13

104 9 1
                                    

Ayaz'dan

Şuan ne mi yapıyorum? Arkadaşımın beni nasıl sattığını izliyorum. Sevgilisinin doğum günü partisine gelmiştik. Ben kalabalık yerleri sevmediğim için ilkten reddetmiştim. Ama arkadaşım olacak Emir gel gel diye tutturmuştu. Bende o ısrarlarına bir süre sonradan katlanamamış kabul etmiştim. Ve geldiğimizden beri sevgilisinin dibinden ayrılmıyordu. Hayır yani madem sevgilinin dibinden ayrılmayacaksın, ne "gel" diye bizi zorluyon it. Diyen iç sesim yine haklıydı.

Yarım saattir oturma gruplarında oturmuş telefonumla uğraşıyordum. Bir kaç dakika sonra yanıma Emir gelmiş ve benimle uğraşmaya başlamıştı.

"Eee neler yapıyorsun Ayazaşkım?"

Dediğini görmezden gelerek;
"Seni hangi rüzgar attı buralara Emir Bey?" Diye sordum.

"Alınıyorum ama Ayazcım biliyorsun hanımcı bir erkeğim ben." dediğinde göz devirmiştim.

Emir gözleriyle bir yeri göstererek "Esra'nın arkadaşları geldi de yalnız bırakayım dedim." dediğinde gözlerim istemsizce, gösterdiği yere kaydı.

Orda herkesi görmeyi bekleyebilirdim ama Mavi'yi görmeyi beklemezdim. Uzun kahverengi saçlarıyla, beyaz elbisesiyle oradaydı. Gözlerimi bir kaç saniye üzerinden çekemedim. Tam çekeceğim esnada gözlerim gözlerine denk geldi. Yüzünde şok olmuş ifadesi vardı. Biraz sonra gözlerini gözlerimden çektiğinde ben hâlâ ona bakmaya devam ediyordum. Emir'in beni dürtmesiyle kendime geldim.

"Oğlum kalksana, pasta üflenecek."
Dediğinde herkesin pasta olan masada toplandığını gördüm. Emir'i daha fazla bekletmeden ayağa kalktım ve masaya doğru yürüdük.

1 saat sonra

Mavi'den

Pasta üflenmiş ve hediyeler verilmişti. Ve herkes deliler gibi eğleniyordu. Bende oturmuş elimdeki içeceği içiyordum. Biraz ağırdı ama tadı güzeldi. Biraz sonra içeceğim bittiğinde aynısından almak için insanların arasından zar zor geçtim. En sonunda geldiğimde bar taburelerine oturup içeceğin aynısından istedim. Kafam biraz dağılmaya başlamıştı ama bunu önemsemeyerek gelen içeceğimi içmeye başladım.

5 dakika sonra

Herkes yine aynı enerjiyle dans etmeye devam ediyordu. Ve ben kaçıncıyı içtiğimi bilmediğim içeceğimi yudumluyordum. Tam o anda yanıma birisi oturdu. Kim olduğuna bakmak için döndüğümde hiç beklemediğim birisiyle karşılaştım. Onun burada olduğunu resmen unutmuştum. Tam ağzımı açıp konuşucakken elimdeki içeceği aldı.

"Ya napıyorsun ya, ne güzel içiyordum işte niye alıyorsun elimden?" Hem konuşup hem de elindeki içeceğimi almaya çalışıyordum. Ama bu pek mümkün değildi. Çünkü ben Ayaz'ı 4 tane görmeye başlamıştım. Boyundan dolayı alamıyorum demiyorda. Sen sus iç ses. Bir kere ben kısa değilim Ayaz uzun. 1.66 boy gayet ideal bir boy bence.

"Bundan kaç tane içtin? Haberin var mı? Baya ağır bir alkol bu ve sen 7 bardak içtin."

O konuşuyordu ama ben onun gece mavisi gözlerine dalmıştım. Normalde asla böyle bir şey yapmam ama sarhoşluğun etkisiyle utanmaz şeyler yapabiliyordum.

Kumral | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin