"hey hey heyyyu!"
sunwoo sınıfa girdiği andan itibaren bütün herkesi çekmeye başlamıştı bile, bazıları bunu sinir bozucu bulsa da çoğu sunwoo'nun kanalında olmak istiyordu. "sınıf başkanı selam ver kamerama."
herkesi sırayla dolaşmış en sonunda sıra arkadaşı sumi'nin yanına oturmuştu, ders başlayana kadar kamera açık kalabilirdi.
yanındaki kızın yanağına küçük bir öpücük kondurarak kafasını sırasına yasladı ve salak salak gülerken kamerasına baktı. sumi sertçe oğlanın kulağını çekmiş ve kitaplarını düzenlemişti.
"şimdiden itibaren test mi çözeceksin?" dediğinde kız gülümsedi ve dişlerini sıkarak sinirle cevap verdi, "evet canım arkadaşım."
kimya kitabını açıp her şeyi tekrar ederken bir yandan kendini sınıyordu kız, dersten hemen sonra tekrar etmişti ama aradan sadece 2 gün geçse bile anında unutuyordu.
sunwoo ise kızın süt beyazı ten rengini ve gözlerinin hemen üzerinde duran kahkülünü inceledi. kız bakışlarını üzerinde hissetse de dik duruşunu bozmadı, "ne o? bu sefer de bana aşık rolü yaparak mı video çekiyorsun?" dediğinde sunwoo kızı ciddiye almıştı ve anında cevap vermişti.
"hayır, sadece okul vlogu çekiyorum, sana aşığım zaten rol değil."
"ne?"
ortamdaki gereksiz ciddi hava yüzünden etraftakiler onlara yaklaşmakta çekiniyorlardı. saphire ise bunu fark etmeden direkt yanlarına gitmiş ve sumi'nin saçlarını okşamıştı.
"ne oluyor?" dediğinde sumi kafasını iki yana salladı, "hiçbir şey."
kantine gitmek için saphire ve jaerin'i kolllarından sürükleyip ilerlemişti sumi. ilk kattaki, aşırı kalabalık olan kantine adımlarını atar atmaz yüzlerine çarpan sıcaklık midelerini bulandırsa da bu sadece birkaç saniye sürmüştü.
sumi başını iki yana salladı ve oturduğu yerden kızlara baktı, "sunwoo beni seviyor olamaz, değil mi?" dediğinde saçlarını iki yandan bağlamış olan saphire sumi'yi çoktan ciddi misin bakışlarıyla süzmüştü.
"seni böyle öpüp öpüp başkasını seviyordur. kesinlikle. yüzde yüz." diyen jaerin'in de dalga amaçlı söylediği çok belliydi ama sumi dudaklarını büzmüş jaerin'e hüzünle bakmıştı. "kesinlikle mi?"
"her lafa inanırsan sen ohoo~" diyerek kızın alnına bir şaplak geçirdi jaerin ve masadan kalktı, "bu aptal konuşmayı dinlemek için buraya geldiğine inanamıyorum."
"aptal konuşma için değil de, acaba bungalovda kalmaya mı gitsek ara tatilde? ben öderim parasını, sadece yiyecekleri siz ayarlarsınız." jaerin'in ilgisini hemen çekmiş ve masaya geri oturmasına neden olmuştu.
"zengin misin kızım senㅡ ah doğru. zenginsin."
"olur gidelim."
saphire sumi'ye baktı, "sadece üçümüz değil, değil mi? changmin'in hayali bungalovda yaşamak, onsuz gittiğimi duyarsa triplenir." dediğinde sumi omuzları silkti, "çağırabilirsin."
sumi bu fikri ortaya atarak herkesin ara tatili hevesle beklemesine neden olmuştu.