilgi| •Tamamlandı•
Teen FictionO sabaha kadar hıçkırarak ağlayıp adımı sayıklamamıştı. Ben ise gözlerim kuruyana kadar ağlayıp her bir dakikada onun adını sayıklamıştım. Acımız denk değildi. #3 Beste 30.10.2023 5k olduk! 30.10.2023