15

108 6 0
                                    

Herkese selamlarrrr.

Yeni bir bölümle geldim. Umarım severek okursunuzz.
Oy vermeyi unutmayalımm.

İyi okumalar

Mavi'den

Kendime gelip Ayaz'ın kolunu dürtüp "Ayaz, iyi misin?" Diye sordum.

Yıllardır hasret kaldığım o mavilerini benim gözlerime dikti.

"İyiyim. Bir anda başım ağırdı ama iyiyim şimdi." Dedi ve arkasına yaslandı.

Gözlerim dolmuştu. Belki de çok anlam yüklüyordum. Beni hatırlamıyordu. Derin bir nefes aldım ve yüzüme -zar zor- bir tebessüm ekleyip ona baktım.

"Yoksa benden kurtulmak için sebep mi arıyorsunuz Ayaz Bey?" Diye sordum alaya alarak.

Onun da keyfi yerine gelmişti ki, gülerek bana cevap verdi. "Sizden kurtulmak istesem sizi evinize bırakıp, buraya tek gelirdiniz Mavi Hanım." Diye cevap verdi.

Ondan sonra daha konuşmadık. Sadece yıldızları izledik. Yarım saat sonra telefonum çaldı. Kimin aradığına baktığımda annemin aradığını gördüm. Hemen açıp telefonu kulağıma yasladım.

"Efendim anne?"

"Kızım nerdesin sen? Saat 12 oldu. Bitmedi mi doğum günü partisi? Babanla çok merak ettik seni."

"Bitti anne bitti. Gelirim 15 dakikaya."

"Tamam kızım bekliyoruz." Deyip telefonu kapattı.

Bende telefonumu çantama koyup Ayaz'a dönüp, konuşacaktım ki;

"Galiba annenler seni merak etmişler." Dediğinde bende ağzımı kapatıp, sadece kafamı aşağı yukarı sallayarak "Evet" dedim.

"Tamam o zaman gel seni eve bırakalım." Diyip ayağa kalktı. Bende kalkıyordum ki Ayaz'ın alaylı sesini duydum. "Yürüyebilecek misin?" Diye sorduğunda sinirli bakışlarımla yüzüne baktım. Sadece tebessüm etmekle yetinip yürümeye başladı. O ilerlerken bende ayağa kalkıp, ona yetişip arabaya doğru yürümeye başladık.

Eve gidene kadar -sadece Ayaz'ın evimin adresini sormasıyla benimde ona adresi vermemden- başka hiçbir şey konuşmamıştık. Evimin sokağına girdiğinde sevinçle ona dönüp aklıma gelen anımızı anlatacaktım ki onun hatırlamadığı kafama dank etti. Sessizce oturduğum yere sinip başımı cama çevirdim. Buna alışmam gerekiyordu. Evet, zor olacaktı ama yapacak bir şeyim yoktu. 5 dakika sonra evimin önüne geldiğimizde ona döndüm.

"Teşekkür ederim."

O da bana dönüp;
"Rica ederim. Benim için zevkti." Dedi gülümseyerek.

Bende yüzüme tebessüm ekleyerek "O zaman İyi Geceler." Dedim.

"O zaman İyi Geceler." Dedi. Dediğim şeyi tekrar ederek.

Arabadan inip evimin apartmanına doğru yürüdüm. Merdivenleri çıkıp, evin kapısına geldiğimde anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım.

Salona geçtiğimde babamın koltukta uyuya kaldığını, anneminde kiraz yiyerek televizyon izlediğini görmüştüm. Gidip annemin yanına oturduğumda, anca benim geldiğimi fark etmişti.

"Kızım ne ara geldin, duymadım hiç."

"Az önce geldim anne. Televizyona daldığından duymamışsındır."

"Olabilir." Diyip yine gözlerini televizyona dikmişti. Bir kaç saniye sonra bana döndüğünde;

"Kızım sormadım hiç. Aç mısın? Yemek hazırlayayım hemen."

"Yok yok anne. Uyuycam hemen. Hatta gidip uyuyayım, çok uykum geldi."

"İyi kızım git uyu. Bende yatıcam birazdan zaten."

"O zaman İyi Geceler Dilek sultan."

"İyi Geceler annecim." Dediğinde
Tam odama gitmek için ayağa kalkıyordum ki annem yine konuştu.

"İyisin değil mi kızım?"

Yüzüme tebessüm yerleştirip ona döndüm. Onu üzmek istemediğim için yalan konuşmam gerekiyordu.

"İyiyim anne."

"Bana kızgın mısın?"

"Sana kızgın değilim anne. Kırgınım, seni kırmak istemiyorum. Yoruldum. İzin verirsen biraz uyuyacağım." Dedim zar zor tuttuğum gözyaşlarımla.

Üzgün sesiyle "Tamam kızım." Dedikten sonra ayağa kalkarak salondan çıktım. Odama geldiğimde hemen üstüme pijamalarımı geçirip, makyajımı çıkarıp, yatak başlığına yaslanarak yatağa oturdum.

Ayaz'ın hafızasını kaybetmesini kafama takmamaya çalışıyordum belki ama çok kötü hissediyordum. Beni unutmasına çok üzülmüştüm. Tek beni değil çoğu şeyi unutmuştu. Onu asla suçlayamazdım. Ama çok ağrıma gidiyordu. 13 yıl onu bulmamın hayalleriyle yaşıyordum. Bunları düşünürken çoktan sol gözümden bir yaş akmıştı. Hemen silip, derin nefes alarak yatağa yatıp üstümü ince bir örtüyle örttüm.

Telefonumu alıp her akşam yaptığım şeyi yaparak Ayaz'la olan yazışma yerine girdim. En son 2 saat önce aktifti. Bunu önemsemeyerek mesajımı yazdım.

Yıldızlıgece: Yıldızlı Geceler

Ve gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.

Kumral | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin