Amint belépünk a bevásárlóközpontba, hallom, hogy Chota a nevünket kiabálja, a hangjában látszik a megkönnyebbülés:"Annyira örülök! Már aggódtam, mert ma reggel nem jöttetek vissza". -Ölelésbe zár minket, mosolyogni kezdek, jó érzés, hogy végre biztonságban vagyunk.
A csonttörő ölelés nem tart tovább egy másodpercnél, mire meghallom.
Karube felnyög a fájdalomtól:"Ez fáj!"
"Nagyon fáj?"- Chota aggódva kérdezi.
"Jól vagyok." -Karube hazudik.
"Nem, nem vagy, hadd nézzem meg" - mondom neki, és segítek neki.
Oda megyünk a kanapéhoz, ami a sarokban állt a szállásunkon. Leteszem őt, végre enyhítve a vállamban érzett fájdalmat, ami még mindig vérrel teli volt. Bosszúsan felnyögök.
Chota jön mögém:"Te is megsérültél?".
"Hamarosan meggyógyul" - mondom Chotának őszintén.
Elkezdem tisztogatni Karube sebét, ő pedig elővesz egy adóvevő-t, a zsebéből.
"Mi az", kérdezem tőle.
"Egy adóvevő, az egyik fegyverestől vettem el" - mondja, miközben Arisura néz mögöttem
"Hallottam, hogy valaki egy partról beszélt". -Mondja komolyan.
"Valaki rádiózott?" Kérdezi Chota.
"Igen"
Befejeztem a seb bekötését, és ő hálásan azt mondta:
"Köszönöm."-Bólintok neki, és máris leülök Shibuki mellé, hogy megtisztítsam a saját sebemet.
"Ha elmegyünk arra a helyre, amit úgy hívnak, hogy A part, talán felfedezhetünk valamit" - magyarázza Karube.
"Például, hogy hova mentek azok az emberek, akik eltűntek?" -Shibuki kérdezi.
"Lehet, hogy van ott egy evakuációs menedékhely? Talán mindenki más ott van."- Karube kérdezősködik.
"Mondta az illető, hogy hol van a part?" -Kérdezem kíváncsian, és mindenki elfordítja a fejét, hogy Karube-ra nézzen válaszért. Karube megrázza a fejét.
"A hozzánk legközelebbi strandok Shonanban, Izu-ban és Ito-ban vannak?" -Kérdezi Arisu.
"Azok olyan messze vannak." -Chota szomorúan állapítja meg.
"Eljuthatunk oda. Csak idő kérdése." -Karube körbetekint mindannyiunkon.
"Mit kellene tennünk? Megpróbáljunk odamenni?"- Kérdezi Arisu, mindenki a válaszra várva.
"Mindenesetre egyelőre nincs más választásunk, mint bízni abban a hangban." -Karube leteszi az adóvevőt.
"Chota nem fog tudni eljönni a lábsérülésével" - emlékeztetett minket Shibuki.
"Egyetértek, még ha tudnánk is, hol van a part, ötünkből hárman megsérültek. Valószínűleg nem jutnánk messzire" - magyarázom.
"Igazatok van" - mondja Arisu, mi pedig mindannyian legyőzötten nézünk lefelé.
"Mindkettőnknek, a vízumunk ma lejár" - utal rá Shibuki Chotára, a hangulat körülöttünk egyre savanyúbbá válik.
Visszanézek Chotára és Shibukira, mindkettőjük arcát kétségbeesés tölti el.
"Elmegyünk játszani, és meghosszabbítjuk a vízumnapjaitokat. Aztán holnap keressük meg partot." -Mondja Karube magabiztosan. Karube
Mindenkire rápillant, hogy lássa, egyetértenek-e vele." Elmegyünk a tengerpartra." -Karubes kijelenti:
"Mindegy, hogy mi lesz".-Ránézek, és elszánt arckifejezéssel mondja:
"Megteszem, bármi áron, még lesz reményünk" - teszi hozzá.
A nap hátralévő részét a bevásárlóközpontban sétálva töltöttem. Bármelyik üzletbe bementem, ami érdekelt. Megállok egy háztartási gépbolt előtt, és meglátom Karubét, amint a pláza kijárata felé tart. Gondolom, a régi munkahelyére megy. Gondolataim anyámra és a mostani életem előtti életemre terelődnek, és azon tűnődöm, vajon jól van-e. Remélem, bárki is vigyáz rá, jól végzi a munkáját. Ha tényleg evakuálás lenne, kétlem, hogy a kórházban hagynák a betegeket, és erősen kétlem, hogy aggódnának a fizetés miatt. Próbálom meggyőzni magam, hogy ez történt, ha nem így van... Nem akarok belegondolni, hogy mi lenne ha anyámmal ez történne.Karube odajön hozzám, és kizökkent a gondolataimból:
"Ma este itt kellene maradnod, amíg segítünk Shibukinak és Chotának megújítani a vízumukat!".
Zavartan nézek rá:"Miért?"
"Azt akarom, hogy gyűjtsd össze az ellátmányt, hogy legyen elég az útra. a tengerpartra."
"De..." -Lenézek a sérülésére.
"Nem lesz semmi baj" - mondja, és a vállamra teszi a kezét. Bólintok neki, mondván, hogy egyetértek, bevallom, ma este inkább nem csatlakoznék újra egy játékhoz, túlságosan fáj, és jól jönne a pihenés. Elindul, majd gyorsan visszafordul:
"Ó! És itt van". -mondja, és egy kis kést nyújt a zsebéből,
"Csak a biztonság kedvéért!"
Rámosolygok. De mielőtt elfordulna tőlem, adok neki egy gyors, szűkszavú pillantást.
"Vigyázz magadra, Karube!"-Testvériesen megveregeti a fejem, mielőtt otthagyna a bevásárlóközpont közepén állva. Új küldetésem van a készletek begyűjtésére, ezért tovább nézelődöm a plázában, kezemben egy hatalmas táskával, amibe a cuccokat pakolom.
Mikor már épp kezd besötétedni odakint, elindulok vissza az ideiglenes otthonunk felé, hogy megnézzek mindenkit, mielőtt elmennek. Látom, hogy Arisu, Chota és Shibuki épp indulni készül, és leteszem a táskát.
"Vigyázzatok magatokra srácok" - mondom, és mindannyian rám néznek, nyugtázva a jelenlétemet.
Arisu felém sétál, őt követi Chota és Shibuki. Egy rövid pillanatig mindannyian csendben állunk, amíg Arisut és Chotát őszintén megölelem. Shibuki felé fordulok, és mosolygok rá:
"Vigyázz rájuk, jó?". -Mondom játékosan. Elmosolyodik:
"Úgy lesz." -Otthagynak, hogy elmenjenek a játékukhoz, az aggodalmam ébren tart, és várom, hogy hazaérjenek. Közben szerzek egy másik táskát, és további készletek után kutatok, megteszem, amit Karube kért tőlem. Valamikor éjfél után, amit feltételezhetek, elaludtam, a kimerültségem eluralkodott rajtam. Imádkozom, hogy mire felébredek, a barátaim mind itt lesznek a megújított vízumukkal, és boldog nevetésükkel ébresztenek fel. Ugyanazokkal, amelyeket akkoriban hallottam, amikor mindannyian elszöktünk valahová, és elfelejtettük a körülöttünk lévő problémákat.
Felébredtem, a nap ragyogóan sütött az arcomra, kinyitottam a szemem, de nem láttam senkit. A mellkasom összeszorult, ahogy a szorongásom egyre nőtt.
"Karube?" -Kiáltottam. Semmi.
"Chota!?" -Semmi.
"Arisu!?" -Semmi. Kisétálok a szobából.
"Hé! Hol vagytok srácok?" -Kiabáltam be a plázába, remélve, hogy csak elmentek egy másik boltba dolgokat keresni. De semmi.
Végigdörzsölöm a kezem az arcomon, remélve, hogy még mindig álmodom. A vállamban érzett éles fájdalom rádöbbentett, hogy ébren vagyok, és ők nincsenek itt. Gyorsan visszarohantam a szobába, megnéztem, hogy ott vannak-e még a készletek, talán nélkülem mentek el. Nem mintha ettől jobb lenne a helyzet, de legalább nem haltak meg.
A zsákok még mindig ott voltak.
_________________________________________883 words
ESTÁS LEYENDO
Coincidence (Chishiya x reader)
De TodoAmikor y/n a játékok és a megtévesztés világába kényszerül 3 barátjával, Arisuval, Chotával és Karubével, nem számít rà, hogy szerelembe esik.