Mavi'den
Kulağıma kulaklığımı takıp Eylül'ün okulunun yolunu tuttum. Eylül kim diyeceksiniz, Eylül; benden 14 yıl sonra doğan kardeşim. Şu an onu okuldan almaya gidiyordum. Kendisi yeni 1. Sınıfa başlamıştı. Bende üniversite 2'ye gidiyordum. Bütün okul yıllarımı bu şehirde okumuştum. Üniversiteyi başka şehirde okumak çok istemiştim. Ama aileme çok bağlı olduğum için bu şehirde istediğim bir üniversiteye gidiyordum. Hukuk fakültesi.
Eylül'ün okuluna geldiğimde daha zil çalmamıştı. Ben de banka oturup zilin çalmasını bekledim. 10 dakika sonra zil çaldığında Eylül'ü okuldan çıkarken görmüştüm. Yanında onun yaşında bir çocuk vardı. Eylül beni gördüğünde yanındaki çocukla yanıma geldi.
"Abla bak arkadaş edindim." Demişti heyecanlı heyecanlı. Bu heyecanına gülümseyip.
"Gördüm güzelim." Yanındaki çocuğa dönerek "Yakışıklı, adın ne bakalım senin?" Diye sordum. Çocuklarla konuşup, anlaşmayı çok seviyordum. Gıcık olmadıkları sürece. Çocuk hafif çekingen sesiyle "Efe" demişti. "Memnun oldum yakışıklı." Diyip saçlarını karıştırmıştım.Sonra "Efe" diye bağıran bir ses duydum. Sese döndüğümde şok olmuştum. Ayaz. Onun burada ne işi vardı? Hemen kendime geldim. Ayaz yanımıza gelip "Seni arıyorum Efe, nerdesin?" Diye hafif kızgın bir sesle konuştu. Efe "Özür dilerim abi arkadaşımın ablasıyla tanışıyordum." Abi dediğinde şaşırmıştım ama yüzüme yansıtmamaya çalıştım .
Ayaz'ın kardeşi olduğunu biliyordum. Ama kardeşimin sınıf arkadaşı olduğunu bilmiyordum.
"Tamam şimdi kızmıyorum ama bir daha böyle bir şey olduğunda bana haber vericeksin." Dediğinde Efe hemen başını aşağı yukarı sallamıştı.
Sonra bana dönüp elini uzattığında "Bu arada tanışmadık adım Ayaz, Efe'nin abisiyim."
Afallamıştım. Ama hemen kendime gelip elimi uzatıp elini tuttum.
Benim buz gibi elim onun sımsıcacık eliyle birleşmişti.
"Ben de Mavi. Eylül'ün ablasıyım." Diyip gözlerine baktım. Mavinin en güzel tonuydu sanki. Sonra Ayaz "Memnun oldum" dedi. Kendime gelerek "Bende memnun oldum." Diyerek ellerimizi ayırdık.
Birkaç saniyede bile elim sıcacık olmuştu.
Sonra Ayaz, Efe'ye bakarak "Hadi arkadaşına "görüşürüz" de, sonra gidelim.
Efe hemen Eylül'e dönüp "Görüşürüz Eylül" Eylül de hemen "Yarın görüşürüz Efe" demişti. Sonra Ayaz, Efe'nin elini tutarak gittiler. Bende Eylül'e dönüp sırtındaki çantasını alıp, elini tutup yürümeye başladık.
Eylül'e dönüp canı sıkılmasın diye sohbet açmaya çalıştım"Eee nasıl geçti günün güzelim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumral | Yarı Texting
ChickLitAyazdemir: Kumral saçlı olan herkese yazıyor musun sen? Yıldızlıgece: Hayır. Sana özel.