a part

137 13 3
                                    


Én, Arisu és Usagi az éjszaka hátralévő részét sétával töltöttük, hogy találjunk egy helyet, ahol megszállhatunk. Kora reggel volt, amikor megálltunk egy kis sétányon a híd alatt, és néztük az előttünk elterülő óceánt.

A látvány elég békés volt ahhoz képest, hogy milyen világban voltunk.

Hallottam, hogy Arisu mond valamit Usaginak, de túlságosan beleéltem magam a saját kis világomba, hogy halljam, mit mondanak.

"A part?" -kérdezte Usagi, és kirángatott a kábulatból.

Rájuk néztem, most már érdekel a téma. A hely, amit Karube annyira ragaszkodott ahhoz, hogy megtaláljuk.

"Talán ott vannak azok, akik eltűntek!" -Javasolja Arisu az előttünk lévő korlátra támaszkodva.

"Lehet, hogy ez valamiféle evakuációs menedékhely?" -Kérdezi Usagi.

"Nem tudom."

"Még ha nem is az, akkor is kaphatunk esetleg válaszokat" - mondom nekik,

"hogy megértsük, hol vagyunk és hogyan kerültünk ide." -Arisu bólintva néz rám:

"Biztos vagyok benne, hogy ott választ fogunk találni".

"Szeretnék hinni abban, amit Karube mondott... Mindenkit megbosszulok, abbahagyom ennek a játéknak az agytrösztjét, és visszaállítom a világot a régi kerékvágásba." - mondja Arisu, miközben az előtte elterülő gyönyörű kilátást nézi.

Ránk néz, majd magabiztos hangon kijelenti:

"Élni fogok. Ehhez el kell mennem a partra."

"Nem leszel egyedül." -Mondom neki, és bizakodó mosolyt küldök neki.

Találtunk pár biciklit a közelben, és magunkkal vittük őket, hogy elinduljunk a part keresésére. Én a saját biciklimre ültem, míg Arisu és Usagi a másikra. Megjegyeztem a fejemben, hogy aranyosak lesznek együtt. Magamban kuncogtam, ha erre gondoltam... Randizás? Ebben a világban ez lehetetlennek tűnik. Gondolataim visszamentek Zeizanra a buszos játékról, és arra, amit mondott nekünk:

"A barátok jelentik a különbséget a győzelem és a vereség között". -Talán ez vonatkozik kapcsolatokra is.

Úgy döntök, hogy nem gondolok tovább erre, és inkább arra koncentrálok, hogy ne essek le a bicikliről, amin pedálozok. Fájó testem miatt a bicikli imbolyog, ahogy a lábam önkéntelenül megáll véletlenszerű pillanatokban.

Nem tehetek róla, de békésnek érzem magam, a gyönyörű égbolt miatt nehezen tudok a rossz dolgokra koncentrálni. A friss levegőtől lobog a hajam, ahogy a hídon biciklizem, egy aprócska részem rosszul érzi magát, hogy valószínűleg nem sokan vannak, akik élvezhetik az ilyen dolgokat.
Végül egy strandon vertünk sátrat, nem a parton, hanem egy strandon. Néhány napig ott maradtunk, hogy információkat gyűjtsünk.

Napokig kerestük a partot, játéktermekbe jártunk, és megkérdeztük az embereket, hogy tudnak-e róla valamit. Valójában sosem regisztráltunk a játékokra, szerencsére mindannyian elég okosak voltunk ahhoz, hogy ne menjünk át a lézerhatáron, így nem ragadtunk bele a részvételbe.

A napok azonban visszaszámláltak, a naptól, amikor a vízumunkat megszereztük.

Nekem pár nappal több időm volt, mint nekik, mert a játék miatt amit Chishiya-val játszottam.

Chishiya? Vajon jól van-e?

Érzem, hogy az arcom egy kicsit felforrósodik. Bár nem tudom miért. Szerencsére az éjszaka elég hűvös volt ahhoz, hogy lecsillapodjak, mielőtt bárki meglátja, nem akarom őket aggasztani.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 11, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Coincidence (Chishiya x reader) Where stories live. Discover now