Cél

180 18 5
                                    


A következő pár napot véletlenszerűen talált boltokban töltöttem, nem akartam túl sokáig egy helyen maradni, mert féltem, hogy elkezdek megőrülni. A napi rutinom az volt, hogy ételt kerestem, megettem az ételt, majd összegömbölyödtem, általában sírva, mielőtt a szemem feladta volna, és elaludtam.

A tegnapi nap különösen nehéz volt, a gondolataim folyton visszatértek az egyetlen dologra

A barátaimra.

Hiányoztak, és a vágyakozás érzése, hogy újra lássam őket, legyőzött minden szomorúságot és félelmet.

A mai nap sem volt jobb. A fájdalom még mindig ott volt, azonban az összes könnyem már felszáradt. Bár nem tudom, hogy ez jó vagy rossz dolog-e.

Felkaptam magam a kis sarokból, ahol ültem, és befejeztem az ételt, amit ettem.

Felveszem a telefont, amit a legutóbbi játékból kaptam, amin Chishiya-val voltam, megpróbálom bekapcsolni, remélve, hogy segít elterelni a figyelmemet, de az akkumulátor már lemerült. Dühösen a földre dobom.

Az egyetlen dolog, ami most eszembe jutott, hogy csatlakozom egy másik játékhoz, és remélhetőleg több emberrel találkozom.

Elindulok az úton, hogy megkeressek egy játékarénát.

Úgy éreztem, hogy órákig keresgélek, már majdnem feladtam, de aztán meglátok egy nagy, fényes táblát, ami megmondja, merre van az aréna.

Rohanok az úton, remélve, hogy nem késtem el a regisztrációról.

Ahogy követem a táblákat, meglátok egy nagy alagút bejáratot. Megállok előtte, habozva, hogy tovább menjek-e. Egy gyors másodperc múlva lenyelem a félelmemet, és átsétálok a határon, a lézerek kékre váltanak.

Tovább megyek befelé, és megállok, amikor meglátok egy nagy buszt, amelynek külsejét festékszóró spray borítja. Lassan kocogok a bejárata felé, mielőtt bemennék, egy hang megállít.

"Y/n?"- hallom, hogy valaki döbbent hangon kérdezi tőlem. Felnézek és meglátom őket. A szívem megdobban a látványtól.

"Arisu?!"

Odarohan hozzám, és csontig hatolóan megölel. Éreztem, hogy elkezd folyni a víz, minden érzésem rám zúdul.

Elhúzódunk egymástól, és én ránézek:

"Te élsz!". -Mondom boldogan, egyetlen könnycsepp hullik az arcomon, amit gyorsan letörlök.

Egy lány jön mellé, aki ismerősnek tűnik, gyorsan eszembe jut, hogy ő a falmászó a tag-játékból.

Usagiként mutatkozik be, és mindannyian elindulunk felfelé a lépcsőn a buszon.

Az agyam egy pillanatra elfelejti, hogy egy játékban kell részt vennem, és boldogan mosolygok, ahogy a bánatom lekerül a vállamról.

felkapok egy telefont az asztalról, nem figyelve a képernyőre, ahogy felismeri az én arcomat.

Ehelyett hátranézek, remélve, hogy Chota, Karube és Shibuki látható, de csak Arisu és Usagi van ott. A mosolyom elhalványul, megvonom a vállam, arra gondolva, hogy valószínűleg elég vízumnapjuk van ahhoz, hogy ne kelljen részt venniük ezen. Majd később kikérdezem őket, hogy miért nem jöttek vissza a plázába.

"Nem vagytok újak ebben a dologban." -Hallom egy férfihangot a busz hátuljából, ami kiránt a gondolataimból.

Felnézek, és három férfit látok, akik közül egyiket sem ismerem fel. Mindannyian megrázzuk a fejünket, megerősítve a gyanújukat, hogy nem ez az első játékunk.

Coincidence (Chishiya x reader) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang