biz var/( vardı.)

132 7 0
                                    



Beomgyu








Soobin:

Günaydın

Soobinden gelen ilk mesaj seviniyordum. Tekrar düzeliyorduk galiba onun günaydın mesajını bile özledim. Fazla beklemeden cevap vermek istedim.

Beomgyu:

Günaydın  aşkım

Soobin:

Naber

Beomgyu:

İyi senden

Soobin:

İyi

Sonra konuşma her zamanki gibi normal ilerledi.  İkimizde Üniversite ikinci Sınıftaydık. Haftanın 3 günü staj görüyorduk ikimizde güzel sanatlar okuyorduk. Aynı bölümü okuduğumuz için aynı sınıftaydık. Soobin diğerlerine göre hep farklı geliyordu bana önceden  nedenini düşündüğümde bir cevap bulamıyordum. Arada onun ilgili birkaç hayal geliyordu aklıma ama kendime kızıyordum sonuçta o zamanlar arkadaştık. Ve arkadaşım hakkında böyle düşünceler yanlış deyip aklıma  gelen o düşünceleri kovuyordum. Hem bir erkekti. Ben erkeklerden hoşlanmazdım. Şimdiye kadar  hep kızlardan hoşlanmıştım. Ama işler soobin'de değişti. Zaten genelde hep flört tarzı konuşurduk. Bu beni anlamsız şekilde heyecanlandırırdı. Bir akşam yine böyleydik grupta konuşuyorduk 13 temmuzdu. Bu sefer konuşma farklı ilerledi. Kkk hatırlıyorum da benim o zaman aşkım itzy üyesi ryujin'di gerçi hala öyle hehehe, onunda aşkı twice üyesi nayeondu. Nayeon aynı zamanda benim hayali ablamdı. Yani soobin o zaman eniştemdi. Ve biz soobin ile saçma gelebilir ama sevgili  rolü yapıyorduk. Evet karışık bir dünyamız vardı. Hatta aynı evde yaşıyormuş gibi konuşuyorduk.

&

Flasback

Jungkook'umda Jungkook'um

Beomgyu:

BARIŞTIK DİMİ

Soobin:

Hayır.

Beomgyu:

Yoo Barıştık

Soobin:

:/

Beomgyu:

Canım eniştemm benim hadi barışalım

Taehyun:

Niye küstünüz

Hem sen iyi misin

En son ateşin vardı

Soobin:

Hala var Ateşim

Bey bana güvenmiyor

Beomgyu:

Yok öyle birşey

Odana geliyorum

Soobin:

Bana ne

Beomgyu:

Kucağını hazırla :)

Soobin:

SOOGYU (Gerçek Bir Hikaden Alıntı Olacaktır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin