A jako vždy na začátku školního roku, se jede na "seznamovák" s ostatními třídami. Letos to bude s 3.A. No jasně že musíme jet zrovna s třídou, do které chodí ten největší dement školy.
A navíc se nenávidíme vzájemně, takže to bude "strašně" skvělý.
______________________________Jeremy mi podává přihlášku a s ním také hodí pohled na moji nejlepší kamarádku. Ew.
"Přestaň se tvářit, taky si třeba někoho najdeš„ řekla mi "hrozně" povzbudivě. "Ne, děkuju. To už se radši budu učit„ odpověděla jsem a protočila očima. "Slečno Brooksová, nechcete to říct celé třídě?„ zeptala se s arogantním tónem naše učitelka. Zakroutila jsem hlavou.
No doufám, že s námi nepojede zrovna ona. To by totiž nemuselo dopadnout dobře.
Myslím tedy pro ni. Zhroutí se jen když nás má těch 45 minut denně. Pokud tedy nesupluje.
Na naší "báječné" střední škole nemáme třídní učitele, takže na seznamovák se učitelé vždy dohadují, jakou třídu si kdo vezme.
Jasně že nás nikdo nechce. Máme totiž tu nejhorší pověst na celé škole.
Mimochodem jsme na to velice hrdí. Držíme se na top žebříčku nejhorších tříd už od prváku. Nikdo nebyl tak dlouho první.
Vrátíme se zpátky do přítomnosti. Sedím v autobuse a poslouchám nějaký písničky od nirvány a radiohead.
Naštěstí si ke mně celou cestu nikdo nepřisedl. To bylo snad poprvé.
Dojdu domů kde nikdo není, vyřítím se ihned do svého pokoje a beru do ruky mobil.
Prohlížím si nějaké fotky na Pinterestu, když v tom dostanu zprávu od moji nejlepší kamarádky.Amél: kdo bere 🥂?
Já: myslím, že James říkal, že bude brát. Tomu už bylo osmnáct.
Amél: tento rok bude skvělej 🕺🏼
Já: 💃🏼Minulé dva roky to celkem ušlo. Až na to, že mi tam pořád říkali olivo.
Ach jak já tu přezdívku nesnáším. Vymyslel ji ten debil, když jsme se spolu v devátý třídě bavili. V tu dobu to bylo i celkem hezký, ale teď už to fakt hezký není.
Dám vám takovou malou radu...nikdy, ale říkám NIKDY, nepojmenovávejte svoji dceru či syna Oliver/Olivia. Dostanou za to slušné posměšky. I když mám také druhé jméno Viktoria, které ovšem nepoužívám, tak schytávám celkem dost urážek na moje jméno.
Ale tak jinak je to hezký jméno. Asi.
To jsem zase skončila u něčeho co není vůbec podstatné. No nic.
Odložila jsem si telefon a přešla ke skříni, abych si sbalila věci. Je to na celý celý měsíc. Neptejte se mě na jakou školu chodím, že máme měsíc seznamovák. Já to taky nevím.
Nic méně jsem si sbalila a potom si šla udělat hygienu.
Kterou si pak vlastně taky musím zabalit. Dodělala jsem si hygienu, zabalila a šla si lehnout, protože zítra odjíždíme o půl sedmé.
Už se těším na to brzké vstávaní. Fakt že jo.
YOU ARE READING
The last reason/cz
Любовные романы"Kurva včera jsi mě chtěl zbít a teď děláš tohle?„ zařvala jsem. "Protože.....nechci o tebe přijít „ Co by se stalo kdyby the last of us, labyrint a Hunger games měli dítě? Vypadalo by identicky k tomuto příběhu. Začalo to šťastně a skončilo to...