(6) "Veda Kokan Yağmur"

377 329 34
                                    

İyi okumalar 🐰

••••••••••••••••••••••••♪•••••••••••••••••••••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

••••••••••••••••••••••••♪•••••••••••••••••••••

Elinden damlayan kan gözlerimi irice açmama sebep oldu. Yavaşça ayağa kalktım. Keremin acı çeken gözlerine ardından ise Adinin keyifli suratına baktım. Kuzeyin elinden tuttum. Destek olmaya çalışıyordum fakat daha çok o bana destek oluyor gibiydi. Sertçe yutkundum ve Keremin kapanmak üzere olan gözlerine baktım. Dudaklarından kelimeler döküldü fakat anlayamadım. Sandalyenin üzerinde elleri ve ayakları bağlı bir şekilde oturuyordu. Yüzü berbat haldeydi. Gözlerim Adine döndüğünde korktuğumu anlamış olmalı ki kan akan elini sakladı. Elindeki silahı Keremin kafasından çekti.

"Ne yapıyorsun! " diye bağırdım suratına. Yüz ifadesi değişmedi. Kuzeyi bırakıp ellerimi saçlarıma geçirdim ve Keremin mahvolan suratını inceledim. "Ne yaptın adama! " diye tısladım dişlerimin arasından. Masadaki her şey dağılmıştı. Adin çenemden tutup yüzümü kendine çevirdi. Gözlerine öfkeyle bakmaya devam ettim.

"Birincisi kuzey benim için çok önemlidir. Onun için önemli olan her şey benim için de önemlidir. İkincisi bu adam sana zarar vermek için geldi. Hepsi oyundu Beste" dediğinde ellerim titremeye başladı ve gözümden akan yaşa engel olamadım. Parmağımla Keremi gösterdim.

"Yani, yani bu adam" sonra parmağımla kendimi gösterdim ve kaşlarımı kaldırdım "bana zarar mı verecekti" dedim. Boğazımdaki yumru konuşmamı zorlaştırıyordu. Elindeki silahı yere bıraktı ve elimi tuttu.

"Buradaki insanlar neden git gide azalıyor sanıyordun. Korkma geçti. Benim yüzümden sana zarar vermeye çalışıyorlar. İstersen kaç benden ama ben hep yanında olacağım" dediğinde kanayan eline baktım.

"Nasıl oldu o? " diye sordum kafamla elini gösterip. Diğer elini elimden çekti ve yaranın üzerine kapattı.

Keremi gösterip "şerefsiz masadaki bardağı kırdı elimi kesti" dediğinde masaya baktım. Benim önümdeki bardak kırıktı ve üzerinde kan lekesi vardı. Islak yanaklarımı sildim ve Kuzeye baktım. Yüzünde korku yoktu.

"Peki ya o? " dedim Kuzeyi gösterip. Gülümsedi.

"O alışkın" deyip kuzeye göz kırptı.

Keremi gösterip "peki ya şimdi ne olacak" diye sordum. Gözleri bana döndüğünde önemsizmiş gibi kafa salladı.

"Ben halledeceğim" dedi. Elinden yere kan damlıyordu. Derin yaralanmış olmalıydı. Masadaki kırık bardaktan bir cam parçası aldım ve bej rengi kazağımı kestim. Elini uzatması için yüzüne baktım fakat sadece beni izliyordu.

"Elini uzat" dediğimde elini öne doğru çıkardı. Avucunda kan toplanmaya başladığında tiksinerek öksürdüm. Kandan çok korkuyordum fakat şuan bunu yapmalıydım. Bir elimle elini tuttum ardından kumaş parçasını eline sardım. Ucunu da bağladıktan sonra elini yavaşça bıraktım.

Mahru |yenilgi| •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin