tag

158 19 2
                                    


Az éjszakát azzal töltöttük, hogy működő autókat és olyan helyeket kerestünk, ahol megszállhattunk volna. Egy bevásárlóközpontban kötöttünk ki, ahol úgy döntöttem, hogy orvosi felszerelést keresek, amivel Chota égési sérülését kezelhetem. Miután megtaláltam és összefoltoztam, és új ruhákat kerestem, amibe átöltözhetek.

Találtam néhány fekete nadrágot, ami hasonló volt ahhoz, amit már viseltem, de úgy tűnt, hogy jobban mozgatható, ami jó lehet, ha a többi játék is olyan lesz, mint a tegnap esti. Egy sima trikót vettem fel egy cipzáras pulóverrel együtt. Úgy döntöttem, hogy még több ruhát veszek a barátaimnak és a nőnek, akiről megtudtam, hogy Shibukinak hívják, hogy átöltözhessenek.

Visszaérek, és átadom nekik a ruháikat,  de Karube és Shibuki még mindig nem tértek vissza a felfedezésből.

Én és Arisu leülünk, és hallgatjuk, ahogy Chota elmagyarázza nekünk, hogy egyik elektronika nem működik.

"Bármi, ami elektronikus áramkörön keresztül egyáltalán nem fog működni" - magyarázza Chota.

"De az ilyen dolgok még működnek, hm?" - mondja, miközben felemel egy rádiódoboz kinézetű izét,

"Mivel nincs beléjük IC chip beépítve".

"Ez mit jelent?" Kérdezi Arisu. És Chotára nézek válaszért.

"Talán... " -kezdi,

"Lehet, hogy elektromágneses impulzus támadás volt."

"Micsoda?" -Kérdezem, mivel nem sokat tudok a technológiáról vagy az elektronikáról.

"Olvastam erről az interneten. Ha kilövik a légkörbe, ez egy olyan fegyver, amely képes egy egész város elektronikáját megsemmisíteni" - magyarázza Chota.

"Komolyan?" -Kérdezi Arisu, érdeklődve, hogy többet tudjon meg. Kényelmes csendben ülünk, amikor Arisu a telefonjára mutat, amit tegnap este kapott a játékból:

"Akkor miért működik még mindig?".

"Fogalmam sincs" - mondja Chota szomorúan.
Hallom, hogy Arisu telefonjából statikus zörej jön, és elkezdi koppintgatni.

"Talán lemerült az akkumulátor?" -Próbálok érvelni. Arisu Chotára néz, és Chota bizonytalanul néz vissza rá.

"Hiába, ha nem tudjuk feltölteni" - állapítja meg Arisu az asztalra dobva a telefont.

Karube és Shibuki nem sokkal később visszajönnek, és elkezdjük enni a talált ételt.

"Mmmmh, ez finom" - mondjuk, miközben belekortyolunk a levesbe.

"Újra úgy érzem, hogy élek" - mondja chota.

"Szép és forró" - teszi hozzá Karube.

"Tegnap óta nem ettünk semmit" - mondja Chota, ételt. Az étel gyakorlatilag kifolyik a szájából.

Elveszek egy újabb kanál ételt, és a számba nyomom. Felnézve látom, hogy Shibuki nevet rajtam, és visszamosolygok rá.

"Mit csináltatok ti négyen?" Shibuki kérdezi:

"Mármint amikor mindenki eltűnt!". -Abbahagyjuk az evést és egymásra nézünk:

"A mosdóban voltunk" - mondja Arisu.

"Ugyanabban a fülkében beszélgettünk" - teszi hozzá Chota.
A nő rám néz:

"És ti mit csináltatok?"

"Oh umm, mi szintén a fülkében voltam," -kuncogok, ahogy látom a zavarodottságot a nőn
arcán.

"Ez egy hosszú történet" magyarázom.

Coincidence (Chishiya x reader) Where stories live. Discover now