Már késő volt. Eltelt egy nap anélkül, hogy bárki is visszajött volna, és úgy döntöttem, hogy nem reménykedem tovább, elmentek.Felálltam a kanapéról, ahonnan nem mozdultam, és éreztem, hogy a gyomrom korog, jelezve, hogy egyek valamit.
Sóhajtottam, és ránéztem a táskára, amivel a Partra merészen volt össze pakolva, és eszembe jutott Karube elszánt tekintete, ahogyan erről beszélt. Ahogy olyan magabiztosan mondta, hogy mindannyian elmegyünk, együtt.
Végül megtörök, az érzelmeim eluralkodnak rajtam, ahogy a térdeim megrogynak alattam, és sírva zuhanok a földre. Ráfordulok a sebesült vállamra, amitől a fájdalom sírásaim még jobban felerősödnek. És az elmém azokra az emberekre, akik miatt a sebet kaptam.
Düh áramlik az ereimben, ha a játékkészítőkre gondolok. Felállok, a falhoz trappolok, és minden dühömet elnyomom magamban, ahogyan megütöm, nem törődve a vállamban érzett éles fájdalommal, és most már a kezemben minden alkalommal, amikor az öklöm a betonba ütközik. Vérfoltot látok a falon, és végül megállok, ismét a padlóra zuhanok, és folytatom a sírást.
Az időérzékem elhagy, ahogy egy darabig a földön fekszem. A szoba sötétsége elárulja, hogy még mindig éjszaka van. Mozdulatlanul lehunyom a szemem, nem akarok mást, csak a barátaimmal lenni. Az elmém lassan kikapcsol, ahogy elalszom.
Egy újabb nap telik el, én meg, kényszerítve magam, hogy egyek.
Leülök ahhoz az asztalhoz, amelyiknél valamikor mindannyian ettünk. Emlékszem, milyen jó volt és milyen boldogok voltunk, hogy mindannyian ettünk valamit. Érzem, hogy könnyek csordulnak a szememből, gyorsan letörlöm őket. Igyekszem a lehető legjobban elterelni a figyelmemet azzal, hogy eszem. egy konzervet.
"Ezt nem akarhatják" - mormolom magamban, miközben kinyitom, és egy kanálnyit a számba teszek belőle.
Miután megettem, lenézek a hátralévő vízumnapjaimra, A mai volt az utolsó.
Az utolsó nap.
Sóhajtok, nem tudom, mit tegyek. Azt akarnák, hogy tovább harcoljak, de úgy éreztem, hogy nem tehetem.
Felállok az asztaltól, kivonszolom magam a szobából, amit már napok óta nem hagytam el. Átnézek a pláza korlátján, és mélyen beszívom a friss levegőt.
A hűvös levegő felébreszt, és magával hoz egyfajta bátorságérzetet. Lenézek a véres kezeimre.
"Nem adom fel" - mondom, és visszanézek az égre, remélve, hogy ha hangosan kimondom, elhiszem magamnak.
Elsétálok a pláza mosdójába, remélve, hogy a víz hatni fog de nem működik, ezért inkább improvizálok. Fogom a vizet, amit találtam, és "lezuhanyozom" magam, leöntöm magam vele, a szappannal együtt, amit találtam egy másik boltban.
"Egyelőre ennyi elég lesz", -motyogom magamban.
A tervem meglepő módon elég jól bevált, lemostam magamról a legtöbb vért és piszkot, ami rajtam volt. Felöltözöm, lényegében ugyanazt veszem fel, amit korábban is viseltem, csak éppen tisztán, ahelyett, hogy koszos lenne. Bekötözöm a sebeket az ujjbegyeimen. valamint a karomat, ami még mindig nem gyógyult be teljesen.
Elhagyom a bevásárlóközpontot, és az úton sétálok, hogy találjak egy játékot, hogy a vízumom ne járjon le, és ne kelljen lézernek a fejemen átlőnie. Befordulok a sarkon, és meglátok egy fényes fehér táblát, amin az áll.
ITT AZ ÚT A JÁTÉK ARÉNÁBA
És egy nagy nyíl, ami a játékterem felé mutat jobbra. Követem a nyilat, és egy nagy épülethez vezet, belülről fényeket látok, amelyek jelzik, hogy jó helyen járok. Elhúzódom az épület bejáratáig, rettegve minden egyes lépéstől.
YOU ARE READING
Coincidence (Chishiya x reader)
RandomAmikor y/n a játékok és a megtévesztés világába kényszerül 3 barátjával, Arisuval, Chotával és Karubével, nem számít rà, hogy szerelembe esik.