gözyaşları💦

53 4 19
                                    







Yeonjun


Sabah uyandığımda burnuma gelen güzel kokuya anlam veremeyip gözlerimi araladım. Lavanta, vanilya birleşimi gibi kokuyordu. Dün ne olduğunu hatırladığımda gülümsedim.  Sarang  uyuyakalmıştı ama onun kokusuyla bende mayışmıştım. Sonra da bir şekilde uyuyakalmışım ve şimdi  bu haldeyiz. Kıpırdanmaya başladığı için büyü bozuluyordu.

"Ah, yeonjun burada mı uyudum keşke uyandırsaydınız. Ben uyuyunca çok uyurum ki of ya"

Onun bu haline kıkırdadım. Koltukta  sarılmış bir şekilde yatıyor oluşumuzu yeni fark ettiğinde aniden çekilip yere düşmüştü.

"Sarang iyi misin?"

"Ah ben şey yok iyiyim"

Kalkmasına  yardım edip oturmasını  sağladım. Ama bence artık bir adım atmalıyım küçükte olsa bunu yapmalıyım.

"Sarang çok tatlısın"

Dediğim ile kızarmışken birden ona yaklaştım ve yanağına uzun bir öpücük  kondurup geri çekildim.

"Şey teşekkürler"

Umarım  birşeyleri  anlıyorsundur sarang ve bu şeylere engel olmazsın...

Bunları düşünürken soobin ve beomgyu'nun çoktan uyanmış  olduğunu mutfaktan gelen seslerle anlamıştım. Tabi bizim ortamı  bozan soobin ile hafiften gözüm seğirmişti.

"Hyung uyandınız mı"

"Yok soobin uyuyoruz"

"Haha yeonjun çok şakacı değil mi sarang"

"Ah, evet ben beom'a bakayım"

Sarang  gittiğinde soobin  sırıtarak  yanıma geçti. Yandan yandan bakıyordu.

"Ne var soobin"

"Yeonjun ne yaptın kıza"

"Pardon?"

"Kızarmış biraz sanki"

"Ha o mu yeonjun etkisi canım"

Ardından göz kırptım ve gülmeye başladık.

"Yeonjun, soobin kahvaltı hazırr"




&

Kai:

Küstüm gerçekten  küstüm

Niye söylemedin

Taehyun:

Ne?

Kai:

Hyung bunu bana nasıl yaparsın

Taehyun:

Özür dilerim

Kai:

Dileme taehyun Dileme

Nasıl saklarsın benden

Kandırdın  beni

Taehyun:

Üzgünüm ben ne diyeceğimi  bilmiyorum

Kai:

Tabi bilemezsin

Yuna ile chaeryoung sevgili olsun

SOOGYU (Gerçek Bir Hikaden Alıntı Olacaktır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin