28.12.2023
O kadar çok üşüdüğümü hissettim ki. Donduğumu sandım. Bilincim yerindeydi ama gözlerim, gözlerimi açamıyordum. Etraftan bazı sesler geliyordu. Konuşma sesleri. Ne dediklerini algılayamıyordum. Dudaklarımı hareket ettirmeyi denediğimde "soğuk" diye mırıldandım.
Birinin elimi tuttuğunu hissettim. Gözlerim yavaşça aralandı. Karşımda annemi gördüğümde annem sevinçle şakıdı "uyandı güzel kızım" dedi. Etrafı incelemeye başladım. Hastanedeydim. Anneme baktım ve gözlerimi kırpıştırdım.
"Neler oluyor" diye sorduğumda yüzündeki gülümseme silindi. Saçımı sevdi ve öptü.
"Bir şey yok kızım burnun kanamış test yaptılar" dediğinde o akşam gözümde canlandı.
"Adin nerede?" diye sorduğumda annem kaşlarını çattı.
"O kim? Seni hastaneye getiren çocuk mu?" dedi.
"O burada mı ?" diye sordum.
"Onun adı Bartu kızım. Gelir birazdan." dilimle dudaklarımı ıslattım.
"Anne bugün ayın kaçı?" diye sordum.
"28 i annecim" gözlerim irice açıldı. Hafifçe kıpırdandım. Gücüm o kadar azdı ki yerimden kalkamıyordum.
"Ben bir haftadır burada mıyım?" diye sordum. Annem sandalyeye oturdu ve elimden tuttu.
"Test yaptılar annecim. Uyuman lazımmış" dediğinde yutkundum. Ben bir adam öldürdüm anne. Hem de sevdiğim adamın babasını. İçeriye giren Bartu gözlerimin açık olduğunu görünce duraksadı. Hızla yanıma geldi ve elindeki poşetleri yere bıraktı.
Gülümseyerek "Yenge iyi misin?" diye sordu. Annem öfkeyle nefesini verdi.
"Kızıma yenge demeyi kes" annemi umursamadan bana bakmaya devam etti.
"Desin anne sorun yok" dedim ve"Bartu o nerede" yavaşça gülümsemesi soldu ve sertçe yutkundu. Bir sorun vardı. Tekrar yalandan gülümsedi elini ensesine atıp kaşıdı.
"O iyi merak etme" dedi.
Sesimi yükseltip "İyi olup olmadığını sormadım o nerede!" dediğimde annem ve Bartu bu tepkiyi beklemiyor olmalı ki şaşırdılar.
Bartu "Arayıp geliyorum" dediğinde kafamla onayladım. Odadan çıktı. Annem merakla bana bakıyordu.
"Adin anne mahalleden arkadaşım" dediğimde gözleri parladı.
"Goncanın baktığı oğlan" dediğinde kafa salladım. Kollarım aşırı derece kaşınıyordu. Kaşımak için elimi attığımda canım o kadar çok yandı ki. Kolumu kaldırıp bembeyaz tenimdeki morluklara baktım. Bir yere vurmamıştım ki nasıl morarmıştı. Anneme baktığımda gözlerini kaçırdı.
"Anne bunlar ne?" diye sordum. Bana baktığında kollarıma bakmadan yanıtladı; "Geçiciymiş endişelenme" dedi. Üzerimdeki örtüyü hafifçe kaldırdığımda aynı morluklardan göğüsümde ve göbeğimde de vardı. Bir tek arıya alerjim vardı. Başka da bir şeye yoktu. Bu morluklar da neydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahru |yenilgi| •Tamamlandı•
Teen FictionO sabaha kadar hıçkırarak ağlayıp adımı sayıklamamıştı. Ben ise gözlerim kuruyana kadar ağlayıp her bir dakikada onun adını sayıklamıştım. Acımız denk değildi. #3 Beste 30.10.2023 5k olduk! 30.10.2023