játék telejesítve

125 19 2
                                    


Végigmegyek a 6. emelet folyosóján, és megpróbálok minden ajtót kinyitni, amivel találkozom.

"Hol lehet?" -Motyogom magamban, amikor a tizedik ajtó, amit megpróbálok kinyitni, ismét kudarcot vall.

A következő ajtóhoz megyek, készen arra, hogy kinyissam, amikor lépéseket hallok a sarok mögül, nem messze tőlem. A szívem ezerrel dobog, amikor oldalra nézek, és látom, hogy a fogó jön a sarkon.

Meglát engem, és gyorsan élesíti a fegyverét, és néhány lövés eldördül, miközben én olyan gyorsan fedezékbe bújok, ahogy csak tudok. Szorosan kitérek a lövések elől.

Az agyam gyors döntést hoz, amikor a harcolj vagy menekülj módom bekapcsol. A menekülés csak növelné a halálom esélyét, mivel a folyosó egyenes vonalú. Látom, hogy néhányszor lő, és puszta szerencsémre nem találnak el. Újra megpróbál lőni, de a golyók elfogynak, és meglepődik, amikor megpróbál újratölteni. Ezt kihasználom az esélyemnek, és nekirontok a fogónak. A futásból nyert erőmet arra használom, hogy lelökjem őt.

Egy rövid pillanatra sikerül, és küzdök, hogy kivegyem a kezéből a fegyvert. Az erejét arra használja, hogy lelökön magáról és a falnak lökjön. Érzem, ahogy a hátam a betonhoz súrolódik, és érzem, hogy minden erőm elszáll belőlem. Szerencsétlenségemre ez elég időt ad neki, hogy felálljon, és elkezdjen újratölteni.

Elfogadni a sorsomat, ahogy a földön fekve küzdöttem a felkelésért. Hallom a fegyver kattanását, és gyorsan felnézek, látom, hogy a fegyver csöve rám szegeződik.

Becsukom a szemem, várom a becsapódást, de mielőtt megsérülnék, hallom a hangot, ami valamiféle sokkolónak tűnik, kinyitom a szemem, hogy lássam, a fegyverest a földön.

Felnézek, és meglátom a fehér csuklyás fickót, aki egy mp3-lejátszónak látszó eszközzel sokkolja. Komoly arccal néz rám, gyorsan felém jön, és felsegít.

"Köszönöm" - mondom hálásan.

"Hamarosan felébred, indulnunk kéne" - állapítja meg hűvösen.

"Hová?" -Kérdezem.

"A biztonsági zónába" - mondja, és elindul. Gyorsan követem őt. Lemegyünk a lépcsőn, és befordulunk egy másik folyosóra. Meglátom Arisut a másik oldalon. Ahogy odaérünk hozzá, a fickó megkérdezi Arisut:

"Szóval te is rájöttél erre"-Gyorsan észreveszem az ajtót, amire utal, golyó ütötte lyukak borítják a külsejét, mintha valaki szándékosan őrizte volna.

"Igen, a biztonsági zóna ebben a lakásban van." -Magyarázza Arisu odamegy az ajtóhoz, de habozik, mielőtt kinyitná.

"Nem akarod kinyitni?" - kérdezi a fickó, és csak most veszem észre, milyen kellemes a hangja.
Arisu kirángat a gondolataimból:

"Miért üldözött minket a fogó? Megvárhatt volna  itt is."

"Úgy tűnik, van még valami, amit nem tudunk" - mondja a srác.

"azonban ha nem nyitjátok ki..." -Előveszi a telefonját, és megmutatja, mennyi időnk van még hátra. Az időmérőn 3 percet mutat. Arisura nézek, és bólintok, jelezve neki, hogy nyissa ki az ajtót.

"Három perc a játék végéig. " - hallom a hangot mondani a telefonból.

Arisu lassan kinyitja az ajtót, rám és a srácra pillant, mielőtt teljesen kinyitná.

Utat törünk magunknak a szobába. Sötét van, az egyetlen fény a kinti folyosóról jön. Hátul találunk egy ajtót, Arisu készen áll, hogy kinyissa. Az elmém azt súgja, hogy valami nincs rendben. Gyorsan eszembe jut a korábbi találkozásom a fogóval, Ha rám támadt, akkor kire vadászott Karube és a többiek. Az egyetlen válasz, ami utat törhet az agyamba, gyorsan Arisura nézek.

Coincidence (Chishiya x reader) Onde histórias criam vida. Descubra agora