Selam, öncellikle bu bölüm benim ilk hikayem. Yazım yanlışları için kusura bakmayın.
(Medyaya hikaye ile ilgili fotoğraflar koyabilirim)
-
-
-
-
motorcunun kapısını dikkatlice kitledi inui. Elindeki anahtarı cebine atıp mahallede hızlı adımlarla yürümeye başladı. İçinde tuhaf bir huzursuzluk vardı. Bu gece çok geç çıktığı için zifiri karanlıkta yolu bulmaya ve eve gitmeye çalışıyordu. Draken ile açtıkları motor dükkanı,Tokyo'da işlek bir semtinde idi. Biraz yürüyünce yol tehlikeli bir mahalleye çıkıyordu.Kaçak evlerin olduğu ve duvarlarda iğrenç görünümlü yazıların yazıldığı tehlikeli bir mahalle ve eve biraz daha erken gitmek için bu mahalleye katlanan bir adet inui. Eve gidince banyo yapmayı ve direk uyumayı düşünüyordu. Yarın arkadaşının düğünü için kıyafet bakmaya gitmek üzerine bir plan kurmuştu. Son zamanlarda apartmandaki dairelerin tek tek boşaltılmasını garipsese de yoğunluğundan dolayı çokta takmamıştı.
Takemichi, hina ile evleneceği için şuan tüm çevresindeki insanlarda bunun telaşı vardı. takemichi...aklına gelmesi bile sarı saçlı çocuğun gülümsemesine yetmişti.12 yıl sonra hala deli gibi aşık olduğu sevgilisiyle evlenicekti. İnui'yi bu aylarda tek mutlu eden haberdi. Takemichi onun için her zaman çok değerli biriydi. Bir arkadaştan daha fazlasıydı. Bir lider,bir rehber... Sokak lambalarına yaklaşırken zifiri karanlıkta sırıttı. Aşk...arkadaşlık... Karanlık sokakta bir anlığına durdu. Derin bir nefes aldı ve yukarıdaki parlayan yıldızlara baktı.
12 yıl önceki anılar gözünde canlandı. Bonten...tokyo'da polislerin bile korktuğu suç örgütü. Mikey'in ne karar vereceğini merak ediyordu. Acaba arkadaşının düğününe gelecek miydi? Sanmıyorum. O artık onun tanıdığımız mikey değildi... Peki ya Koko? O gelecek miydi. O da takemichiye inui kadar değer verirdi.Bunu düşündüğü için kendine kızdı ve yıldızlara bakmayı bırakıp önüne döndü genç adam Hızlı adımlarıma devam etti yoluna. "Hayır! O artık eski Koko değil... Artık benim arkadaşım değil! Artık takemichi'yi lideri olarak gören çocuk değil...o artık sadece bir katil!" Diğerek öfkeyle yolda yürümeye devam ederken içideki huzursuzluk iyice artıyordu.
Derin nefes alarak adımlarımı daha da hızlandırdı. hissediyordu arkadan birisini geldiğini. Kapkaççı mı? Haraç m kesiyor? Uyuşturucu bağımlısı? Bu saate neden onu takip ediyor? Kendini savunmak için uygun bir anı yakalamaya çalıştı. Adımlarını koşarak atmaya başladı. Arkasındaki kişiye saldırmak amacıyla hızla bir hamle yaparak arkasına dönmesiyle, kafasına dayalı bir silahlı karşılaşması bir oldu. Karşısındaki adama bakarken etraftan böcek sürüsü gibi birden çoğaldılar. Anlaşılan başına bela almıştı. Durduğu yerden adamları süzmeye ve daha dikkatli incelemeye başladı sarı saçlı adam."Bu adamlar kimdi? Beni neden öldürmek istiyorlardı?" Diye düşünürken adamın bileğindeki bonten dövmesini görmesi bir oldu. Gözleri fal taşı gibi açılarak vücuduna giderek bir korku yayıldı. İnui tam arkasına doğru bir adım atıcak iken birden burnuma bir mendil yapıştırıldı. Sarışın oğlanın içindeki korku git gide yayılırken nefes almamak için çırpınıyordu. Gözleri yavaş yavaş kapanırken tek hatırladığı bunlardı.
-
-
-
-
-
-
-
Uzun,beyaz saçlı adam saçındaki tokayı çıkararak eski deponun kapısını açtı. Üstünde kan lekeleri bulunan kırmızı kiyoması ile yıllardır hasretini çektiği figüre doğru yürüdü. Deponun karanlığına rağmen tanımıştı onu. Sandalyeye bağlanmış eski arkadaşının önünde diz çöktü. Titreyen eller ile yanağını okşayıp saçlarını kokladı. "burdasın" diye fısıldadı hafifçe. Telefonuna gelen mesaj ile yaptığı işe dönmesi gerektiğini biliyordu. Sessizce küfür ederek ellerindeki kana baktı. Pahalı kıyafetlerine kan bulaşmasından hep nefret etse de patronunun emrine karşı gelememişti. Normalde bu işlerle o uğraşmazdı ama diğer bonten liderlerinin hepsi başka bir görevdeydi ve bu sebeple sanzu'nun yanında durması gerekti. Önündeki çocuğun bonten otellerinden birine götürülmesini emrederek depodan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ | kokonui
FanficİLK HİKAYE MANGA SPOİLER⚠️ - - - - Üstünde kan lekeleri bulunan kırmızı kiyoması ile yıllardır hasretini çektiği figüre doğru yürüdü. Deponun karanlığına rağmen tanımıştı onu. Sandalyeye bağlanmış eski arkadaşının önünde diz çöktü. Titreyen eller il...